Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
постільна білизна
Очікувана вартість
3 475 083,00 UAH
UA-2025-03-28-012766-a ● 1e16e9a2fefa4d22b988b27267cf44fe
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття" |
Код ЄДРПОУ: | 20760948 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, м. Трускавець, вул. Степана Бандери, 71 |
Контактна особа: |
Смук Оксана Володимирівна +380324761535 perlyna.zakupivli@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 11:30 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 11:30 |
Очікувана вартість: | 3 475 083,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 376,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 комплект
Комплект постільної білизни «Сімейний 5- предметний», білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Дрогобицький район, місто Трускавець, вул.Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
185 комплект
Комплект постільної білизни «Сімейний» 5-предметний, сірий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Дрогобицький район, місто Трускавець, вул.Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
182 комплект
Комплект постільної білизни «Півтораспальний», сірий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Дрогобицький район, місто Трускавець, вул.Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
600 комплект
Комплект постільної білизни «Півтораспальний», білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Дрогобицький район, місто Трускавець, вул.Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 17:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
04 квітня 2025 17:04 |
Додаток 3 - перелік документів та або інформації зі змінами для Учасника постільна білизна.doc | |
04 квітня 2025 17:04 |
Додаток 1-технічне завдання зі змінами постільна білизна.docx | |
04 квітня 2025 17:04 |
Тендерна документація постільна білизна зі змінами.doc | |
04 квітня 2025 17:04 |
Додаток 2- Проєкт договору зі змінами.docx | |
28 березня 2025 17:32 |
Додаток 4- перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ постільна білизна.doc |
04 квітня 2025 17:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2025 17:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
04 квітня 2025 17:04 |
Додаток 3 - перелік документів та або інформації зі змінами для Учасника постільна білизна.doc
|
|||
04 квітня 2025 17:04 |
Додаток 1-технічне завдання зі змінами постільна білизна.docx
|
|||
04 квітня 2025 17:04 |
Тендерна документація постільна білизна зі змінами.doc
|
|||
04 квітня 2025 17:04 |
Додаток 2- Проєкт договору зі змінами.docx
|
|||
28 березня 2025 17:32 |
Додаток 4- перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ постільна білизна.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат відповідності
Дата подання: 31 березня 2025 12:18
Дата відповіді: 01 квітня 2025 16:51
Добрий день, згідно Додатку 1, п 3.2. потрібно надати сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності, про відповідність Товару вимогам ГОСТ або ДСТУ або ТУ, відповідно до якого виготовлено вироби. В Україні в зв’язку із втратою чинності з 01.01.2018 р. Декрету КМ України від 10.05.1993 №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», та припинення існування обов’язкової державної системи сертифікації, даний сертифікат є не обов'язковим для виробників. Чи можна в складі ТП надати інформативний лист про призупинення сертифікації, не обов'язкове отримання сертифікатів з документальним підтвердженням від органу сертифікації, виданого Мінекономіки? Просимо внести зміни у технічні вимоги. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. А метою цієї закупівлі є, в першу чергу, придбання якісного товару. У свою чергу учаснику ніщо не заважає звернутися до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований у відповідній сфері та підтвердити якість свого товару на ринку.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів у т.ч. сертифікату відповідності.. Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, встановлення замовником в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. А метою цієї закупівлі є, в першу чергу, придбання якісного товару. У свою чергу учаснику ніщо не заважає звернутися до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований у відповідній сфері та підтвердити якість свого товару на ринку.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів у т.ч. сертифікату відповідності.. Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, встановлення замовником в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" |
2 587 800,00
UAH з ПДВ
|
2 587 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
2 844 761,94
UAH з ПДВ
|
2 844 761,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" #2936314901 |
Очікує рішення |
2 587 800,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:53
|