Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кран автомобільний в.п. 25 тон 6Х6 (марки XCMG)
Очікувана вартість
11 326 667,00 UAH
UA-2025-03-28-013056-a 4651f559690046a180193964ac96d399
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костючик Оксана

380938740151 oksana4263@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина Т0910
Код ЄДРПОУ: 26632223
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, Промислова, буд.3
Контактна особа: Костючик Оксана
380938740151
oksana4263@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 14 квітня 2025 13:40
Початок аукціону: 14 квітня 2025 13:40
Очікувана вартість: 11 326 667,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 633,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
кран автомобільний в.п. 25 тон 6Х6 (марки XCMG)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2025
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2025 20:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 20:29
11. Проект договору.docx
31 березня 2025 20:29
10. Зміни до оголошення СЗ від 31.03.2025.docx
31 березня 2025 20:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 18:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 20:29
11. Проект договору.docx
28 березня 2025 18:10
Договір Проект.docx
31 березня 2025 20:29
10. Зміни до оголошення СЗ від 31.03.2025.docx
28 березня 2025 18:09
Оголошення СЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін в технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2)
Дата подання: 01 квітня 2025 14:40
Дата відповіді: 02 квітня 2025 08:59
Шановний замовник, просимо вас розглянути можливість внесення змін в Додаток 2 до оголошення, а саме вимогу до "Об'єм двигуна" викласти у редакції "від 6 440 до 9 000 см³". Ця зміна не лише розширить коло учасників, але і дозволить нам запропонувати товар з більш модернізованим двигуном, з урахуванням підтвердження відповідності по всім іншим технічним вимогам Додатка 2 до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно змін до оголошення від 31.03.2025р. №103/2025 та з метою розширення кола потенційних постачальників крана виробництва XCMG параметр об'єм двигуна було прибрано з технічних вимог!
Внесення змін до Оголошення про закупівлю
Дата подання: 04 квітня 2025 22:21
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:04
Шановний Замовнику! З метою забезпечення поставки товару належної якості та подальшого кваліфікованого гарантійного та сервісного обслуговування, просимо розглянути можливість внесення змін до Оголошення про закупівлю та передбачити надання в складі пропозиції документів, що підтверджують повноваження учасника на постачання запропонованого товару та наявність авторизованих виробником сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваша вимога щодо внесення змін до оголошення про закупівлю була подана поза робочим часом, а саме о 22:21 год. 04.04.2025 року, а наступного дня будь-які внесення змін до оголошення є неможливим так, як внесення змін до оголошення передбачено до 05.04.2025 року

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОВ "МАЙНІНГ СЕРВІС"" 8 963 175,00
UAH
8 906 500,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" 10 971 800,00
UAH
8 958 100,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К" 9 649 000,00
UAH
9 649 000,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД" 10 800 000,00
UAH
9 999 999,99
UAH
Документи
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА 10 416 666,67
UAH
10 100 000,00
UAH
Документи
ТОВ Спецтехмаркет 10 960 000,00
UAH
10 350 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 квітня 2025 20:11
Електронний підпис
17 квітня 2025 15:57
Електронний підпис
16 квітня 2025 21:53
Паспорт директора.pdf
10 квітня 2025 19:06
Електронний підпис
10 квітня 2025 19:06
Електронний підпис
10 квітня 2025 19:02
1. Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2025 19:02
15.1 Опис від 12.02.2024р..jpg
10 квітня 2025 19:02
3. Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2025 19:02
2. Витяг ЄДР_МС_04.03.25.pdf
10 квітня 2025 19:02
15. Статут МС 2024 р..pdf
10 квітня 2025 19:02
13. Довідка НАЗК МС.pdf
10 квітня 2025 19:02
13.1 Довідка НАЗК МС.p7s

Публічні документи

13 квітня 2025 23:19
Електронний підпис
13 квітня 2025 23:19
Електронний підпис
13 квітня 2025 23:18
6.1. Паспорт Герцог Я.О..pdf

Публічні документи

11 квітня 2025 15:36
Електронний підпис
11 квітня 2025 15:36
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОВ "МАЙНІНГ СЕРВІС""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К"

ТОВ "УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД"

ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА

ТОВ Спецтехмаркет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОВ "МАЙНІНГ СЕРВІС""
#39267616
Переможець 8 906 500,00
UAH
17 квітня 2025 18:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2025 17:09

Вимога про усунення невідповідностей

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0910 ВЧ Т0910 ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 125/2025 « 16» квітня 2025 року м. Шептицький (місце складання) 1. Найменування замовника: Військова частина Т0910 2. Код згідно ЄДРПОУ: 26632223 3. Місцезнаходження: 80100, Львівська область, м. Шептицький, вул. Промислова, буд.3 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та /або документах, що подані учасником ТОВ "ТОВ "МАЙНІНГ СЕРВІС" ЄДРПОУ 39267616 (далі Учасник )у складі пропозиції та /або подання яких передбачалося документацією щодо закупівлі Кран автомобільний в.п. 25 тон 6Х6 (марки XCMG) за кодом ДК 021:2015 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (далі Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-28-013056-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абз.6 п8.постанови КМУ №1275 від 11.11.2022 року «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.Визначення невідповідностей здійснюється замовником самостійно. При цьому Особливостями встановлено обов'язок замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, виходячи з вищенаведеного під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності, а саме: відповідно до розділу 13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен був надати наступні документи: 1. Копія паспорта посадової особи (стор.1-3) або паспорту у формі ID-картки з витягом з Єдиного демографічного реєстру, яка має право підпису договору або копія посвідки на постійне/тимчасове проживання; Оскільки у пропозиції ТОВ "ТОВ "МАЙНІНГ СЕРВІС" ЄДРПОУ 39267616 виявлені недоліки у вигляді відсутності інформації (та/або документів) вимагаємо усунути такі невідповідності в електронній системі закупівель. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ВИРІШИЛА: 1. Надавати 24 години на виправлення невідповідностей у пропозиції Учасника щодо Закупівлі 2. Оприлюднити інформацію та розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Тво начальника відділу державних закупівель уповноважена особа військової частини Т0910 молодший сержант КЕП Оксана КОСТЮЧИК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2025 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОВ "МАЙНІНГ СЕРВІС""
#39267616
8 906 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2025 14:34
ДОГОВІР -35-432.pdf укладений
28 квітня 2025 14:33