Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засувка, крани (різні)
Очікувана вартість
1 335 164,11 UAH
UA-2025-03-31-000081-a 7296b6346cea47a5b200331064b5b252
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Плаксіна

+380935093288 a.plaksina@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
Код ЄДРПОУ: 45355956
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Анна Плаксіна
+380935093288
a.plaksina@grmu.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2025 08:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2025 10:00
Очікувана вартість: 1 335 164,11 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Засувка фланцева
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 15 355,87 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 76,78 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Засувка AVK DN 80 PN 10/16 02/07 фланцева або аналог
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14037, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, Ремзаводська, 11
Дата доставки: 31 грудня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (рахунків, видаткових накладних тощо), наданих Постачальником при оформленні поставки. Форма розрахунків: безготівкова. Вид безготівкового розрахунку: платіжне доручення. Усі розрахунки між Сторонами здійснюються в національній валюті України. Моментом здійснення оплати за кожну окрему партію Товару вважається дата перерахування Покупцем грошових коштів на банківський рахунок Постачальника. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій