Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

42620000-8 – Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати (Фрезерно-гравіювальний верстат)
Очікувана вартість
3 100 000,00 UAH
UA-2025-03-31-000606-a ce3fa896cb8b4c998aba41b149e6d49f
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

012 Відділ закупівель

380996887398 tender012@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: 012 Відділ закупівель
380996887398
tender012@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2025 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 09 квітня 2025 15:09
Початок аукціону: 09 квітня 2025 15:09
Очікувана вартість: 3 100 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42620000-8: Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати


Задача: Нанесення гравіювання на металеві та неметалеві деталі. Фрезерування дерев’яних моделей. Зменшення ручної праці. Збільшення пропускної спроможності за одиницю часу.

Технічне завдання прописано в Додатку №3 КД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Фрезерно-гравіювальний верстат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2025
ДК 021:2015: 42620000-8 — Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 50% - попередня оплата протягом 21-го календарного дня з дати підписання Договору та отримання рахунку Аванс 21 Календарні 50
Iнша подія 30% - оплата протягом 21-го календарного дня з дати отримання Покупцем повідомлення від Постачальника про виготовлення Виробником обладнання та проходження тестових випробувань на території Виробника Аванс 21 Календарні 30
Надання послуг 20% - остаточна оплата протягом 21-го календарного дня з моменту підписання Сторонами «Акту здачі-приймання виконаних пусконалагоджувальних робіт» (Додаток № 2 до даного Договору). Пiсляоплата 21 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТМАШ" 2 700 000,00
UAH
2 700 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС ТЕХ" 3 060 000,00
UAH
3 060 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 квітня 2025 10:39
Електронний підпис
12 квітня 2025 10:39
Паспорт_1616DW+Servo_АВП.pdf
12 квітня 2025 10:39
Перелік інструментів.pdf
12 квітня 2025 10:39
Паспорт_1616DW+Servo_АВП.pdf.p7s
11 квітня 2025 16:33
4.2. Сертифікат сервіс.pdf
11 квітня 2025 16:33
4. Довідка Працівники.pdf
11 квітня 2025 16:33
Сертифікат АВП.pdf
11 квітня 2025 16:33
Фрезер AVP1616.pdf
11 квітня 2025 16:33
Перелік тестів АВП.pdf.p7s
11 квітня 2025 16:33
Сертифікат АВП.pdf.p7s
11 квітня 2025 16:33
Перелік тестів АВП.pdf
11 квітня 2025 16:33
Фрезер AVP1616.pdf.p7s
11 квітня 2025 16:33
Гарантійне.pdf.p7s
11 квітня 2025 16:33
Пояснення.pdf
11 квітня 2025 16:33
Пояснення.pdf.p7s
11 квітня 2025 16:33
Гарантійне.pdf
08 квітня 2025 18:10
Електронний підпис
08 квітня 2025 18:10
Електронний підпис
08 квітня 2025 18:10
1. Довідка Договори.pdf.p7s
08 квітня 2025 18:10
2. сертифікат АВП.pdf.p7s
08 квітня 2025 18:10
1. Довідка Договори.pdf
08 квітня 2025 18:10
4. Довідка Працівники.pdf
08 квітня 2025 18:10
2. сертифікат АВП.pdf
08 квітня 2025 18:10
6.1. Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2025 18:10
6.1. Гарантійний лист.pdf.p7s

Публічні документи

08 квітня 2025 18:37
Електронний підпис
08 квітня 2025 18:26
Статут_21.01.2022р..pdf
08 квітня 2025 18:26
Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2025 18:26
Опис_новий статут.pdf
08 квітня 2025 18:26
витяг ЄДРПОУ 28.03.25.pdf
08 квітня 2025 18:26
1.1. договір 543.pdf
08 квітня 2025 18:26
1.3. договір 105-7.pdf
08 квітня 2025 18:26
Технічна частина (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТМАШ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС ТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТМАШ"
#44987375
Відхилено 2 700 000,00
UAH
15 квітня 2025 12:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 14:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС ТЕХ"
#44026379
Очікує рішення 3 060 000,00
UAH
15 квітня 2025 12:57

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТМАШ"! За результатами аукціону № UA-2025-03-31-000606-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено деякі невідповідності в інформації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Просимо надати свої пояснення щодо результатів закупівлі UA-2025-03-31-000606-a, а саме: № з/п Невідповідність КД Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Згідно наданим документам: «4. Довідка Працівники», «4.1. Накази_Юнітмаш (працівники)», дата прийняття на роботу працівників 20.02.2025 р., що не відповідає вимозі додатку 1 п. 3 КД: «Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно встановленої вимоги (не менше 2 (двох) інженерів, які мають досвід роботи не менше 1 року з технологічним устаткуванням).» та Додатку 2 п. 3 КД «Наявність сервісного персоналу - не менше 2 (двох) інженерів, які мають досвід роботи не менше 1 року з технологічним устаткуванням.» Згідно додатку 1 п. 3 КД: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються: - Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно встановленої вимоги (не менше 2 (двох) інженерів, не менше 1 (одного) технолога, які мають досвід роботи не менше 1 року з технологічним обладнанням). - Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників).» Згідно додатку 2 п. 3 КД: «Наявність сервісного персоналу - не менше 2 (двох) інженерів, не менше 1 (одного) технолога, які мають досвід роботи не менше 1 року з технологічним обладнанням.» Надати інформацію, що відповідає вимогам Додатку 1 п. 3 КД 2 Надані документи «2. сертифікат АВП.» до КД не відповідають вимогам Додатку 1 п.2.2 КД та Додатку 2 п.2.2 КД. Згідно Додатку 1 п.2.2 КД: 2. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надаються: 2) У випадку, якщо Учасник не є виробником пропонованого обладнання: - Сертифікат дилера/дистриб’ютора або лист про представництво інтересів виробника, або інший документ, що підтверджує наявність відносин з виробником. та Додатку 2 п.2.2 КД: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази* та технологій. У випадку, якщо учасник не є виробником пропонованого обладнання: 1) сертифікат дилера/дистриб’ютора або лист про представництво інтересів виробника або інший документ, що підтверджує наявність відносин з виробником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. Надати документи, що відповідають вимогам Додатку 1 п.2.2 КД та Додатку 2 п.2.2 КД 3 Відсутні документи, які відповідають вимогам Додатку 1 п.2.2 КД та Додатку 2 п.2.2 КД. Наданий документ «6.1. Гарантійний лист» не відповідає вимогам Додатку 2 п. 2 КД. Згідно переліку видів діяльності КВЕД, у ТОВ "АВП СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 43613658, зареєстроване 7.05.2020р., за адресою м. Дніпро, вул. Виставочна, будинок 14, керівник Говорун Є.Л., статутний капітал становить 5000 грн, кількість працівників 3 особи) відсутній вид діяльності щодо виробництва токарних, розточувальних чи фрезерувальних верстатів, включаючи фрезерно-гравіювальні верстати, що не відповідає предмету закупівлі. Офіційний сайт відключений за неуплату. На підставі аналізу публічної інформації, у тому числі витягу з ЄДР, сайту компанії, інформації з реєстрів публічних закупівель, а також відсутності у відкритому доступі будь-яких підтверджень виготовлення верстатів, вважаємо, що ТОВ "АВП СЕРВІС" не здійснювало фактичного виробництва токарних, розточувальних чи фрезерувальних верстатів, включаючи фрезерно-гравіювальні верстати у період свого існування. Згідно Додатку 1 п.2.2 КД: 2. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надаються: 2) У випадку, якщо Учасник не є виробником пропонованого обладнання: - Сертифікати якості або сертифікат про відповідність, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції; або посилання на офіційний сайт виробника, включно з гарантійним терміном. та Додатку 2 п.2.2 КД: 2 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази* та технологій. У випадку, якщо учасник не є виробником пропонованого обладнання: 2) сертифікати якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції; або посилання на офіційний сайт виробника. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. Надати документи, що відповідають вимогам Додатку 1 п.2.2 КД та Додатку 2 п.2.2 КД 4 Відсутні документи, які відповідають вимогам Додатку 1 п.2.3 КД та Додатку 2 п.3.3 КД. Згідно Додатку 1 п.2.3 КД: 3) Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності) про наявність, на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації Обладнання. та Додатку 2 п.3.3 КД: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3) Скановані копії документів від виробника Обладнання, що підтверджують право працівника Учасника (Постачальника) на проведення пусконалагоджувальних робот та монтаж Обладнання працівниками про яких учасник вказав у довідці згідно форми №2. Надати документи, що відповідають вимогам Додатку 1 п.2.3 КД та Додатку 2 п.3.3 КД 5 Відсутня додаткова інформація про технічні параметри пропонованого обладнання згідно Додатку 3 КД Згідно Додатку 3 КД: «Надання додаткової інформації про технічні параметри пропонованого обладнання: Програма проведення навчання по роботі на обладнанні та його обслуговуванню, з переліком питань та годин, що по кожному з них виділяється (у довільній формі). Повний перелік тестів здачі/приймання Устаткування з печаткою заводу-виробника на англійській мові та переклад українською мовою (у довільній формі) із зазначенням фактичних параметрів точності пропонованої моделі Устаткування з обов’язковою схемою вимірювання геометричних та точнісних характеристик. Мається на увазі поле «Tolerance» в test-record, яке повинно бути заповнене. Тести повинні бути надані в метричній системі вимірів. Повний опис Устаткування з розгорнутими технічними характеристиками (в довільній формі). Всі характеристики повинні бути надані в метричній системі вимірів. Інформаційна довідка на українській мові з переліком та об'ємом мастил, олив і ЗОР, що використовуються у системах (у довільній формі). Карта змащення на Обладнання. Креслення фундаменту, якщо його потребує верстат на українській або російській мовах (у довільній формі). Концептуальна схема верстата (у довільній формі) із зазначенням напрямків руху основних вузлів Устаткування. Розгорнутий перелік інструменту, пристосувань (при необхідності) з повним маркуваннями для обробки тестової деталі.» Надати інформацію, що відповідає вимогам Додатку 3 5 Згідно документації до комерційної пропозиції Учасника не зрозуміло, яка конкретно модель обладнання пропонується, офіційний сайт відсутній. Згідно переліку видів діяльності КВЕД, у ТОВ "АВП СЕРВІС" відсутній вид діяльності щодо виробництва токарних, розточувальних чи фрезерувальних верстатів, включаючи фрезерно-гравіювальні верстати, що не відповідає предмету закупівлі. Офіційний сайт відключений за неуплату. Згідно Додатку 3 КД: У разі якщо на офіційному сайті виробника технічні параметри пропонованого Устаткування відрізняються від характеристик, що зазначаються Учасником в складі пропозиції – необхідно додатково надати лист-підтвердження від виробника про можливість виробництва такого Устаткування з характеристиками, що відповідають вимогам конкурсної документації. Надати інформацію про пропоновану модель обладнання, що відповідає вимогам Додатку 3 Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації.

Документи

15 квітня 2025 12:57
Електронний підпис
15 квітня 2025 12:57
РІШЕННЯ 166-д.pdf