Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
85 420 177,00 UAH
UA-2025-03-28-012771-a ● 24f9686adb894a3bbf35693b177ceee4
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинецька +380978077679 n_lischuna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 11:39 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 11:39 |
Очікувана вартість: | 85 420 177,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 427 100,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється щодо предмета в цілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2026
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконання робіт здійснюється Замовником на підставі актів виконаних робіт протягом 90 (дев’яноста) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2025 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2025 11:39 |
Протокол про внесення змін.docx | |
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 1 нова редакція.docx | |
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 4 нова редакція.docx | |
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 5 нова редакція.docx | |
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx | |
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx | |
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 8 нова редакція.docx | |
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 6 нова редакція.docx | |
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 7 нова редакція.docx | |
15 квітня 2025 11:35 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
28 березня 2025 17:34 |
Тендерна документація.docx | |
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 5.docx | |
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 6.docx | |
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 8.docx | |
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 4.docx | |
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 7.docx | |
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 3.docx | |
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 1.docx | |
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 2.docx |
15 квітня 2025 11:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 квітня 2025 11:39 |
Протокол про внесення змін.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 1 нова редакція.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 4 нова редакція.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 5 нова редакція.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 8 нова редакція.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 6 нова редакція.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 11:35 |
ДОДАТОК 7 нова редакція.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 11:35 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 17:34 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 5.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 6.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 8.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 7.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||||||||
28 березня 2025 17:34 |
ДОДАТОК 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
АВК 5
Дата подання: 01 квітня 2025 07:51
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:32
Шановний Замовнику,
у додатку № 7 тендерної документації, вказано: Цінова пропозиція учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна бути розрахована з врахуванням положень пункту 5.1., 5.2. та п. 5.10 розділу V Настанови № 281.
Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.5.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації.
Звертаємо увагу, що 03.03.2025 вийшла нова редакція ПК АВК-5 – 3.10.0.
Чи буде правильним складання документації у редакції ПК АВК-5 – 3.10.0?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.5.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документаціі
Обладнання
Дата подання: 01 квітня 2025 11:31
Дата відповіді: 09 квітня 2025 16:26
Доброго дня, відповідно до пункту 30 Додатку № 7 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції подає наступні документи:
- оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки обладнання, яке входить до складу робіт у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією документацію та пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії);
та/або копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку обладнання, яке входить до складу робіт у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією документацію та пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника).
Відповідно до складу робіт, який розміщено у Додатку № 2 до тендерної документації розділом Підсумкова відомість ресурсів передбачено устаткування, але окремого переліку «обладнання» тендерна документація не містить, крім
Локального кошторису 02-01-04 на обладнання технологічних рішень (Роздiл 3. Обладнання інтернет), Локального кошторису 02-01-08 на улаштування мережі водопроводу та каналізації (Роздiл 1. Сантехнічне обладнання), Локального кошторису 02-01-013 на система контролю та управління доступом (Роздiл 1. Монтаж обладнання).
Враховуючи вищезазначене, для однозначного трактування просимо повідомити, що входить до поняття обладнання відповідно до вимог тендерної документації або які безпосередньо позиції з пiдсумкової вiдомості ресурсiв вважати обладнанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо строків виконання робіт
Дата подання: 09 квітня 2025 16:44
Дата відповіді: 09 квітня 2025 17:32
Шановний Замовнику! Пунктом 4.4. Розділу 1 Тендерної документіції встановлено: "Строк виконання робіт 13 місяців з дати укладання Договору" при цьому п. 2.1. Додатку 3 Пр Дог встановлено: "2.1. Роботи, які є предметом цього Договору повинні бути виконані Підрядником протягом 18 місяців з дня підписання цього Договору року, відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток 2)." Тобто тендерною документацією встановлені суперечливі один одному строки виконання робіт за предметом закупівлі. Просимо уточнити який все ж таки строк виконання робіт? Просимо визначити строк виконання робіт шляхом внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Загальне звернення по закупівлі
Дата подання: 10 квітня 2025 11:02
Дата відповіді: 11 квітня 2025 22:08
Шановний Замовнику! Згідно з існуючою практикою АМКУ закреслення в Тендерній документації та додатках до неї не може вважатись відсутністю вимоги. Керуючись практикою АМКУ Тендерна документація все ще включає вимогу наданти учасником наступні документи: - оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки обладнання, яке входить до складу робіт у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією документацію та пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії); та/або копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку обладнання, яке входить до складу робіт у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією документацію та пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника). Відповідно до складу робіт, який розміщено у Додатку № 2 до тендерної документації розділом Підсумкова відомість ресурсів передбачено устаткування, але окремого переліку «обладнання» тендерна документація не містить, крім Локального кошторису 02-01-04 на обладнання технологічних рішень (Роздiл 3. Обладнання інтернет), Локального кошторису 02-01-08 на улаштування мережі водопроводу та каналізації (Роздiл 1. Сантехнічне обладнання), Локального кошторису 02-01-013 на система контролю та управління доступом (Роздiл 1. Монтаж обладнання).Тому залишається питання щодо того, щодо якого саме обладнання встановлена вимога в тендерній документації? Просимо вилучити вимогу з тексту Тендерної документації (в тому числі в усих додатках, в яких ц вимога зазначена), з урахуванням практики АМКУ щодо способу вилучення вимог з тексту тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Ваші зауваження будуть враховані та внесені відповідні зміни.
Щодо технічного завдання (підсумкова відомість ресурсів)
Дата подання: 11 квітня 2025 14:22
Дата відповіді: 11 квітня 2025 22:26
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення як учасникам вказувати в розрахунку договірної ціни поставку устаткування, оскільки в розміщеній на майданчику ПВР устаткування вказано як поставка Замовника. Чи необхідно зазначати, що усе устаткування поставляється Підрядником? Чи все-таки технічним завданням передбачено що все устаткування буде поставлятись Замовником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Все обладнання та устаткування буде постачатись Підрядником.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2025 14:30
Дата відповіді: 11 квітня 2025 22:08
Шановний Замовнику! Згідно з текстом Тендерної документації Нова редакція затверджена "Протокол щодо прийняття рішення
уповноваженою особою Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області від «09» березня 2025 р. №ВТО-47
Уповноважена особа – головний спеціаліст державних закупівель відділу економіки та торгівлі _підпис__ Н.В. Ліщинецька" при цьому закупівлю оголошено 28.03.2025р., а зміни до тендерної документації внесені 09.04.2025р. Просимо внести зміни в текст тендерної документації для приведення її змісту у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Ваші зауваження будуть враховані та внесені відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
78 590 897,40
UAH з ПДВ
|
78 590 897,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Електромережбуд-7" |
84 967 339,20
UAH з ПДВ
|
84 967 339,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Очікує рішення |
78 590 897,40
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2025 12:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2025 15:24
|