Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тренувальний спортивний майданчик
Очікувана вартість
568 770,00 UAH
UA-2025-03-31-005742-a ebfd647f0a954db1946d2da3c022ff87
Спрощена закупівля    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08803738
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Назаренко Тетяна
380989713699
td3047@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2025 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2025 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 14 квітня 2025 14:53
Очікувана вартість: 568 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 843,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Тренувальний спортивний майданчик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2025 10:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 13:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 10:51
Протокол зміни.pdf
01 квітня 2025 10:50
Оголошення (нова редакція).docx
31 березня 2025 13:29
Оголошення.docx
01 квітня 2025 10:50
Додаток 1 Технічна спеціифікація (нова редакція).docx
31 березня 2025 13:29
Додаток 1 Технічна спеціифікація.docx
01 квітня 2025 10:50
Протокол зміни.pdf
01 квітня 2025 10:50
Оголошення (нова редакція).docx
31 березня 2025 13:29
Оголошення.docx
01 квітня 2025 10:50
Додаток 1 Технічна спеціифікація (нова редакція).docx
31 березня 2025 13:29
Додаток 1 Технічна спеціифікація.docx
31 березня 2025 13:29
Додаток 3 Форма пропозиція.docx
31 березня 2025 13:29
Протокол.pdf
31 березня 2025 13:29
Додаток 4 Довідка-підтвердження.docx
31 березня 2025 13:29
Додаток 5 Проект договору.docx
31 березня 2025 13:29
Додаток 2 Вимоги до кваліфікації учасника .docx
31 березня 2025 13:29
Додаток 4 Довідка-підтвердження.docx
31 березня 2025 13:29
Протокол.pdf
31 березня 2025 13:29
Додаток 3 Форма пропозиція.docx
31 березня 2025 13:29
Додаток 5 Проект договору.docx
31 березня 2025 13:29
Додаток 2 Вимоги до кваліфікації учасника .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 31 березня 2025 17:43
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:42
Замовник в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлює дискримінаційну та абсурдну вимогу, а саме: Постачальник відповідальний за підготовку основи, виконання за необхідності геологічних та геодезичних досліджень та має надати відповідні документи в складі документації на «Тренувальний спортивний майданчик». Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону Про публічні закупівлі), а саме: Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом Ця вимога є дискримінаційною з кількох причин: 1. Покладання зайвих обов'язків на постачальника Постачальник, який пропонує обладнання або займається будівництвом спортивного майданчика, не завжди є компетентним у проведенні геолого-геодезичних досліджень. Це спеціалізовані роботи, які фактично виконуються окремими ліцензійними організаціями. Наголошуємо, що потенційний Учасник є обмежений в часі, за такий короткий термін – період подання пропозиції, неможливо підготувати геологічні та геодезичні дослідження, що ставить Учасника в залежність від третіх осіб. 2. Підвищення витрат учасників Замовник перекладає витрати на дослідження на постачальника, хоча це має бути зоною відповідальності замовника, адже він є ініціатором будівництва та зацікавлений у підготовці ділянки, яка знаходиться у його власності або у користуванні. Додаткові витрати на дослідження можуть призвести до завищення пропозиції або відмови від участі в закупівлі частини учасників. На якій підставі Учасник має замовляти в сторонніх фахівців послуги з геології та геодезії? на підставі Доручення Власника земельної ділянки? Як знайти ту Земельну ділянку? Де відомості щодо земельної ділянки? Можливо ці всі дані є в наближених до Замовника осіб, які і мають перемогти? 3. Невідповідність предмету закупівлі Предмет закупівлі «код за ЄЗС ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини (Тренувальний спортивний майданчик)», проведення геологічних та геодезичних досліджень це інша окрема послуга, яка не має жодного відношення до предмету закупівлі, адже виконується іншими організаціями відносно земельної ділянки про яку потенційний Учасник немає жодної інформації, правовстановлюючих документів і не зобов’язаний їх мати. Це можна свідчити про створення штучних бар'єрів для учасників. 4. Можливі корупційні ризики Вимога може бути прописана під конкретного учасника, який якимось чином має доступ до земельної ділянки, до правовстановлюючих документів на земельну ділянку та іншої інформації, яка необхідна для виконання цих досліджень. Це можна свідчити про необґрунтоване звуження конкуренції та виявлені порушення принципу рівності учасників. Отже, вимога щодо обов’язкової основи підготовки, виконання геологічних та геодезичних досліджень постачальником є дискримінаційною: • Вона не пов'язана одночасно з предметом закупівлі. • Вона створює невиправдані перешкоди для учасників. • Вона звужує конкуренцію та негативно порушує принцип рівного доступу до тендеру. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель та норм чинного законодавста. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та забрати дискримінаційну вимогу в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлює дискримінаційну та абсурдну вимогу, а саме: Постачальник відповідальний за підготовку основи, виконання за необхідності геологічних та геодезичних досліджень та має надати відповідні документи в складі документації на «Тренувальний спортивний майданчик».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вам, що у відповідь на Ваше звернення до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни, та документи щодо закупіівлі будуть затверджені та завантажені в систему в новій редакції. Також термін подання пропозицій буде продовжено до 12.04.2025.
Аналогічні договора
Дата подання: 01 квітня 2025 15:36
Дата відповіді: 01 квітня 2025 16:21
Надайте будь ласка роз'яснення, чи буде вважаться аналогічним Договір з таким предметом закупівлі: 1. Товар згідно специфікації - обладнання для спортивних майданчиків, спортивних ігор та вуличні тренажери, (ДК 021-2015: 37400000-2 Спортивні товари та інвентар) (Тренажер "Жим ногами подвійний" Тренажер "Лижник" Бруси) 2.Товар згідно специфікації - обладнання для спортивних майданчиків, спортивних ігор та вуличні тренажери, (ДК 021-2015: 37400000-2 Спортивні товари та інвентар) (Тренажер "Тяга зверху жим від грудей" Тренажер "Гребля")
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зважаючи на те, що у вимогах до закупівлі «Тренувального спортивного майданчику» передбачено облаштування покриття та монтаж обладнання, тож якщо вказані Вами Договора за предметом закупівлі: 1. Товар згідно специфікації - обладнання для спортивних майданчиків, спортивних ігор та вуличні тренажери, (ДК 021-2015: 37400000-2 Спортивні товари та інвентар) (Тренажер "Жим ногами подвійний" Тренажер "Лижник" Бруси) 2.Товар згідно специфікації - обладнання для спортивних майданчиків, спортивних ігор та вуличні тренажери, (ДК 021-2015: 37400000-2 Спортивні товари та інвентар) (Тренажер "Тяга зверху жим від грудей" Тренажер "Гребля") передбачають встановлення та монтаж тренажерів на спортивних майданчиках або відкритому повітрі, це буде вважатися анологічними договорами.