Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
08 квітня 2025 12:44 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 36229211 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., місто Звягель, вул. Житомирська, будинок 45 |
Контактна особа: |
Ольга Котвицька +380974716017 uokotvytska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 12:15 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 12:15 |
Очікувана вартість: | 449 624,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 496,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 31 березня 2025 11:41 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
31 березня 2025 11:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 11:41 |
Додаток 4_документи переможця.docx | |
31 березня 2025 11:41 |
ТД_2025.docx | |
31 березня 2025 11:41 |
Додаток 3_Проєкт договору.docx | |
31 березня 2025 11:41 |
Додаток 1_документи учасника.docx | |
31 березня 2025 11:41 |
Додаток 2_Технічне завдання.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПРИТУЛА НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА" |
434 000,00
UAH з ПДВ
|
420 236,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Носарєва Катерина Сергіївна |
449 624,00
UAH з ПДВ
|
424 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ТВАРИН" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
448 620,00
UAH з ПДВ
|
424 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП "ПРИТУЛА НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
Довідка про обладнання.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджую
Довідка про працівників.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджую
Довідка_про_досвід.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
ФОП Носарєва Катерина Сергіївна
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
мат.база.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджую
працівники.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджую
аналог.досвід.pdfКП "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ТВАРИН" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджую
Дипломи лікарів ветеринарної медицини.pdf Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf Довідка про наявність працівників.pdf Наказ про прийом на роботу водія спеціалізованого автомобіля.pdf Наказ про прийом на роботу ловця.pdf Накази про прийом на роботу лікарів ветеринарної медицини та фельдшерів.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПРИТУЛА НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА" #НС325976 |
Відхилено |
420 236,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2025 12:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2025 13:00
|
ФОП Носарєва Катерина Сергіївна #3381516524 |
Очікує рішення |
424 730,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2025 12:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2025 17:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен надати відомості про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*. Для підтвердження підстави володіння та/або користування для приміщення або пересувного пункту для ведення ветеринарної практики та для спеціалізованого автомобіля для транспортування безпритульних тварин Учасник процедури закупівлі має надати: документи, що підтверджують право власності (договір купівлі/продажу, технічний паспорт на транспортний засіб тощо); документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг тощо). Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг. Примітка* Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально., а також в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі. Технічні вимоги до послуги з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування (ДК 021:2015: 77610000-9 - Послуги з відлову тварин) є наявна вимога, що транспортування тварин має проводитись відповідно до Правил транспортування тварин, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України та у відповідності до Закону України про «Про захист тварин від жорстокого поводження». Тобто згідно з вимогами Правил транспортування тварин, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 1402 від 16 листопада 2011р, а саме пункту 36 автомобільні транспортні засоби, що використовуються для перевезення тварин, повинні відповідати таким вимогам: бути обладнаними: - електронною системою для фіксування інформації про відкриття та/або закриття відсіку, в якому перевозяться тварини; - системою аварійного попередження водія у разі досягнення максимального або мінімального рівня температури у відсіках, в яких перевозяться тварини; - системою провітрювання, змонтованою у спосіб, що забезпечує під час перевезення додержання всередині транспортного засобу температури в діапазоні від 5 до 30°С з похибкою +/-5°С залежно від температури навколишнього середовища. Строк функціонування зазначеної системи повинен становити не менш як чотири години незалежно від типу двигуна автомобільного транспортного засобу; - унеможливлювати втечу тварин і мати конструкцію, що забезпечує їх безпеку, зокрема дах для захисту від несприятливих погодних умов. Розглянувши документи Учасника, подані на виконання вимоги у складі тендерної пропозиції надано відомості про наявність пункту для ведення ветеринарної практики на базі автомобіля PEUGEOT BOXER (реєстраційний номер СА 0479 КС). В свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СТО №466884, зазначено, що автомобіль переобладнаний з фургона «Особливі відмітки: ЗАГАЛЬНИЙ ЛЕГКОВИЙ ПАСАЖИРСЬКИЙ АВТОМОБІЛЬ СХК 107701, ПЕРЕОБЛ. З ФУРГОНА» Законом України «Про автомобільний транспорт», ст. 19 передбачено що при державній реєстрації автомобілів у реєстраційних документах робиться відмітка щодо їх призначення згідно з документами виробника, а якщо транспорт переобладнано, має бути відповідний сертифікат, органу акредитованого в Мінінфраструктури. Відповідно до п. 8 Порядку переобладнання транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 р. № 607 до спеціально уповноважених організацій належать ДП «ДержавтотрансНДІпроект» та Головний сервісний центр МВС. Для підтвердження вимог зазначених в Додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності транспортних засобів Правилам транспортування тварин, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1402 від 16 листопада 2011р та Закону України про «Про захист тварин від жорстокого поводження» Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію(ї) документу(ів) виданого(их) ДП «ДержавтотрансНДІпроект» або Головним сервісним центром МВС.
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ЗВЯГЕЛЬСЕВІС» Код ЄДРПОУ 36229211 Протокольне рішення (протокол) м. Звягель 24 квітня 2025 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником фізичною особою-підприємцем Носарєвою Катериною Сергіївною (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі послуг з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування ДК 021:2015: 77610000-9 - Послуги з відлову тварин (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-03-31-003728-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до пп. 1.3.3 п.1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено Учасник повинен надати документ/и з підписами сторін та печатками (у разі якщо сторони їх використовують) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документ/и з підписами сторін та печатками (у разі якщо сторони їх використовують) на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці № 30 від 04.04.2025 року. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ/и з підписами сторін та печатками (у разі якщо сторони їх використовують) на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці № 30 від 04.04.2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа КП ЗМР «Звягельсервіс» Ольга КОТВИЦЬКА