Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт (заміна вікон, дверей) у Київській дитячій хореографічній школі №1 (заходи з енергозбереження) за адресою: м. Київ, просп. Василя Порика, 3-А»; Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи
Очікувана вартість
925 651,00 UAH
UA-2025-03-31-002408-a ● c2491d359faf4e9cb5a1055627bda095
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37393721 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Борисоглібська, будинок 14 |
Контактна особа: |
Ростислав Коперницький +380930052390 zakupki_kultura@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2025 10:17 |
Очікувана вартість: | 925 651,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 628,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (заміна вікон, дверей) у Київській дитячій хореографічній школі №1 (заходи з енергозбереження) за адресою: м. Київ, просп. Василя Порика, 3-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Василя Порика, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані робіт будуть здійснюватися поетапно на підставі підписаних актів виконаних робіт (наданих робіт) (форма КБ-2В, КБ-3) відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, проміжними платежами із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт та фактичних витрат Виконавця. Розрахунки за виконані послуги проводяться з Виконавцем в національній валюті України. Розрахунки за виконані послуги здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом виконання після підписання актів виконаних робіт не пізніше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані робіти здійснюються протягом 90 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник здійснює оплату за виконані Виконавцем послуги звітного місяця по мірі надходження бюджетних коштів після підписання актів виконаних робіт (ф. КБ-2В та ф.КБ- 3). Кінцеві розрахунки здійснюється після виконання і приймання всіх передбачених Договором послуг. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2025 12:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2025 12:42 |
ТД Кап.ремонт Порика3-А.pdf | |
09 квітня 2025 12:42 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
09 квітня 2025 12:42 |
Протокол внесення змін до ТД.pdf | |
31 березня 2025 10:50 |
Проєкт договору.docx |
09 квітня 2025 12:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 квітня 2025 12:42 |
ТД Кап.ремонт Порика3-А.pdf
|
|||
09 квітня 2025 12:42 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
09 квітня 2025 12:42 |
Протокол внесення змін до ТД.pdf
|
|||
31 березня 2025 10:50 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Об'єми робіт
Дата подання: 08 квітня 2025 17:13
Дата відповіді: 09 квітня 2025 13:24
Добрий день, шановний Замовнику! У відомості об'ємів робіт заповнення дверних прорізів дверними блоками складає 14,796 м2, в знімання дверних полотен - 114,796 м2. Це вірна інформація чи друкарська помилка?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо про наступне: на Ваше звернення внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині Додаток № 3 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Кошторис
Дата подання: 09 квітня 2025 21:05
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:48
Треба подавати у складі пропозиції кошторис? І що це за вимога з КП "Київекспертизою"?
Відповідь: Шановний учаснику, на Ваше звернення повідомляємо про наступне: Відповідно предмету закупівлі оголошення закупівлі робіт тендерної документації чітко зазначено які документи треба подавати у складі тендерної пропозиції, також Додатку №3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника Учасник розміщує в електронній системі закупівель наступні документи):
- довідку з інформацією про перелік матеріальних ресурсів, які будуть використані у процесі виконання поточного ремонту, з обов’язковим посиланням на постачальників;
- копії документів, що підтверджують якість матеріальних ресурсів, зазначених у довідці (сертифікат відповідності, паспорт якості виробника або інший документ на підтвердження якості);
- копії документів, що свідчать про наявність в учасника матеріальних ресурсів, зазначених у довідці (видаткові накладні, товарні чеки, чинні договори поставки зазначених у довідці матеріальних ресурсів тощо).
У тому числі:
Додаток: договірної ціни;
- зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд до 1,5% (згідно розрахунку класу наслідків ДСТУ 8855:2019 та ДБН В.1.2-14:2018));
- експертиза об’єктів будівництва. КП "Київекспертиза"
- розрахунку заробітної плати;
- локальних кошторисів;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- дефектний акт.
А також, Додаток №2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ:
1. Для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям;
2. Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції;
3. Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
- довідку з інформацією про перелік матеріальних ресурсів, які будуть використані у процесі виконання поточного ремонту, з обов’язковим посиланням на постачальників;
- копії документів, що підтверджують якість матеріальних ресурсів, зазначених у довідці (сертифікат відповідності, паспорт якості виробника або інший документ на підтвердження якості);
- копії документів, що свідчать про наявність в учасника матеріальних ресурсів, зазначених у довідці (видаткові накладні, товарні чеки, чинні договори поставки зазначених у довідці матеріальних ресурсів тощо).
У тому числі:
Додаток: договірної ціни;
- зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд до 1,5% (згідно розрахунку класу наслідків ДСТУ 8855:2019 та ДБН В.1.2-14:2018));
- експертиза об’єктів будівництва. КП "Київекспертиза"
- розрахунку заробітної плати;
- локальних кошторисів;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- дефектний акт.
А також, Додаток №2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ:
1. Для підтвердження інформації відповідності кваліфікаційним критеріям;
2. Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції;
3. Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2025 10:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" |
838 738,00
UAH з ПДВ
|
838 738,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" #36107594 |
Переможець |
838 738,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2025 08:44
|
дог 1080 9.pdf | укладений |
25 квітня 2025 08:42
|