Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
85 420 177,00 UAH
UA-2025-03-28-012771-a 24f9686adb894a3bbf35693b177ceee4
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ліщинецька

+380978077679 n_lischuna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А
Контактна особа: Наталія Ліщинецька
+380978077679
n_lischuna@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2025 11:39
Початок аукціону: 21 квітня 2025 11:39
Очікувана вартість: 85 420 177,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 427 100,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється щодо предмета в цілому

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2026
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконання робіт здійснюється Замовником на підставі актів виконаних робіт протягом 90 (дев’яноста) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 17:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 0,5% вартості договору в формі депозиту безвідсоткового шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник, у складі пропозиції, повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем, строків поставки товарів/ надання послуг/ виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості поставки товарів/ надання послуг/ виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
15 квітня 2025 11:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2025 11:39
Протокол про внесення змін.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 1 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 4 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 5 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 8 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 6 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 7 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
Тендерна документація нова редакція.docx
28 березня 2025 17:34
Тендерна документація.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 5.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 6.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 8.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 4.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 7.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 3.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 1.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 2.docx
15 квітня 2025 11:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2025 11:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2025 18:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 17:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2025 11:39
Протокол про внесення змін.docx
15 квітня 2025 11:35
Протокол про внесення змін.docx
09 квітня 2025 18:35
Протокол про внесення змін.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 1 нова редакція.docx
09 квітня 2025 18:35
ДОДАТОК 1 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 4 нова редакція.docx
09 квітня 2025 18:35
ДОДАТОК 4 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 5 нова редакція.docx
09 квітня 2025 18:35
ДОДАТОК 5 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx
09 квітня 2025 18:35
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx
09 квітня 2025 18:35
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 8 нова редакція.docx
09 квітня 2025 18:35
ДОДАТОК 8 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 6 нова редакція.docx
09 квітня 2025 18:35
ДОДАТОК 6 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
ДОДАТОК 7 нова редакція.docx
09 квітня 2025 18:35
ДОДАТОК 7 нова редакція.docx
15 квітня 2025 11:35
Тендерна документація нова редакція.docx
09 квітня 2025 18:35
Тендерна документація нова редакція.docx
28 березня 2025 17:34
Тендерна документація.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 5.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 6.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 8.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 4.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 7.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 3.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 1.docx
28 березня 2025 17:34
ДОДАТОК 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

АВК 5
Дата подання: 01 квітня 2025 07:51
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:32
Шановний Замовнику, у додатку № 7 тендерної документації, вказано: Цінова пропозиція учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна бути розрахована з врахуванням положень пункту 5.1., 5.2. та п. 5.10 розділу V Настанови № 281. Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.5.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації. Звертаємо увагу, що 03.03.2025 вийшла нова редакція ПК АВК-5 – 3.10.0. Чи буде правильним складання документації у редакції ПК АВК-5 – 3.10.0?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.5.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документаціі
Обладнання
Дата подання: 01 квітня 2025 11:31
Дата відповіді: 09 квітня 2025 16:26
Доброго дня, відповідно до пункту 30 Додатку № 7 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції подає наступні документи: - оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки обладнання, яке входить до складу робіт у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією документацію та пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії); та/або копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку обладнання, яке входить до складу робіт у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією документацію та пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника). Відповідно до складу робіт, який розміщено у Додатку № 2 до тендерної документації розділом Підсумкова відомість ресурсів передбачено устаткування, але окремого переліку «обладнання» тендерна документація не містить, крім Локального кошторису 02-01-04 на обладнання технологічних рішень (Роздiл 3. Обладнання інтернет), Локального кошторису 02-01-08 на улаштування мережі водопроводу та каналізації (Роздiл 1. Сантехнічне обладнання), Локального кошторису 02-01-013 на система контролю та управління доступом (Роздiл 1. Монтаж обладнання). Враховуючи вищезазначене, для однозначного трактування просимо повідомити, що входить до поняття обладнання відповідно до вимог тендерної документації або які безпосередньо позиції з пiдсумкової вiдомості ресурсiв вважати обладнанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо строків виконання робіт
Дата подання: 09 квітня 2025 16:44
Дата відповіді: 09 квітня 2025 17:32
Шановний Замовнику! Пунктом 4.4. Розділу 1 Тендерної документіції встановлено: "Строк виконання робіт 13 місяців з дати укладання Договору" при цьому п. 2.1. Додатку 3 Пр Дог встановлено: "2.1. Роботи, які є предметом цього Договору повинні бути виконані Підрядником протягом 18 місяців з дня підписання цього Договору року, відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток 2)." Тобто тендерною документацією встановлені суперечливі один одному строки виконання робіт за предметом закупівлі. Просимо уточнити який все ж таки строк виконання робіт? Просимо визначити строк виконання робіт шляхом внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Загальне звернення по закупівлі
Дата подання: 10 квітня 2025 11:02
Дата відповіді: 11 квітня 2025 22:08
Шановний Замовнику! Згідно з існуючою практикою АМКУ закреслення в Тендерній документації та додатках до неї не може вважатись відсутністю вимоги. Керуючись практикою АМКУ Тендерна документація все ще включає вимогу наданти учасником наступні документи: - оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки обладнання, яке входить до складу робіт у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією документацію та пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії); та/або копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку обладнання, яке входить до складу робіт у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією документацію та пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника). Відповідно до складу робіт, який розміщено у Додатку № 2 до тендерної документації розділом Підсумкова відомість ресурсів передбачено устаткування, але окремого переліку «обладнання» тендерна документація не містить, крім Локального кошторису 02-01-04 на обладнання технологічних рішень (Роздiл 3. Обладнання інтернет), Локального кошторису 02-01-08 на улаштування мережі водопроводу та каналізації (Роздiл 1. Сантехнічне обладнання), Локального кошторису 02-01-013 на система контролю та управління доступом (Роздiл 1. Монтаж обладнання).Тому залишається питання щодо того, щодо якого саме обладнання встановлена вимога в тендерній документації? Просимо вилучити вимогу з тексту Тендерної документації (в тому числі в усих додатках, в яких ц вимога зазначена), з урахуванням практики АМКУ щодо способу вилучення вимог з тексту тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Ваші зауваження будуть враховані та внесені відповідні зміни.
Щодо технічного завдання (підсумкова відомість ресурсів)
Дата подання: 11 квітня 2025 14:22
Дата відповіді: 11 квітня 2025 22:26
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення як учасникам вказувати в розрахунку договірної ціни поставку устаткування, оскільки в розміщеній на майданчику ПВР устаткування вказано як поставка Замовника. Чи необхідно зазначати, що усе устаткування поставляється Підрядником? Чи все-таки технічним завданням передбачено що все устаткування буде поставлятись Замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Все обладнання та устаткування буде постачатись Підрядником.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2025 14:30
Дата відповіді: 11 квітня 2025 22:08
Шановний Замовнику! Згідно з текстом Тендерної документації Нова редакція затверджена "Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області від «09» березня 2025 р. №ВТО-47 Уповноважена особа – головний спеціаліст державних закупівель відділу економіки та торгівлі _підпис__ Н.В. Ліщинецька" при цьому закупівлю оголошено 28.03.2025р., а зміни до тендерної документації внесені 09.04.2025р. Просимо внести зміни в текст тендерної документації для приведення її змісту у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Ваші зауваження будуть враховані та внесені відповідні зміни
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" 78 590 897,40
UAH з ПДВ
78 590 897,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Електромережбуд-7" 84 967 339,20
UAH з ПДВ
84 967 339,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 травня 2025 15:06
Електронний підпис
16 травня 2025 15:05
до п.1. Повірка_електро.pdf
16 травня 2025 15:05
До п.3. Навчання_ОП.pdf
16 травня 2025 15:05
до п.1. Довідка МТБ.pdf
16 травня 2025 15:05
до п.3. Наказ_виконроб.pdf
16 травня 2025 15:05
до п.1. Квитанція.pdf
16 травня 2025 15:05
до п.1. Пояснення_МТБ.pdf
20 квітня 2025 15:47
Електронний підпис
20 квітня 2025 15:47
Електронний підпис
20 квітня 2025 15:00
2.1. Ліцензія.pdf
20 квітня 2025 15:00
7. Кошторис2.pdf
20 квітня 2025 15:00
3.3. Офіс Договір найму.pdf
20 квітня 2025 15:00
4.1. Директор Гаркуша.pdf
20 квітня 2025 15:00
0. ЗМІСТ ТП.pdf
20 квітня 2025 15:00
3.2. Довідка_офіс.pdf
20 квітня 2025 15:00
7.2. Згода з ТЗ.pdf
20 квітня 2025 15:00
4.1. Чаюн муляр +.pdf
20 квітня 2025 15:00
7. Кошторис3.pdf
20 квітня 2025 15:00
7. Кошторис Excel-word.zip
20 квітня 2025 15:00
7.1. Ліцензія АВК 2025.pdf
20 квітня 2025 15:00
4. Довідка_працівники.pdf
20 квітня 2025 15:00
20. Довідка_не рф_рб.pdf
20 квітня 2025 15:00
7.6. Гарантія_якість.pdf
20 квітня 2025 15:00
11. довідка_довкілля.pdf
20 квітня 2025 15:00
7.3. Лист_щодо цін ДЦ.pdf
20 квітня 2025 15:00
4.1. Масюк виконроб +.pdf
20 квітня 2025 15:00
7.7. Технічне завдання.pdf
20 квітня 2025 15:00
2. Правовстановчі.zip
20 квітня 2025 15:00
3.1. МТБ.zip
20 квітня 2025 15:00
1.1. Цінова пропозиція.pdf
20 квітня 2025 15:00
7. Кошторис.imd
20 квітня 2025 15:00
3. Довідка МТБ.pdf
20 квітня 2025 15:00
4.1. Леон_маляр +.PDF
20 квітня 2025 15:00
11.1. довідка_довкілля2.pdf
20 квітня 2025 15:00
4.1. Головко штукатур +.pdf
20 квітня 2025 15:00
6. Довідка субпідряд.pdf
20 квітня 2025 15:00
2.2. Дозволи_декларації.zip
20 квітня 2025 15:00
8. Довідка_локалізація.pdf
20 квітня 2025 15:00
3.4. ISO.zip
20 квітня 2025 15:00
7. Кошторис1.pdf
20 квітня 2025 15:00
4.1. Геодезист +.pdf
20 квітня 2025 15:00
4.1. Петрушенко маляр +.pdf
20 квітня 2025 15:00
4.1. Цибок штукатур +.pdf
20 квітня 2025 15:00
14. Довідка_санкція ГКУ.pdf
20 квітня 2025 15:00
4.1. Гнатюк Слюсар +.PDF

Публічні документи

18 квітня 2025 08:03
Електронний підпис
18 квітня 2025 08:00
31.10 imd.imd
18 квітня 2025 08:00
31.5.Розрахунки.pdf
18 квітня 2025 08:00
31.9.EXCEL(1).xls
18 квітня 2025 08:00
31.9.EXCEL.xls
18 квітня 2025 08:00
1.Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2025 08:00
31.1.Договірна ціна .pdf
18 квітня 2025 08:00
19.1.Лист ДІАМ .pdf
18 квітня 2025 08:00
19.Ліцензія.pdf
18 квітня 2025 08:00
2.7. Довідка (генератор).pdf
18 квітня 2025 08:00
5.Копія Статуту_ опис.pdf
18 квітня 2025 08:00
6.2.Рішення Засновника.pdf
18 квітня 2025 08:00
7.Проект договору.pdf
18 квітня 2025 08:00
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 0,5% вартості договору в формі депозиту безвідсоткового шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Підтверджую

3. Довідка МТБ.pdf

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

ТОВ "Електромережбуд-7"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 0,5% вартості договору в формі депозиту безвідсоткового шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"
#37563856
Очікує рішення 78 590 897,40
UAH з ПДВ
21 квітня 2025 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2025 15:24

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частини другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не изастосовується) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимога про усунення невідповідностей: 1.1 Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування (відповідно до таблиці наведеної в додатку) Перелік та кількість необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт: - автомобілі бортові, вантажопідйомністю не менше 3 т. - не менше 2 одиниць - автомобіль вантажний бортовий, вантажопідйомністю не менше 2 т. - не менше 1 одиниці. - кран баштовий, вантажопідйомність не менше 6 т – не менше 1 одиниці; - кран на гусенечному ходу, вантажопідйомністю не менше 25 т. – не менше 1 одиниці; - електростанції пересувні, потужністю не менше 2 кВт; - зварювальний апарат постійного струму – не менше 2 одиниці; - екскаватори одноковшеві на пневмоколісному ходу, місткістю ковша не менше 0.25 м3; - бульдозер, потужністю не менше 59 кВт (80 к.с.) – не менше 1 одиниці; - автогрейдер, потужністю не менше 99 кВт (135 к.с.) – не менше 1 одиниці; - котки дорожні самохідні вібраційні, масою не менше 13 т. – не менше 1 одиниці; - машини свердлильні – не менше 1 одиниці; - апарати фарбувальні високого тиску – не менше 1 одиниці; - трамбівка пневматична – не менше 1 одиниці; - пилка дискова електрична – не менше 1 одиниці; - апарат для газового зварювання та різання – не менше 1 одиниці; - дрилі електричні – не менше 3 одиниць; - вібратори поверхневі – не менше 2 одиниць; - вібратори глибинні – не менше 2 одиниць; - шуруповерти – не менше 3 одиниць; - фарборозпилювачі ручні – не менше 3 одиниць; - перфоратори електричнi – не менше 5 одиниць. У підтвердження інформації, Учасником надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає, проте в зазначеній довідці є невідповідність а саме: - п.1.4 кран гусеничному ходу вантажопідйомністю не менша 25 т – зазначено реєстраційний № 205497 – згідно наданих документів на зазначений кран – реєстраційний номером є 232598. Окрім того згідно наданих даних не можливо встановити що кран має відповідних тоннажність, а саме 25 т.; - п. 1.2 автомобіль вантажний бортовий, вантажопідйомністю не менше 2 т. - не менше 1 одиниці. Учасником надано на зазначену вимогу автомобіль TGA 2.390 проте згідно з технічним паспортом – це спеціалізований вантажний бортовий з краном-маніпулятором автомобіль. Отже автомобіль вантажний бортовий, вантажопідйомністю не менше 2 т відсутній - 1.3. технічний паспорт на кран баштовий викладений російською мовою та наданий не в повному обсязі. - 1.8. котки дорожні самохідні вібраційні, масою не менше 13 т. зазначенйи не вірний реєстраційний номер: 10096RC- 10096KC - 2.6. пилка дискова електрична – не менше 1 одиниці – про те учасником надано шліф машину кутову; - 2.8. дрилі електричні – не менше 3 одиниць – Учасником зазначено в довідці лише 2 дрилі електричні. Не надано підтвердження наявності 3 од.. - 2.9. вібратори поверхневі – не менше 2 одиниць - Учасником зазначено в довідці лише 1 вібратор поверхневий. Не надано підтвердження наявності 2 од. - 2.10 вібратори глибинні – не менше 2 одиниць - Учасником зазначено в довідці лише 1 од. вібратор глибинний. Не надано підтвердження наявності 2 од. - 2.11 шуруповерти – не менше 3 одиниць - Учасником зазначено в довідці лише 1 од. шуруповерт. Не надано підтвердження наявності 3 од.. - 2.12 фарборозпилювачі ручні – не менше 3 одиниць; Учасником зазначено в довідці лише 2 од. фарборозпилювачі ручні. Не надано підтвердження наявності 3 од.. - 2.13 перфоратори електричні – не менше 5 одиниць - Учасником зазначено в довідці лише 2 од. перфоратори електричні. Не надано підтвердження наявності 5 од.. - У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: • чинні протоколи перевірки справності електрообладнання, що буде залучено до виконання робіт (протоколи перевірки ізоляції електрообладнання мегомметром); • копії документів, що посвідчують перевірку/випробування переносного електричного інструменту (журнал, протоколи, звіт). Учасником не надані зазначені документи. - Учасник повинен був надати у разі подання у складі тендерної пропозиції сертифікатів виданих на ім’я субпідрядника, учасник подає лист адресований замовнику та учаснику від такого субпідрядника щодо не заперечення надання цих документів учаснику для участі у цій закупівлі (із зазначенням номеру оголошення закупівлі). Учасником не надано зазначений документ. - У підтвердження наявності ліцензіїї у субпідрядника ТОВ «Формула Майбутнього» учасником надано наказ ДСНС про видачу ліцензії № НС -832 від 15.08.2024 року у якому зазначено видати ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт ТОВ «Формула Майбутнього», проте в зазначеному документі встановлено що юридична особа повинна внести плату за видачу ліцензії. Підтверджуючі документи щодо внесення плати або наявності ліцензії не надано. Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних підтверджуючих документів на підтвердження кваліфікаційним критерія. 2. Відповідно до п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, для забезпечення проведення контролю будівельних робіт, які мають необхідні знання та досвід за нижченаведеною формою. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника. Таблиця 1 № з/п Посада П.І.Б. Освіта Загальний стаж роботи за фахом, років Досвід роботи на цій посаді, років Працівник учасника (постійний/тимчасовий працівник/за договором цивільно-правового характеру) або субпідрядника/співвиконавця (дата, № договору) 1 2 3 4 5 6 7 До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для проведення контролю будівельних робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться: - головний інженер з досвідом роботи не менш ніж 5 років або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації, повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи – не менше 1 особи; - виконавець робіт з досвідом роботи не менш ніж 5 років або інша особа, яка виконує його функції, повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи – не менше 1 особи; - начальник виробничої дільниці – не менше 1 особи; - майстер будівельних та монтажних робіт або інша особа, яка виконує його функції – не менше 1 особи; - сертифікований інженер з охорони праці – не менше 1 особи; - сертифікований інженер-кошторисник – не менше 1 особи; - головний енергетик, що має групу допуску ІV до і вище 1000 В.– 1 особа; - електромонтажник відповідного розряду та категорії – не менше 2 осіб; - працівники робітничих спеціальностей – не менше 20 осіб, в тому числі: муляри - 1 чол, маляри - 2 чол, сантехніки- 1 чол, столяри - 2 чол, лицювальники-плиточники - 2 чол, різнороби - 11 чол; - сертифікований інженер-кошторисник – не менше 1 особи; - сертифікований геодезист – не менше 1 особи. Учасником надано довідку проте зазначена довідка надано до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Додаток 5 – проте Учасник приймає участь у відкритих торгах з особливостями. Окрім того не надано підтверджуючі документи щодо наявності лицювальники-плиточники - 2 чол. Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних підтверджуючих документів щодо наявності лицювальники-плиточники - 2 чол. 3. Відповідно до п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: - документи, підтверджуючі кваліфікацію працівників, вказаних у довідці; - діючий кваліфікаційний сертифікат: інженера-кошторисника; - діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста; - наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб); - посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки відповідального виконавця робіт (виконроба); - посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці та знань технології робіт відповідального виконавця робіт (виконроба); - діючі кваліфікаційні сертифікати та страхові поліси до Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера- кошторисника та інженера з охорони праці; - документ про проходження навчання з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В (для електрика); - документ про проходження головним інженером навчання з питань пожежної безпеки; - лист-згоду на виконання робіт в декілька змін, а саме: в денний та нічний періоди; - довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та мають дійсні допуски до роботи в електроустановках, а також копії відповідних документів - копія ліцензії або інших дозвільних документів на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; - копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства. У підтвердження інформації, Учасником надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає, проте в зазначеній довідці є невідповідність а саме: - на працівників п.5, п. 7, п. 12, п. 15, п. 16, п. 17, п. 26, п. 27, п. 30 - не надано документ про проходження навчання з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) та копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства. - Не надано наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб) - У пункті 15 довідки не зазначено загальний стаж роботи, щодо Бугаєнка посада згідно наданих документів слюсар-сантехнік, а у довідці сантехнік. - П. 18 на Димченка Б.С. не надано наказу щодо виконання функцій лицювальника-плиточника. - Учасником надано витяг з Протоколу № 25/8ж від 25.04.2024 року, що містять ознаки втручання в його зміст, а саме штучне накладання печатки та підписів, що є грубим порушенням чинного законодавства, за яке передбачена кримінальна відповідальність. Надати документ які містять достовірні дані щодо працівників Ковальчук В.В. та Галикіна С.С. щодо проходження навчання. Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних документів щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 4. Відповідно до п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 тендерної документації Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копії аналогічного договору (не менше одного) з усіма додатками та додатковими угодами що є невід’ємними частинами до договорів; - копії документів, що підтверджують виконання договору (-ів), акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином; - позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору; - фотофіксація виконаних робіт/наданих послуг аналогічного договору (договорів). Аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної Аналогічним, за предметом закупівлі є договір, один з критеріїв якого дає змогу переконатися в тому, що учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов'язання якісно та у визначений термін, а саме: будівництво/реконструкції або капітальний ремонт спортивних закладів, закладів освіти, шкіл, ліцеїв, дошкільних навчальних закладів, соціальних закладів тощо. Сума аналогічного договору має дорівнювати очікуваній вартості закупівлі або не бути меншою за 50% від очікуваної вартості цієї закупівлі. Учасником надано договір, щодо будівництва споруд подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття що виконується на даний момент, а не виконаний повністю. Акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про часткове виконання робіт, а не повне. Також до поданого договору не надано довідку про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) до аналогічного договору. Окрім того, Замовником вимагалось надати договір щодо будівництво/реконструкції або капітальний ремонт спортивних закладів, закладів освіти, шкіл, ліцеїв, дошкільних навчальних закладів, соціальних закладів тощо ( за кодом ДК 021:2015 — 45210000-2 Будівництво будівель) та/або за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація). Надати відповідні документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних підтверджуючих документів на підтвердження кваліфікаційним критерія. 2) Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних підтверджуючих документів щодо наявності лицювальники-плиточники - 2 чол. 3) Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних документів щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 4) Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт

Документи

28 квітня 2025 17:50
Електронний підпис