Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки для дорослих
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2025-03-31-000122-a ffe2a1971e0241c1ae81c3e0e9333e2d
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охріменко Ірина Володимирівна

+380509998026 knp.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2025

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська»
Код ЄДРПОУ: 37803279
Місцезнаходження: 84100, Україна , Донецька обл., місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
Контактна особа: Охріменко Ірина Володимирівна
+380509998026
knp.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою: 84100, Донецька обл., м.Слов`янськ, вул.Банківська, 85. Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника, або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки Товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6600 штука
Підгузки для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
10500 штука
Підгузки для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
10500 штука
Підгузки для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100
Дата подання заявки Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою: 84100, Донецька обл., м.Слов`янськ, вул.Банківська, 85. Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника, або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки Товару. Повторювана поставка 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 березня 2025 08:24
Проект договору.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Охоплення талії до (см) 125 сантиметр
Вид Можливі значення:
  • Підгузки
  • Стать Можливі значення:
  • Універсальні
  • Розмір підгузків Можливі значення:
  • M
  • Кількість одиниць в упаковці 30 штука
    Кількість використань Можливі значення:
  • Одноразові
  • Кількість крапель 6 штука
    Охоплення талії від (см) 85 сантиметр
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Охоплення талії до (см) 170 сантиметр
    Бренд Можливі значення:
  • Medcare
  • Вид Можливі значення:
  • Підгузки
  • Стать Можливі значення:
  • Універсальні
  • Охоплення талії від (см) 120 сантиметр
    Розмір підгузків Можливі значення:
  • XL
  • Кількість одиниць в упаковці 30 штука
    Кількість використань Можливі значення:
  • Одноразові
  • Кількість крапель 6 штука
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Охоплення талії до (см) 150 сантиметр
    Вид Можливі значення:
  • Підгузки
  • Стать Можливі значення:
  • Універсальні
  • Охоплення талії від (см) 100 сантиметр
    Розмір підгузків Можливі значення:
  • L
  • Кількість одиниць в упаковці 30 штука
    Кількість використань Можливі значення:
  • Одноразові
  • Кількість крапель 6 штука

    Інформація про відміну

    Торги відмінено
    Причина відміни
    відсутність пропозицій