Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оливи моторні, код ДК 021:2015- 09210000-4 (мастильні засоби).
Очікувана вартість
831 000,00 UAH
UA-2025-03-31-001576-a ● 23afb5b1ebb44eca8bc0d668a19178b9
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина Р9025 |
Код ЄДРПОУ: | 07902616 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Афанасьєв Дмитро 380639595112 afanasyev-dv@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 11:32 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 11:32 |
Очікувана вартість: | 831 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 155,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3080 літр
Оливи моторні, код ДК 021:2015- 09210000-4 (мастильні засоби).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 10:40 |
ТД (зі змінами) Оливи моторні.doc | |
01 квітня 2025 10:40 |
Перелік змін до ТД Оливи моторні.docx | |
01 квітня 2025 10:40 |
134 від 01.04.2025 Протоко про внесення змін до тендерної документації.docx | |
01 квітня 2025 10:40 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
31 березня 2025 10:13 |
ТД Оливи моторні.doc |
01 квітня 2025 10:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2025 10:40 |
ТД (зі змінами) Оливи моторні.doc
|
|||
01 квітня 2025 10:40 |
Перелік змін до ТД Оливи моторні.docx
|
|||
01 квітня 2025 10:40 |
134 від 01.04.2025 Протоко про внесення змін до тендерної документації.docx
|
|||
01 квітня 2025 10:40 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc
|
|||
31 березня 2025 10:13 |
ТД Оливи моторні.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обмеження кола потенційних учасників
Дата подання: 31 березня 2025 14:42
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:46
День добрий Додаток 2 містить вираз: "Замовником приймаються до розгляду тендерні пропозиції Учасників з товаром, який визначений в технічній специфікації по позиціям тільки нижче вказаних виробників / брендів: Mobil, ELF, Aral, Kroon, Shell, Castrol, Motul.
Обгрунтування відповідно до положень частини 4 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”: Замовником приймаються до розгляду товар тільки вищезазначених виробників / брендів, враховуючи досвід Замовника щодо їх використання, протягом якого перевірено їх практичну відповідність технічним характеристикам, які повинні відповідати встановленим нормам їх експлуатації / застосування."
Оскільки форма проведення закупівлі "Відкриті торги з особливостями", то вимагаємо привести тендерну документацію до норм Закупівельного Законодавства України шляхом видалення зазначення ЛИШЕ КОНКРЕТНИХ брендів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше питання, внесено зміни до тендерної документації.
Еквівалент
Дата подання: 31 березня 2025 14:55
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:46
Доброго дня, шановний замовник. Просимо Вас розглянути можливість закупки еквіваленту предмета закупівлі Згідно з ч.4 ст.14 ЗУ №922 «Про публічні закупівлі», а саме оливи моторні бренду EUROLUB виробництва заводу EUROLUB GmbH м. Ехінг Німеччина. Запропонований еквівалент повністю відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, та може використовуватися як аналог предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше питання, внесено зміни до тендерної документації.
Офіційні допуски
Дата подання: 02 квітня 2025 09:43
Дата відповіді: 02 квітня 2025 10:48
Добрий день, шановний Замовнику! Яким чином будуть перевірятись схвалення виробника (APPROVAL) MB?Достатньо їнформаціі в паспорті чи технічному опису продукції, чи перевірятись буде за посиланнями https://operatingfluids.mercedes-benz.com/sheet/229.51 та https://operatingfluids.mercedes-benz.com/sheet/229.3/en?
Відповідь: Шановний Учаснику, по суті Вашого питання, повідомляємо, що документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, встановлені у тендерній документації Замовником, а саме:
1. сканована копія паспорту якості або сертифікат аналізу від виробника на товар, або сертифікат відповідності на товар, що пропонується до постачання, де наявні всі якісні та технічні характеристики запропонованого товару відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації). Враховуючи, що документи якості на продукцію оформляються за фактом виготовлення товару, допускається надання сертифікатів та / або паспортів на раніше поставлену партію товару.
2. завірена учасником копія технічного опису продукції, що планується до постачання від виробника товару або інший документ виробника, за яким можна встановити відповідність товару встановленим вимогам Замовника.
А також, лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначаються законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів.
Тобто, Учасник повинен підтвердити технічні і якісні характеристики запропонованого товару шляхом надання у складі тендерної пропозиції документи із вищезазначеного переліку згідно тендерної документації або листа-роз’яснення щодо ненадання відповідних документів.
При цьому, положеннями ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У зв’язку з цим, якщо необхідна інформація, доступ до якої є вільним, вимагається тендерною документацією, Учаснику необхідно надати лист-роз’яснення з посиланням на інформаційні джерела, на яких розміщуються такі дані з метою їх перевірки Замовником.
1. сканована копія паспорту якості або сертифікат аналізу від виробника на товар, або сертифікат відповідності на товар, що пропонується до постачання, де наявні всі якісні та технічні характеристики запропонованого товару відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації). Враховуючи, що документи якості на продукцію оформляються за фактом виготовлення товару, допускається надання сертифікатів та / або паспортів на раніше поставлену партію товару.
2. завірена учасником копія технічного опису продукції, що планується до постачання від виробника товару або інший документ виробника, за яким можна встановити відповідність товару встановленим вимогам Замовника.
А також, лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначаються законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів.
Тобто, Учасник повинен підтвердити технічні і якісні характеристики запропонованого товару шляхом надання у складі тендерної пропозиції документи із вищезазначеного переліку згідно тендерної документації або листа-роз’яснення щодо ненадання відповідних документів.
При цьому, положеннями ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У зв’язку з цим, якщо необхідна інформація, доступ до якої є вільним, вимагається тендерною документацією, Учаснику необхідно надати лист-роз’яснення з посиланням на інформаційні джерела, на яких розміщуються такі дані з метою їх перевірки Замовником.
Характеристики
Дата подання: 03 квітня 2025 15:26
Дата відповіді: 04 квітня 2025 19:28
Добрий день, шановний Замовнику!Чи можемо пропонувати товар, характеристики якого є кращими , ніж прописані в технічних вимогах?
Відповідь: Замовником визначено технічні, якісні і кількісні характеристики у Додатку 2 до тендерної документації, які є обов’язковими для товару, який буде пропонуватися Учасником у складі тендерної пропозиції та які будуть враховуватися при перевірці на відповідність тендерної пропозиції Учасника тендерній документації. Будь-які інші якісні і технічні характеристики предмета закупівлі, у тому числі додаткові, прийматися до уваги під час розгляду на відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовником не будуть, так як це суперечить нормам законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-31-001576-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42444456
Дата подання: 18 квітня 2025 11:13
Неправомірне відхилення Учасника
Учасник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2025 17:32
Згідно частини 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України.
Керуючись тендерною документацією , у т.ч. Додатком №2 до тендерної документації, під еквівалент підпадають стандарти ACEA, SAE, API і допуски автовиробників.
Враховуючи те, що тендерною документацією не передбачено можливості запропонувати Учасниками у складі тендерної пропозиції товару (еквіваленту) з відмінними («покращеними») характеристиками, то така пропозиція є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Важливо зазначити, що під допуском (схваленням) виробника двигуна слід вважати стандарт якості моторної оливи, для якої визначено всі параметри, які виробник автомобіля вважає обов'язковими при використанні такої оливи у своєму двигуні.
Виходячи з цього, еквівалентними допуски (схвалення) вважатимуться за умови відповідності всіх параметрів один одного, які вимагаються виробником.
Згідно інформації, опублікованої на Інтернет-ресурсі https://northsea.com.ua/article/dopuski-proizvoditelei, допуски (схвалення) MB 229.3 та 229.5 мають такий вигляд:
MB 229.3: ACEA А3 та В3 або В4-02 ЕТ>1%; S<0,5%; Cl<0,01%; інтервал заміни – 20-40 тис. км;
MB 229.5 MB Longlife Service Oils: ACEA А3 та В3 або В4-02 ЕТ>1,7%; S<0,5%; Cl<0,005%; Р<0,11; Зс<1,5%; польові випробування; інтервал заміни – 25-50 тис. км (1-3 роки),
які за описовими, кількісними і технічними показниками (характеристиками) відрізняються один від одного та не є еквівалентними в розумінні чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене та відсутність законодавчих підстав щодо скасування рішення Уповноваженої особи №166 від 16.04.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС», вимога щодо скасування даного рішення не може бути задоволена.
Керуючись тендерною документацією , у т.ч. Додатком №2 до тендерної документації, під еквівалент підпадають стандарти ACEA, SAE, API і допуски автовиробників.
Враховуючи те, що тендерною документацією не передбачено можливості запропонувати Учасниками у складі тендерної пропозиції товару (еквіваленту) з відмінними («покращеними») характеристиками, то така пропозиція є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Важливо зазначити, що під допуском (схваленням) виробника двигуна слід вважати стандарт якості моторної оливи, для якої визначено всі параметри, які виробник автомобіля вважає обов'язковими при використанні такої оливи у своєму двигуні.
Виходячи з цього, еквівалентними допуски (схвалення) вважатимуться за умови відповідності всіх параметрів один одного, які вимагаються виробником.
Згідно інформації, опублікованої на Інтернет-ресурсі https://northsea.com.ua/article/dopuski-proizvoditelei, допуски (схвалення) MB 229.3 та 229.5 мають такий вигляд:
MB 229.3: ACEA А3 та В3 або В4-02 ЕТ>1%; S<0,5%; Cl<0,01%; інтервал заміни – 20-40 тис. км;
MB 229.5 MB Longlife Service Oils: ACEA А3 та В3 або В4-02 ЕТ>1,7%; S<0,5%; Cl<0,005%; Р<0,11; Зс<1,5%; польові випробування; інтервал заміни – 25-50 тис. км (1-3 роки),
які за описовими, кількісними і технічними показниками (характеристиками) відрізняються один від одного та не є еквівалентними в розумінні чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене та відсутність законодавчих підстав щодо скасування рішення Уповноваженої особи №166 від 16.04.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС», вимога щодо скасування даного рішення не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС" |
534 753,60
UAH
|
534 753,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ" |
668 585,00
UAH
|
649 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НІКО ТРЕЙДІНГ" |
738 724,80
UAH
|
650 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА" |
695 280,00
UAH
|
695 280,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОІЛПАРТС" |
837 861,00
UAH
|
837 861,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС" #42444456 |
Відхилено |
534 753,60
UAH
|
16 квітня 2025 19:58
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ" #37398817 |
Переможець |
649 950,00
UAH
|
23 квітня 2025 12:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2025 14:44
|