Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Точка доступу Wi-Fi
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2025-03-28-013377-a f37d2a4c371846e7a6b711f41355ee13
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сухорукова

380671889893 gdzt0920@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина Т0920
Код ЄДРПОУ: 26632252
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олена Сухорукова
380671889893
gdzt0920@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 18:48
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2025 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 08:00
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Точка доступу Wi-Fi Mikrotik LHGGR&FG621-EA або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2025
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАТЕК ДІСТРИБЬЮШН" 142 248,48
UAH з ПДВ
142 248,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2025 16:54
Електронний підпис
16 квітня 2025 15:23
Електронний підпис
15 квітня 2025 11:34
Електронний підпис
10 квітня 2025 14:55
Електронний підпис
07 квітня 2025 14:42
Електронний підпис
07 квітня 2025 14:42
Електронний підпис
07 квітня 2025 14:41
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
07 квітня 2025 14:41
3 Статут.pdf
07 квітня 2025 14:41
3 Статут.pdf.p7s
07 квітня 2025 14:41
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАТЕК ДІСТРИБЬЮШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕГАТЕК ДІСТРИБЬЮШН"
#39616589
Переможець 142 248,48
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 11:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 11:03

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «3. Товар повинен бути новим та таким, що не був у використанні (надати Лист-гарантію в довільній формі про те, що все запропоноване Учасником обладнання є новим та раніше не використовувалося). 4. Учасник для підтвердження гарантійного та після гарантійного обслуговування повинен надати лист з підтвердженням гарантійних зобов’язань, підтвердженням наявністю сервісної підтримки на території України, вказанням адреси та контактів (електронна адреса, телефон) сервісних центрів на території України. 6. Запропоновані моделі обладнання повинні бути сучасними. Обладнання повинно ввозитися на територію України через офіційні канали поставки зі сплатою всіх необхідних податків і зборів. Замовник залишає за собою право запросити перевірку моделей та серійних номерів обладнання, що постачається, у виробника і відмовитися від поставки в разі неофіційного ввозу. 7. Надати гарантійний лист від Учасника, в якому зазначити, що доставка товару здійснюються транспортом Учасника (Постачальника) чи транспортом перевізника за рахунок Учасника (Постачальника) в місце призначення, протягом 5-ти робочих днів з дати отримання замовлення (заявки) від Замовника. 8. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним (якісним) умовам, Постачальник зобов’язаний його замінити протягом 3-х (трьох) робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник (надати гарантійний лист від учасника у довільній формі).» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, № 3042025-С31-16-1 від 03 квітня 2025 р. (файл «16_1 Гарантійний лист Імпорт товару, стан і якість, доставка, сервісна та гарантійна підтримка товару тощо.pdf»), але в ньому не вірно вказаний номер закупівлі та Замовник закупівлі. Згідно Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Довідку, № 3042025-С32-8 від 03 квітня 2025 р. (файл «8 Довідка Відомості про учасника.pdf»), але в ній не вказано: повне найменування англійською мовою організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАТЕК ДІСТРИБЬЮШН"
#39616589
142 248,48
UAH з ПДВ
Документи