Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кабель налаштування радіостанцій
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2025-03-28-013128-a 2cb164ae5f1e4499bf8d64e28197b2a4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трапезнікова Наталія Вікторівна

+380678206877 kropyv_fin@cip.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 34813174
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Віктора Чміленка, 33
Контактна особа: Трапезнікова Наталія Вікторівна
+380678206877
kropyv_fin@cip.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2025 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 01:00
Початок аукціону: 09 квітня 2025 13:40
Початок аукціону: 09 квітня 2025 13:40
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Кабель налаштування радіостанцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару згідно видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів після його отримання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Банківські 100
Підписання договору Продавець зобов’язується поставити Товар Покупцю протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання Договору сторонами, але не пізніше 30 квітня 2025 року. Одноразова поставка 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2025 18:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 18:10
Оголошення для проведення закупівлі.doc
28 березня 2025 18:10
Проект договору_2024_05.doc
28 березня 2025 18:10
Технічні та якісні вимоги (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 3 000,00
UAH з ПДВ
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 3 838,00
UAH з ПДВ
3 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2025 01:05
Електронний підпис
11 квітня 2025 01:01
Електронний підпис
11 квітня 2025 01:01
file.pdf
08 квітня 2025 00:06
Електронний підпис
08 квітня 2025 00:06
Електронний підпис
08 квітня 2025 00:06
Виписка з ЄДР1.pdf
08 квітня 2025 00:06
Довідка про підпис.pdf
08 квітня 2025 00:06
Довідка про довкілля.pdf
08 квітня 2025 00:06
Витяг.p7s
08 квітня 2025 00:06
Довідка.pdf.p7s
08 квітня 2025 00:06
Довідка пп.12 п.47.pdf
08 квітня 2025 00:06
Договір №50.pdf
08 квітня 2025 00:06
ФОП Савченко Д В №303.pdf
08 квітня 2025 00:06
Витяг.pdf
08 квітня 2025 00:06
Лист персон.дані+ст.17.pdf
08 квітня 2025 00:06
Довідка абзац 14 п. 47.pdf
08 квітня 2025 00:06
Лист про санкції.pdf
08 квітня 2025 00:06
Виписка з ЄДР2.pdf
08 квітня 2025 00:06
Гарантійний лист 236ГКУ.pdf
08 квітня 2025 00:06
Паспорт та Код.pdf
08 квітня 2025 00:06
Довідка ст.17.pdf
08 квітня 2025 00:06
Довідка про санкції.pdf
08 квітня 2025 00:06
Витяг з ЄДР розшир.pdf
08 квітня 2025 00:06
Інформаційна довідка.pdf

Публічні документи

07 квітня 2025 20:32
Електронний підпис
07 квітня 2025 20:28
Інші документи.pdf
07 квітня 2025 20:28
102950277614662.XML
07 квітня 2025 20:28
Довідка податкова.pdf
07 квітня 2025 20:28
Документи досвід.pdf
07 квітня 2025 20:28
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
Відхилено 3 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 14:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 19:17
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
Переможець 3 838,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2025 10:57

Вимога про усунення невідповідностей

УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПРОТОКОЛ № 41 10 квітня 2025року м. Кропивницький Щодо прийняття рішення за предметом закупівлі Кабель налаштування радіостанцій, код ДК 021:2015 - 44320000-9 «Кабелі та супутня продукція» Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3222000374 (далі — Учасник) у пропозиції та/або подання яких вимагалося в оголошенні щодо закупівлі за спрощеною закупівлею Кабель налаштування радіостанцій, код ДК 021:2015 - 44320000-9 «Кабелі та супутня продукція» (далі-Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-28-013128-а. 2. Щодо Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі, у спосіб та у строк, визначений в Особливостях здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275(далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу Оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Додаток 2 Оголошення; 1.2. Пункт 4.5 Оголошення; 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У Додатку 2 Оголошення: Найменування предмета закупівлі згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кабель налаштування радіостанцій», а у Додатку 2 Оголошення, що надано Учасником: Найменування предмета закупівлі згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Елементи структурованої кабельної системи»; 2.2. Відповідно до пункту 4.5 Оголошення учасник повинен надати довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), видану компетентним органом або документи, що підтверджують виконання контрагентом заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначеним законодавством Оголошення; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк та в порядку, визначеному Особливостями: 3.1. Додаток 2 Оголошення з Найменуванням предмета закупівлі згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме «Кабель налаштування радіостанцій». 3.2. Довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), видану компетентним органом. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до Особливостей необхідно повідомити Учасника повідомленням із вимогою про усунення невідповідностей у спосіб та у строк, визначений Особливостями. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасником щодо Закупівлі. 2. Повідомити Учасника повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей у спосіб та у строк, визначений Особливостями. Уповноважена особа Управління Держспецзв’язку в Кіровоградській області Наталія ТРАПЕЗНІКОВА

Документи

14 квітня 2025 14:17
Електронний підпис
14 квітня 2025 13:56
Протокол

Документи

15 квітня 2025 10:57
Електронний підпис
15 квітня 2025 10:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2025 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
3 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2025 10:57
Електронний підпис
15 квітня 2025 10:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2025 09:43
Договір укладений
24 квітня 2025 09:41