Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт водопровідної мережі в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області. Коригування
Очікувана вартість
13 981 081,00 UAH
UA-2025-03-31-006954-a ● c467032442d54f7aa0f8b04367d6238c
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04376937 |
Місцезнаходження: | 55223, Україна , Миколаївська обл., с. Мигія, вул. Центральна, будинок 50 |
Контактна особа: |
Смашнюк Олена Іванівна 380680823553 smashnyuk69@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2025 15:00 |
Очікувана вартість: | 13 981 081,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 905,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 69905.41 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією, яка повинна бути чинна до повного закінчення робіт на об'єкті. Розмір банківської гарантії –1% від вартості договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт водопровідної мережі в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55223, Україна, Миколаївська область, с. Мигія, вул. Центральна, будинок 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порядок оголошення закупівлі
Дата подання: 09 квітня 2025 21:17
Дата відповіді: 11 квітня 2025 09:23
Шановний Замовнику, просимо роз'яснити згідно якої законодавчої норми у Вас була підстава на оголошення даної закупівлі при діючій абсолютно ідентичній закупівлі за ID: ua-2025-03-31-006954-a? Адже винесення протоколу про скасування закупівлі за ID: ua-2025-03-31-006954-a не робить її скасованою, оскільки за учасниками ще зберігається право на оскарження Вашого протоколу. При цьому, оголосивши дану закупівлю Вами порушено процес ведення закупівлі і у випадку, якщо зайде в закупівлю знову небажаний учасник, у Вас буде пряма підстава знову її скасувати, так як Ви зробили з попередньою закупівлею. Ознайомившись із рішенням АМКУ дозволили собі порушення, а в результаті й скасування.
Вимагаємо скасувати дану закупівлю як таку, що оголошення з порушення чинного законодавства в сфері публічних закупівель, та оголосити нову з дотриманням норм законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Прямої законодавчої заборони щодо здійснення нової закупівлі в період оскарження законодавство не містить. В той же час учасник має право оскаржити рішення замовника щодо відміни, тому оголошення нової закупівлі в цей час носить лише додатковий ризик для замовника, але оголошення закупівлі в цей період не є порушенням.
Пункт 50 Особливостей визначає підстави для відміни замовником процедури закупівлі. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Однак, жодна законодавча норма Закону чи Особливостей не зобов'язує замовника оголосити нову закупівлю лише після завершення строку оскарження відміненої.
Адже після відміни відкритих торгів зазвичай в замовників не відпадає потреба в такому предметі закупівлі, і, відповідно, замовникам після відміни відкритих торгів необхідно знову оголосити відкриті торги.
Щодо обґрунтування оголошення нової закупівлі, то закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону (пункт 14 Особливостей).
Фактично потреба замовника це і є законодавче пояснення оголошення нової закупівлі
Пункт 50 Особливостей визначає підстави для відміни замовником процедури закупівлі. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Однак, жодна законодавча норма Закону чи Особливостей не зобов'язує замовника оголосити нову закупівлю лише після завершення строку оскарження відміненої.
Адже після відміни відкритих торгів зазвичай в замовників не відпадає потреба в такому предметі закупівлі, і, відповідно, замовникам після відміни відкритих торгів необхідно знову оголосити відкриті торги.
Щодо обґрунтування оголошення нової закупівлі, то закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону (пункт 14 Особливостей).
Фактично потреба замовника це і є законодавче пояснення оголошення нової закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
13 099 999,90
UAH з ПДВ
|
13 099 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Очікує рішення |
13 099 999,90
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2025 15:00
|