Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2025-03-28-011696-a ● 75a297ed9ecd4cc6802a2385b017d2fc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А 0549 |
Код ЄДРПОУ: | 08540799 |
Місцезнаходження: | 21001, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, 105 |
Контактна особа: |
Артем Семенюк +380432596287 a.semeniuk0549@ps.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Питання які виникають до закупівлі надсилайте через майданчик або на адресу ел. пошти: a.semeniuk0549@ps.mil.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
ПЕОМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стрілецька, 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2025
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
10 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стрілецька, 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2025
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару протягом 10-ти банківських днів за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника в межах асигнувань 2025 бюджетного року. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 16:27 |
ДОДАТОК 6_Лист-згода на обробку даних.doc | |
28 березня 2025 16:27 |
ДОДАТОК 1_Перелік документів які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.doc | |
28 березня 2025 16:27 |
ДОДАТОК 1_Перелік документів які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.doc | |
28 березня 2025 16:27 |
ДОДАТОК 5_Перелік документів які подаються Переможцем процедури закупівлі.doc | |
28 березня 2025 16:27 |
ДОДАТОК 2_Форма Тендерна пропозиція.doc | |
28 березня 2025 16:27 |
ДОДАТОК 4_Проект договору.doc | |
28 березня 2025 16:27 |
ДОДАТОК 4_Проект договору.doc | |
28 березня 2025 16:27 |
ДОДАТОК 3_Технічні характеристики.doc | |
28 березня 2025 16:27 |
ДОДАТОК 3_Технічні характеристики.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
приберіть корумповану вимогу, не ганьбіться
Дата подання: 31 березня 2025 14:29
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:53
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у відповідності до додатку 1, Замовником визначено:
6.8.2. Авторизаційний лист (електронна копія, форма довільна) від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні про підтвердження терміну гарантії на запропонований товар;
6.8.3. Лист-гарантію складений в довільній формі про те, що запропонований товар є офіційно ввезеним на територію України зі сплатою всіх належних податків та зборів, учаснику закупівлі відомо джерело походження запропонованого товару, та товар відповідає вимогам Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Не вважаємо що це є дискримінацією постачальників, це є лише підтвердження терміну гарантії на запропонований товар, та підтвердженням того, що запропонований товар є офіційно ввезеним на територію України зі сплатою всіх належних податків та зборів, дякуємо.
6.8.2. Авторизаційний лист (електронна копія, форма довільна) від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні про підтвердження терміну гарантії на запропонований товар;
6.8.3. Лист-гарантію складений в довільній формі про те, що запропонований товар є офіційно ввезеним на територію України зі сплатою всіх належних податків та зборів, учаснику закупівлі відомо джерело походження запропонованого товару, та товар відповідає вимогам Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Не вважаємо що це є дискримінацією постачальників, це є лише підтвердження терміну гарантії на запропонований товар, та підтвердженням того, що запропонований товар є офіційно ввезеним на територію України зі сплатою всіх належних податків та зборів, дякуємо.
Обмеження права прийняти участь у даній закупівлі
Дата подання: 02 квітня 2025 22:03
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:22
Шановна упвноважена особа, вами прописано вимогу до листа авторизації від виробника або його представництва, проте на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником". Тобто конкуренція по цим торгам усунута. Ви можете зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь! Це відома схема із усунення конкуренції у системі Прозоро. Отримати лист авторизації або попросити виробника та його представництво не видавати лист іншим учасникам за певні обіцянки або винагороди, що зовсім не є сприянням конкуренції із вашого боку завдяки даній вимозі у вашій документації. Також нагадаємо, що відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чи не має у вас бажання прибрати вимогу із документації до листа авторизації і таким чином дати можливість участі іншим учасникам окрім того єдиного, що такий лист авторизації вже отримав? Наперед вдячні за детальне вивчення даної проблеми пов язаної із такою вимогою до листа.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо Вм за звернення! Вимога у документації не є дискримінаційною, а лише має на меті встановити простежуваність руху товару від виробника до кінцвого постачальника. Наша Вимога не зобов'язує Вас бути дилером, чи офіційним представником тощо, а лише вимагає надати підтверджуючі документи, які супроводжують ланцюжок продажів починаючи від первинної поставки від постачальника. Тому дана вимога не обмежує жодного можливого постачальника в Украні, а вимагає лише встановлення комунікації між кінцевим постачальником та тим постачальником, у якого Ви придбаєте продукцію. Адже навіть для кінцевого постачальника важливо розуміти джерело походження товару. Подібні вимоги - єдина можливість підтвердити, що товар не є контрафактним, цим, ми як Замовник убезпечуємо себе від неякісного товару.
Враховуючи зазначене немає необхідності і обов’язку вносити названі Вами зміни. Дякуємо за звернення!
Враховуючи зазначене немає необхідності і обов’язку вносити названі Вами зміни. Дякуємо за звернення!
Інформація для замовника!
Дата подання: 02 квітня 2025 22:12
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:22
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа:
"оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо Вм за звернення! Вимога у документації не є дискримінаційною, а лише має на меті встановити простежуваність руху товару від виробника до кінцвого постачальника. Наша Вимога не зобов'язує Вас бути дилером, чи офіційним представником тощо, а лише вимагає надати підтверджуючі документи, які супроводжують ланцюжок продажів починаючи від первинної поставки від постачальника. Тому дана вимога не обмежує жодного можливого постачальника в Украні, а вимагає лише встановлення комунікації між кінцевим постачальником та тим постачальником, у якого Ви придбаєте продукцію. Адже навіть для кінцевого постачальника важливо розуміти джерело походження товару. Подібні вимоги - єдина можливість підтвердити, що товар не є контрафактним, цим, ми як Замовник убезпечуємо себе від неякісного товару.
Враховуючи зазначене немає необхідності і обов’язку вносити названі Вами зміни. Дякуємо за звернення!
Враховуючи зазначене немає необхідності і обов’язку вносити названі Вами зміни. Дякуємо за звернення!
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Дата подання: 02 квітня 2025 22:19
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:22
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо Вм за звернення! Вимога у документації не є дискримінаційною, а лише має на меті встановити простежуваність руху товару від виробника до кінцвого постачальника. Наша Вимога не зобов'язує Вас бути дилером, чи офіційним представником тощо, а лише вимагає надати підтверджуючі документи, які супроводжують ланцюжок продажів починаючи від первинної поставки від постачальника. Тому дана вимога не обмежує жодного можливого постачальника в Украні, а вимагає лише встановлення комунікації між кінцевим постачальником та тим постачальником, у якого Ви придбаєте продукцію. Адже навіть для кінцевого постачальника важливо розуміти джерело походження товару. Подібні вимоги - єдина можливість підтвердити, що товар не є контрафактним, цим, ми як Замовник убезпечуємо себе від неякісного товару.
Враховуючи зазначене немає необхідності і обов’язку вносити названі Вами зміни. Дякуємо за звернення!
Враховуючи зазначене немає необхідності і обов’язку вносити названі Вами зміни. Дякуємо за звернення!
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Дата подання: 02 квітня 2025 23:13
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:22
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника.
Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову.
Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва.
Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо Вм за звернення! Вимога у документації не є дискримінаційною, а лише має на меті встановити простежуваність руху товару від виробника до кінцвого постачальника. Наша Вимога не зобов'язує Вас бути дилером, чи офіційним представником тощо, а лише вимагає надати підтверджуючі документи, які супроводжують ланцюжок продажів починаючи від первинної поставки від постачальника. Тому дана вимога не обмежує жодного можливого постачальника в Украні, а вимагає лише встановлення комунікації між кінцевим постачальником та тим постачальником, у якого Ви придбаєте продукцію. Адже навіть для кінцевого постачальника важливо розуміти джерело походження товару. Подібні вимоги - єдина можливість підтвердити, що товар не є контрафактним, цим, ми як Замовник убезпечуємо себе від неякісного товару.
Враховуючи зазначене немає необхідності і обов’язку вносити названі Вами зміни. Дякуємо за звернення!
Враховуючи зазначене немає необхідності і обов’язку вносити названі Вами зміни. Дякуємо за звернення!
Звернення
Дата подання: 02 квітня 2025 23:44
Дата відповіді: 03 квітня 2025 17:22
шановний замовник, вам варто уважно вивчити результати інших торгів, де було включено до документації вимогу до листа авторизації. І ви можете помітити дивну ознаку, що не існує жодних торгів де один виробник дав би на ті самі торги два листа авторизації двом учасникам. Як ви вважаєте це сприяє конкуренції таке обмеження? Чи мета одна - видати лист одному та усунути конкуренцію для інших, що повністю не відповідає вимогам Prozorro - створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції та потенційного обмеження кола учасників. Вам варто викладати вимоги до учасників у спосіб, що жодним чином не обмежує потенційне коло учасників та можливість прийняти участь у торгах, проте лист авторизації вже видано певній особі. Є безліч способів перевірити обладнання онлайн на сайті виробника за серійним номером, а не бажання замовника уважно переглянути умови лише нівелює суть системи Прозоро
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо Вм за звернення! Вимога у документації не є дискримінаційною, а лише має на меті встановити простежуваність руху товару від виробника до кінцвого постачальника. Наша Вимога не зобов'язує Вас бути дилером, чи офіційним представником тощо, а лише вимагає надати підтверджуючі документи, які супроводжують ланцюжок продажів починаючи від первинної поставки від постачальника. Тому дана вимога не обмежує жодного можливого постачальника в Украні, а вимагає лише встановлення комунікації між кінцевим постачальником та тим постачальником, у якого Ви придбаєте продукцію. Адже навіть для кінцевого постачальника важливо розуміти джерело походження товару. Подібні вимоги - єдина можливість підтвердити, що товар не є контрафактним, цим, ми як Замовник убезпечуємо себе від неякісного товару.
Враховуючи зазначене немає необхідності і обов’язку вносити названі Вами зміни. Дякуємо за звернення!
Враховуючи зазначене немає необхідності і обов’язку вносити названі Вами зміни. Дякуємо за звернення!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ Ф’ЮЧЕ" #44939777 |
Переможець |
499 656,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 16:43
|
Договір 73.pdf | укладений |
16 квітня 2025 16:41
|
Додатки до договору 73.pdf | укладений |
16 квітня 2025 16:41
|
Протокол 105.pdf | укладений |
16 квітня 2025 16:41
|