Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04417518 |
Місцезнаходження: | 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Чернівецький район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156 |
Контактна особа: |
Митрофанова Діана Олександрівна 380373626699 mutrofanova1123@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 499 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70246.49 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення виконання договору у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі порушення умов Договору, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору. Гарантія повинна бути видана банком в якому обслуговується учасник на умовах грошового забезпечення (покриття), з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 278201720355119001001034276, ДКСУ м. Київ, МФО 820172, ЄДРПОУ 04417518 або інший вказаний Замовником. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Строк оплати протягом 10 робочих днів від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 15:36 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
01 квітня 2025 15:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ особливості електроенергія НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
01 квітня 2025 15:36 |
додатки ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.doc |
01 квітня 2025 15:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2025 15:36 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
01 квітня 2025 15:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ особливості електроенергія НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
01 квітня 2025 15:36 |
додатки ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пункт 6 стосується охорони праці та безпеки, а не відповідності с.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Незрозуміло чому Скаржник не міг отримати зазначені довідки протягом січня – березня 2025 року. Зазначені вимоги не є дискримінаційними бо стосуються всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначені вимоги документації.
Відповідно до п.47 Особливостей «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: … 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Основними розділами стандарту соціальної відповідальності SA 8000:2014 є: дитяча праця, примусова або обов'язкова робота, здоров'я та безпека, свобода асоціацій та колективних переговорів, дискримінація, практика дисципліни, робочий час, система оплати праці та управління.
Тому Замовник має право вимагати зазначений сертифікат для підтвердження соціальної відповідальності учасника.
протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014 або ДСТУ ЕN 50160-2023 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання свідчить про якість електроенергії, а не про відповідність вимогам ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пункти 18 та 20 стосуються захисту довкілля та фінансового забезпечення постачання електричної енергії, а не відповідності с.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зазначені вимоги не є дискримінаційними бо стосуються всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначені вимоги документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-09-000009 ● 30af9a0263e04df8b407c4e7af7868bf
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2025 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2025 № 38-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.04.2025 № 003100-18/4374-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 09 квітня 2025 року № 38-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2025-03-28-011454-a від 28.03.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 17:59:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Активна електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-011454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів Вами не зазначені умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагаєте надати за видом «Електронна гарантія» у розмірі
4. Чому всупереч вимогам пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Вами зазначено у одному Додатку 2 до тендерної документації, а не оформлено такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки до тендерної документації?
5. Чому всупереч вимогам пункту 47 Особливостей № 1178 Вами встановлено у пункті 9 Додатку 2 до тендерної документації вимогу щодо надання учасниками довідки з інформацією про підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178?
6. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 29 Особливостей № 1178 визначено, що у разі здійснення закупівель, зокрема, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
З яких підстав та чим обумовлюється необхідність встановлення у тендерній документації вимог щодо надання:
Документу виданого органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку (п.5 Додатку 2 до тендерної документації);
Документу, що виданий органом ДСНС України про відсутність пожеж та надзвичайних ситуацій в учасника (п.6 Додатку 2 до тендерної документації);
Сертифікату на відповідність вимогам міжнародного стандарту SA 8000:2014 (п.15 Додатку 2 до тендерної документації);
Протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2023 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання та Протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам пунктів 11.4.7. – 11.4.12 Глави 11.4. Розділу ХІ Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310. Копії чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом (п.17 Додатку 2 до тендерної документації);
Довідки щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання електричної енергії, та за вказаною довідкою свідоцтва, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або інший документ, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або документ про освіту виданий ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» або документ про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу (п.18 Додатку 2 до тендерної документації);
Чинної фінансової гарантії виконання зобов’язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії або у разі, якщо Учасник не є СВБ, надати лист - підтвердження від СВБ про те, що Учасник входить до балансуючої групи та /або копію договору з СВБ, а також копію гарантії СВБ, чинної на момент подання пропозиції (п.20 Додатку 2 до тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
2 314 170,00
UAH з ПДВ
|
2 314 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
2 314 170,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 19:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2025 11:05
|
Договір 230.doc | укладений |
23 квітня 2025 11:03
|
230.pdf | укладений |
23 квітня 2025 11:03
|