Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук Lenovo
Очікувана вартість
910 000,00 UAH
UA-2025-03-28-012176-a 68b8d5dc749249c998ad2f2014f24de4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макеєв Максим

+380934476369 a1214@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1214
Код ЄДРПОУ: 07530089
Місцезнаходження: 51272, Україна , Дніпропетровська обл., селище Черкаське, в/ч А1214
Контактна особа: Макеєв Максим
+380934476369
a1214@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2025 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 11:10
Початок аукціону: 09 квітня 2025 14:47
Початок аукціону: 09 квітня 2025 14:47
Очікувана вартість: 910 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Аналоги не пропонувати по тих позиціях де чітко визначено марку, модель та тип товару.

Виникла потреба в закупівлі ноутбуку тому посилання на конкретного виробника є обхідним, оскільки за основними характеристиками товар цієї марки є таким, що оптимально відповідає потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
Ноутбук Lenovo V15 G4 AMN (82YU00Y8RA), 15.6" FHD IPS AG, AMD R3-7320U, 16GB, F256GB, DOS, чорний + примірник ПЗ Microsoft Windows 11 Pro укр, ОЕМ на DVD носії (FQC-10557)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51272, Україна, Дніпропетровська область, селище Черкаське, вулиця Медична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2025 16:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 16:45
1. Оголошення .docx
28 березня 2025 16:51
3. Додаток _2 Технічні характеристики.docx
28 березня 2025 16:51
4. Додаток _3 Форма пропозицiї.docx
28 березня 2025 16:51
5. Додаток _4 _ Анкета контрагента..docx
28 березня 2025 16:51
2. Додаток _1 Проект договору.docx
02 квітня 2025 16:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 16:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 16:45
1. Оголошення .docx
28 березня 2025 16:51
1. Оголошення .docx
28 березня 2025 16:51
3. Додаток _2 Технічні характеристики.docx
28 березня 2025 16:51
4. Додаток _3 Форма пропозицiї.docx
28 березня 2025 16:51
5. Додаток _4 _ Анкета контрагента..docx
28 березня 2025 16:51
2. Додаток _1 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

яким чином?
Дата подання: 28 березня 2025 17:13
Дата відповіді: 29 березня 2025 09:16
Товар повинен мати легальне та офіційне походження у відповідності з законодавством України. Шановний, замовнику, яким чином учасник має підтвердити офіційність походження? Яким чином ви перевірите офіційність? Гарантійним листом? Під "часноеблагородноеслово"? Шановний, замовнику, ми з повагою ставимось до вашої закупівлі, до вас, до нашого війська. Чому тоді ви виставляєте умови, згідно яких ви з вірогідностю до 100 відсотків придбаєте контрабандний товар. У нас іде війна. військові воюють заради того, щоб контрабандисти поставляли товар військовим? Сподіваємось, що -ні. Шановний, замовнику, додайте до ваших вимог вимогу про авторизацію, та, якщо ваша ласка, згоду на постачання аналогів. Тим самим ви забезпечите 100 відсотків постачання вам офіційної продукції, та розширите кількість пропозицій (за рахунок постачання аналогів). Сподіваємось на ваше розуміння. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
У якості підтвердження офіційного та легального походження товару може бути надано лист від офіційного представника або ділера виробника товару в Україні.
У даній закупівлі аналоги зі схожими характеристиками не розглядаються, тому посилання на конкретного виробника є обхідним, оскільки за основними характеристиками товар цієї марки є таким, що оптимально відповідає потребам замовника
може, чи вимагаємо
Дата подання: 29 березня 2025 09:24
Дата відповіді: 29 березня 2025 09:41
Шановний, замовнику. Дуже дякуємо за вашу увагу до нашого звернення. окрема дяка про швидкість відповіді. Звертаємося до вас з питанням. Чи відчуваєте ви різницю між двома формулюваннями: "учасник МОЖЕ НАДАТИ" та " учасник ЗАБОВ'ЯЗАНИЦ надати" Мова, як ви розумієте йде про підтвердження офіційного та легального походження товару . Тобто лист від офіційного представника або ділера виробника товару в Україні. Сподіваємося, що ви розумієте різницю. Сподіваємося, що ви, насправді, хочете забезпечити себе від придбання контрабандного товару, та підтримки контрабандистів. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Для оцінки відповідності щодо технічних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку №2 до Оголошення, Учасник підтверждує у складі пропозиції:
1. Копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі.
2. Товар повинен надходити згідно поданих заявок і відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації.
3. Продавець товару гарантує його працездатність протягом усього терміну придатності за умови обов’язкового дотримання Покупцем належних умов зберігання (експлуатації) й порядку використання передбачених діючими нормативними актами та технічними документами на товар.
про зміни
Дата подання: 29 березня 2025 10:00
Дата відповіді: 29 березня 2025 10:19
Шановний, замовнику. Дякуємо за вашу відповідь. Виходячи з неї можемо зробити висновок. Ви допускаєте поставку контрабандного товару при умові, що недеброчесний постачальник надасть сертифікати і довідки, які може взяти в інтернеті в тому числі і в інших закупівлях, що вже відбулися. Звертаємо вашу увагу, що єдина умова отримати офіційний, митночистий, за який сплачено всі податки і сбори товар є авторизаційний лист від виробника, чи офіційного дистриб'ютора. Ви допускаєте "учасник МОЖЕ" надати лист від виробника, але НЕ ЗАБОВ'ЯЗАНИЙ. Тобто між отриманням офіційного товара і контрабандним ви свідомо обираєте контрабандний.Чим ще можна пояснити вашу відмову про публікацію вимоги про авторизацію. Сподіваємося ви додасте зміни в ТД. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Для забезпечення принципів публічних та оборонних закупівель щодо відкритості та прозорості, враховуючи специфіку предмета закупівлі, усі необхідні вимоги сформовані в Оголошенні до закупівлі.
Рішення про участь у закупівлі приймає кожний окремий Учасник самостійно.
про тд
Дата подання: 29 березня 2025 10:36
Дата відповіді: 29 березня 2025 10:49
Шановний, замовнику. Перед тим, як приймати рішення приймати участь в закупівлі, чи ігноруватиїї, учасник має пересвідчитись в тому, що замовник, своїми вимогами до закупівлі, створив рівні умови для всіх учасників, та виключив можливість участі в закупівлі контрабандистів. Ваші відповіді свідчать про те, що співпрацювати з доброчесними постачальниками не ваш пріоритет. Ви готові захищати власні інтереси, та інтереси недоброчесних постачальників. Нагадаємо вам, що для закупівлі ви використовуєте кошти платників податків. Відмовляючись від придбання офіційного товару, ( ви ж категорично відмовляєтесь від вимоги про авторизацію) ви тим самим кажете платникам податків, які фінансують вашу закупівлю - ми, як замовник, підтримуємо контрабанду, платимо гроші контрабандистам, не бажаємо співпрацювати з офіційними постачальниками. Ми вірно зрозуміли ваші відповіді? Дякуємо. Сподіваємось нам вдасться заблокувати вашу закупівлю. Звісно, якщо ви не внесете зміни в ТД. Гарного дня.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Головними критеріями відбору пропозицій Учасників є ціна та відповідність заявленим критеріям закупівлі, у тому числі закупівля офіційно завезених в Україну товарів згідно чинного законодавства.
Хіба це так складно?
Дата подання: 29 березня 2025 11:12
Дата відповіді: 29 березня 2025 11:24
Шановний учасник! Головними критеріями відбору пропозицій Учасників є ціна та відповідність заявленим критеріям закупівлі, у тому числі закупівля офіційно завезених в Україну товарів згідно чинного законодавства. То просто додайте таку вимогу! Єдиним захистом від придбання контрабанди є вимога про авторизацію! Тим сами підтвердіть свій намір в придбанні офіційно завезеної продукції. Хіба це так складно?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Щодо інформації по закупівлі, Вам вже було надано відповіді.
Дякуємо Вам за звернення.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ «ПБГ19» 684 474,00
UAH з ПДВ
684 474,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" 752 500,00
UAH з ПДВ
752 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА 844 364,85
UAH з ПДВ
844 364,85
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЮЗЕДНЕТ" 906 500,00
UAH з ПДВ
906 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 квітня 2025 09:05
Електронний підпис
08 квітня 2025 09:03
ОСНОВНІ ПБГ.zip
08 квітня 2025 09:03
Кваліфікаційні ПБГ.zip
08 квітня 2025 09:03
Lenovo V15 G4 AMN_DoC RED.pdf
08 квітня 2025 09:03
Анкета.pdf
08 квітня 2025 09:03
Технічна пропозиція.pdf
08 квітня 2025 09:03
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2025 09:03
Lenovo V15 G4 AMN_DoC RED.pdf
08 квітня 2025 09:03
Технічна пропозиція.pdf
08 квітня 2025 09:03
Анкета.pdf
08 квітня 2025 09:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 квітня 2025 12:32
Електронний підпис
11 квітня 2025 12:32
АНКЕТА КОНТРАГЕНТА.pdf
07 квітня 2025 14:59
Електронний підпис
07 квітня 2025 14:59
Lenovo V15 G4 IAH DoC RED.pdf
07 квітня 2025 14:59
ТОВ Компаком уставні.rar
07 квітня 2025 14:59
характеристики.pdf
07 квітня 2025 14:59
Пропозиція 752500.00.pdf
07 квітня 2025 14:59
АНКЕТА КОНТРАГЕНТА.pdf
07 квітня 2025 14:59
Договір Ноутбук.pdf

Публічні документи

08 квітня 2025 10:21
Електронний підпис
08 квітня 2025 10:21
Електронний підпис
08 квітня 2025 10:20
30210000-4.pdf
08 квітня 2025 09:34
Електронний підпис
08 квітня 2025 09:34
Електронний підпис
08 квітня 2025 09:29
02.ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 квітня 2025 09:29
VYTYAG_EDR_2025.pdf
08 квітня 2025 09:29
RAKHUNOK_PRIVAT.pdf
08 квітня 2025 09:29
01.АНКЕТА.pdf
08 квітня 2025 09:29
Модельний статут.pdf
08 квітня 2025 09:29
PDV.pdf
08 квітня 2025 09:29
Lenovo 360 Engage_AuthorizationLetter.pdf
08 квітня 2025 09:29
03.ДОВІДКА_ДОСВІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ПБГ19»

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Підтверджую

ТОВ "КОМПАКОМ"

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Підтверджую

ТОВ "ЮЗЕДНЕТ"

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «ПБГ19»
#45701274
Відхилено 684 474,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 13:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ"
#45596933
Переможець 752 500,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 11:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 10:13

Вимога про усунення невідповідностей

11.04.2025 року с-ще Черкаське Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «КОМПАКОМ» код ЄДРПОУ 45596933 (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Ноутбук Lenovo код товару за ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (далі- Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-03-28-012176-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції анкету контрагента згідно Додатку №4. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції некоректно оформлена анкета контрагента (згідно Додатку №4 до оголошення). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оформлену анкету контрагента (згідно Додатку №4 до оголошення). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. За результатами розгляду вказаних питань я, уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.

Документи

14 квітня 2025 11:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ"
#45596933
752 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2025 11:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2025 12:33
дог 36.pdf укладений
17 квітня 2025 12:27