Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліцензія інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності
Очікувана вартість
594 000,00 UAH
UA-2025-03-31-000282-a a057aad0362f48b890beb87bb1da11f2
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лантух Зоя Володимирівна

380445276596 ZVLantukh@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 2428
Код ЄДРПОУ: 14321469
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Київ,
Контактна особа: Лантух Зоя Володимирівна
380445276596
ZVLantukh@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48480000-6: Пакети програмного забезпечення для продажу та реалізації продукції і бізнес-аналітики


Передача Ліцензії здійснюється впродовж 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами Договору, але не пізніше 25.12.2025. Ліцензіар завчасно (не пізніше ніж за 1-н робочий день) зобов’язаний повідомити Ліцензіата за електронною адресою або офіційним листом про фактичну дату та час передачі Ліцензії. Надати Ліцензіату доступ на використання Програмної продукції відповідно кожної переданої Ліцензії протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання заявки від Ліцензіата електронною поштою на адресу.

Оплата ліцензійної винагороди здійснюється Ліцензіатом шляхом одноразового платежу всієї суми, зазначеної в цьому Договорі, рахунку та акті здачі-прийняття прав інтелектуальної власності протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання рахунку та підписання Сторонами акту здачі-прийняття прав інтелектуальної власності. Датою оплати є дата зарахування коштів Ліцензіата на поточний рахунок Ліцензіара.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Перевірка та моніторинг юр. осіб, ФОП та фізичних осіб (збільшені ліміти), 1 користувач 1 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 48480000-6 — Пакети програмного забезпечення для продажу та реалізації продукції і бізнес-аналітики

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата ліцензійної винагороди здійснюється Ліцензіатом шляхом одноразового платежу всієї суми, зазначеної в цьому Договорі, рахунку та акті здачі-прийняття прав інтелектуальної власності протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання рахунку та підписання Сторонами акту здачі-прийняття прав інтелектуальної власності. Датою оплати є дата зарахування коштів Ліцензіата на поточний рахунок Ліцензіара. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 березня 2025 08:49
Проєкт договору.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Бренд Можливі значення:
  • YOUCONTROL
  • Функції та сервіси Можливі значення:
  • моніторинг юр. осіб/ФОП (збільшені ліміти)
  • пошук афіліатів
  • пошук зв'язків між контрагентами
  • пошук фізичних осіб (збільшені ліміти)
  • пошук юр. осіб/ФОП
  • Носій Можливі значення:
  • відсутній (код активації надсилається електронною поштою)
  • Мова інтерфейсу Можливі значення:
  • багатомовна
  • Кількість користувачів (пристроїв) від 1 до 1 штука
    Термін ліцензії від 12 до 12 місяць

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "Ю-КОНТРОЛ" 594 000,00
    UAH з ПДВ
    594 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    31 березня 2025 10:46
    Електронний підпис
    31 березня 2025 10:46
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Мова інтерфейсу багатомовна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Носій відсутній (код активації надсилається електронною поштою)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Функції та сервіси
  • пошук афіліатів
  • пошук зв'язків між контрагентами
  • пошук юр. осіб/ФОП
  • моніторинг юр. осіб/ФОП (збільшені ліміти)
  • пошук фізичних осіб (збільшені ліміти)
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Бренд YOUCONTROL
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Термін ліцензії 12 місяць
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Кількість користувачів (пристроїв) 1 штука

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "Ю-КОНТРОЛ"
    #39404434
    Переможець 594 000,00
    UAH з ПДВ
    03 квітня 2025 13:42

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 03 квітня 2025 13:42

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "Ю-КОНТРОЛ"
    #39404434
    594 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    04 квітня 2025 16:40
    Договір №87-25 від 04.04.2025.pdf укладений
    04 квітня 2025 16:38