Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Кейтерингові послуги для забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгової категорії Ліцею №2 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області»
(Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 55520000-1 — Кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
680 130,00 UAH
UA-2025-03-31-001355-a ● 5db655f2dd5045e0af7abc97d4c7eb51
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей №2 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 20279688 |
Місцезнаходження: | 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул. Державна, 2 |
Контактна особа: |
Ольга Максименко +380509642483 olga_vova_maksimenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 11:51 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 11:51 |
Очікувана вартість: | 680 130,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 400,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Кейтерингові послуги для забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгової категорії Ліцею №2 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області»
(Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 55520000-1 — Кейтерингові послуги)
(Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 55520000-1 — Кейтерингові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52001, Україна, Дніпропетровська область, м.Підгородне, вул. Державна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2025
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 15:30 |
Додаток 7 Меню нова редакція.pdf | |
31 березня 2025 15:30 |
Перелік змін до тендерної документації меню.docx | |
31 березня 2025 11:55 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
31 березня 2025 11:55 |
Нова редакція Тендерна документація.docx | |
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 4 Документи, які надає учасник.docx | |
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
31 березня 2025 10:00 |
Додаток №7 Меню.pdf | |
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 6 Документи Переможця.docx | |
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 1 Технічна специфікація зі змінами від 08.01.25р..docx | |
31 березня 2025 10:00 |
Тендерна документація.docx | |
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 2 Проєкт Договору.docx |
31 березня 2025 15:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 березня 2025 15:30 |
Додаток 7 Меню нова редакція.pdf
|
||||||
31 березня 2025 15:30 |
Перелік змін до тендерної документації меню.docx
|
||||||
31 березня 2025 11:55 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||
31 березня 2025 11:55 |
Нова редакція Тендерна документація.docx
|
||||||
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 4 Документи, які надає учасник.docx
|
||||||
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
31 березня 2025 10:00 |
Додаток №7 Меню.pdf
|
||||||
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 6 Документи Переможця.docx
|
||||||
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 5 Лист-згода.docx
|
||||||
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 1 Технічна специфікація зі змінами від 08.01.25р..docx
|
||||||
31 березня 2025 10:00 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
31 березня 2025 10:00 |
Додаток 2 Проєкт Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискриміційна вимога
Дата подання: 31 березня 2025 11:13
Дата відповіді: 31 березня 2025 11:57
Пунктом 5.2. розділу 5 встановлена вимога про надання учасниками повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданого у 2021 році!
Прошу роз'яснити чому замовник вимагає витяг сформований саме у 2021 році?
Така вимога є дискримінаційною для учасників, які розпочали свою діяльність після 2021 року, крім того дані за 2021 рік можуть не співпадати з даними на сьогоднішній день і бути не актуальними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за звернення. Зміни в оголошення внесено.
технічні вимоги
Дата подання: 31 березня 2025 11:34
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:12
Пунктом 23 додатку 1 встановлена вимога, що учасник не повинен використовувати приміщення для їдалень в інших цілях...!
Прошу роз'яснити про які саме їдалені іде мова, про ті що в наявносіт замовника, чи ті що в наявності учасника?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за звернення.
Пунктом 23 додатку 1 встановлена вимога, що учасник не повинен використовувати приміщення для їдалень в інших цілях...!
Мова іде, саме про використання їдальні (приміщення), що є в наявності учасника (виконавця).
Пунктом 23 додатку 1 встановлена вимога, що учасник не повинен використовувати приміщення для їдалень в інших цілях...!
Мова іде, саме про використання їдальні (приміщення), що є в наявності учасника (виконавця).
меню
Дата подання: 31 березня 2025 12:35
Дата відповіді: 31 березня 2025 15:33
в першому стовбчику примірного меню зазначено: "Збірник рецептур, № розкладки", прошу зазначити реквізити цього збірнику (його номер, дата видачі, ким затверджений тощо), таке прохання грунтується на тому що у подальшому зазначені замовником номера технологічних карток та назва страв не збігаються з жодним збірником рецептур, так наприклад: чому в меню 4-й тиждень (четвер) Каша пшенична вказано ТК № 4.11 та 10.06?
Однак 10.06 ТК це соус імбирний.
Чому в меню 1-й тиждень (п’ятниця) вказано ТК № 1.46 Салат з кисломолочного сиру, перцю солодкого з часником ПО ФАКТУ за № 1.46 в документі «Технологічні карти страв та виробів для харчування дітей віком від 6-18 років у закладах освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку та дитячих закладах сфери соціального захисту» знаходяться складові зовсім іншого салату?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за звернення.
Повідомляємо, що до додатку 7 Тендерної документації внесені зміни, а саме : додано збірники рецептур страв для харчування дітей в закладах освіти на які спирався Замовник при складанні Примірного чотиритижневого сезонного меню на весняний період.
Повідомляємо, що до додатку 7 Тендерної документації внесені зміни, а саме : додано збірники рецептур страв для харчування дітей в закладах освіти на які спирався Замовник при складанні Примірного чотиритижневого сезонного меню на весняний період.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-31-001355-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ", Код ЄДРПОУ:42469732
Дата подання: 09 квітня 2025 17:17
не відповідність документації учасника вимогам чинного законодавства
Учасником надано медичні книжки на власних працівників, які оформлені з порушенням чинного законодавства, зокрема, незазначено де саме працюють ці працівники, чи на ФОП, чи на якесь інше підприємство. Прошу пояснити чиому учаснику небуло надано 24 години для усунення цих недоліків?
Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2025 11:07
Дякуємо Вам за надану вимогу щодо невідповідність документації учасника вимогам чинного законодавства
Учасником надано медичні книжки на власних працівників, які оформлені згідно чинного законодавства, та вимог тендерної документації: мають підпис, відбитки штампів та печаток медичного закладу. Також в складі тендерної документації учасником надані накази про прийняття на роботу відповідних працівників.
Тому учаснику не було надано 24 години для усунення недоліків.
З огляду на вищезазначене вважаємо, що немає підстави для скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Учасником надано медичні книжки на власних працівників, які оформлені згідно чинного законодавства, та вимог тендерної документації: мають підпис, відбитки штампів та печаток медичного закладу. Також в складі тендерної документації учасником надані накази про прийняття на роботу відповідних працівників.
Тому учаснику не було надано 24 години для усунення недоліків.
З огляду на вищезазначене вважаємо, що немає підстави для скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Номер вимоги: UA-2025-03-31-001355-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ", Код ЄДРПОУ:42469732
Дата подання: 09 квітня 2025 17:22
не відповідність документів учасника вимогам чинного законодавства.
Учасником надано медичну книжку на Дрюк Іван Олександрович в якій зазначено, що її видали 11.01.2025 року в ТОВ «Медичний центр Медінвест». 11 січня це субота, на офіційному сайті ТОВ «Медичний центр Медінвест» зазначено: «ГРАФІК РОБОТИ Понеділок-п'ятниця з 8 до 18:00
Субота Неділя Вихідний»!
Отже видати у вихідний день (суботу) медичну книгу Дрюк І.О. не можливо фактично, що говорить про фіктивність цієї медичної книжки.
Прошу пояснити чому не було перевірено надані учасником документи на їх фіктивність?
Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Розгорнути
Згорнути
Субота Неділя Вихідний»!
Отже видати у вихідний день (суботу) медичну книгу Дрюк І.О. не можливо фактично, що говорить про фіктивність цієї медичної книжки.
Прошу пояснити чому не було перевірено надані учасником документи на їх фіктивність?
Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2025 10:56
Дякуємо Вам за надану вимогу щодо невідповідності документів учасника вимогам чинного законодавства.
Вважаємо, що медична книжка на Дрюк Івана Олександровича в якій зазначено, що її видали 11.01.2025 року в ТОВ «Медичний центр Медінвест», оформлено відповідно до вимог чинного законодавства, завірена підписом та печаткою медичної установи, що ії видано.
Замовник немає грунтових підстав щодо фіктивності наданих документів.
З огляду на це відсутні підстави для скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Вважаємо, що медична книжка на Дрюк Івана Олександровича в якій зазначено, що її видали 11.01.2025 року в ТОВ «Медичний центр Медінвест», оформлено відповідно до вимог чинного законодавства, завірена підписом та печаткою медичної установи, що ії видано.
Замовник немає грунтових підстав щодо фіктивності наданих документів.
З огляду на це відсутні підстави для скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Номер вимоги: UA-2025-03-31-001355-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ", Код ЄДРПОУ:42469732
Дата подання: 09 квітня 2025 17:25
не відповідність документів учасника вимогам чинного законодавства
Форма та зразок наданих медичних книжок наданих учасником не відповідають державному зразку та стандарту.
Також, якщо проаналізувати подібні закупівлі у системі прозоро то стає очевидним, що багато учасників проводять медичні огляди своїх працівників саме в ТОВ «Медичний центр Медінвест» і серія та номер медичних книжок виданих їх праціникам дуже сильно відрізняються від серії та номеру медикнижок учасника.
Прошу пояснити чиому учаснику небуло надано 24 години для усунення цих недоліків?
Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Розгорнути
Згорнути
Також, якщо проаналізувати подібні закупівлі у системі прозоро то стає очевидним, що багато учасників проводять медичні огляди своїх працівників саме в ТОВ «Медичний центр Медінвест» і серія та номер медичних книжок виданих їх праціникам дуже сильно відрізняються від серії та номеру медикнижок учасника.
Прошу пояснити чиому учаснику небуло надано 24 години для усунення цих недоліків?
Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2025 10:42
Дякуємо Вам за надану вимогу про не відповідність документів учасника вимогам чинного законодавства.
Вважаємо, що Форма та зразок медичних книжок наданих учасником відповідають державному зразку та стандарту, бо мають серію, номер та голограму.
Тому учаснику небуло надано 24 години для усунення цих недоліків.
Та не вважаємо необхідним скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Вважаємо, що Форма та зразок медичних книжок наданих учасником відповідають державному зразку та стандарту, бо мають серію, номер та голограму.
Тому учаснику небуло надано 24 години для усунення цих недоліків.
Та не вважаємо необхідним скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 09.04.25 р. про визнаня переможцем ФОП Таморко В.В.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ТАМОРКО ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
649 215,00
UAH
|
605 934,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ" |
652 947,81
UAH
|
605 935,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТАМОРКО ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ #3254105637 |
Переможець |
605 934,00
UAH
|
09 квітня 2025 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2025 14:23
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2025 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 08:52
|
Договір кейтеринг.pdf | укладений |
22 квітня 2025 08:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 1.3 Договору № 21/0425 від 21.04.2025 року (далі - Договір), а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити ціну Договору закупівлі відповідно до пункту 1.2,1.3, 3.2 Договору, шляхом укладання додаткової угоди до цього Договору. 2. Пункт 3.2 Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить: 542083,80 гривень (П'ятсот сорок дві тисячі вісімдесят три грн. 80 коп.), без ПДВ. 3. Внести зміни до Додатку №1, що є невід’ємною частиною Договору (Додаткової угоди) та викласти у новій редакції. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 21/0425 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |