Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кабель силовий ВВГ пнгд 3*1,5
Очікувана вартість
17 400,00 UAH
UA-2025-03-28-009563-a ee7c7cc973ca4a6a89f31051428a981d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Іванченко

+380992489929 i.ivanchenko@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3051 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08803773
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ігор Іванченко
+380992489929
i.ivanchenko@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2025 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 13:00
Початок аукціону: 09 квітня 2025 13:34
Початок аукціону: 09 квітня 2025 13:34
Очікувана вартість: 17 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 метр
Кабель силовий ВВГ пнгд 3*1,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2025
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться за фактично отриманий товар і здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника не пізніше 10 робочих днів з дня отримання товару шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України. Днем оплати рахується день зарахування грошових коштів на рахунок Постачальника. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2025 15:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 15:08
Розрахунок ціни товару.docx
28 березня 2025 15:08
Оголошення.docx
28 березня 2025 15:08
Цінова пропозиція.docx
28 березня 2025 15:08
Проєкт договору.doc
28 березня 2025 15:08
Технічне завдання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 15 090,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА" 16 950,00
UAH з ПДВ
15 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2025 22:26
Електронний підпис
15 квітня 2025 22:26
file.pdf
14 квітня 2025 12:44
Електронний підпис
14 квітня 2025 12:43
Довідка.pdf.p7s
14 квітня 2025 12:43
Довідка пп.12 п.47.pdf
14 квітня 2025 12:43
Паспорт та Код.pdf
14 квітня 2025 12:43
КП ВЧ 3051 оновлена.pdf
14 квітня 2025 12:43
Довідка абзац 14 п. 47.pdf
14 квітня 2025 12:43
Витяг.pdf
14 квітня 2025 12:43
Витяг.p7s
12 квітня 2025 12:19
Електронний підпис
12 квітня 2025 12:18
Електронний підпис
11 квітня 2025 20:01
Електронний підпис
11 квітня 2025 19:56
Розрахунок ціни.pdf
11 квітня 2025 19:56
file.pdf
11 квітня 2025 19:56
Довідка.pdf.p7s
11 квітня 2025 19:56
Витяг.pdf
11 квітня 2025 19:56
Витяг.p7s
08 квітня 2025 01:28
Електронний підпис
08 квітня 2025 01:28
Електронний підпис
08 квітня 2025 01:27
Довідка.pdf.p7s
08 квітня 2025 01:27
Довідка пп.12 п.47.pdf
08 квітня 2025 01:27
Виписка з ЄДР1.pdf
08 квітня 2025 01:27
Довідка ст.17.pdf
08 квітня 2025 01:27
Довідка про підпис.pdf
08 квітня 2025 01:27
Довідка абзац 14 п. 47.pdf
08 квітня 2025 01:27
Витяг.pdf
08 квітня 2025 01:27
Довідка про санкції.pdf
08 квітня 2025 01:27
КП ВЧ 3051.pdf
08 квітня 2025 01:27
Договір погодж. ВЧ 3051.pdf
08 квітня 2025 01:27
Лист персон.дані+ст.17.pdf
08 квітня 2025 01:27
Інформаційна довідка.pdf
08 квітня 2025 01:27
Витяг.p7s
08 квітня 2025 01:27
Паспорт та Код.pdf
08 квітня 2025 01:27
Договір №50.pdf
08 квітня 2025 01:27
Гарантійний лист 236ГКУ.pdf
08 квітня 2025 01:27
ФОП Савченко Д В №303.pdf
08 квітня 2025 01:27
Лист про санкції.pdf
08 квітня 2025 01:27
Довідка про довкілля.pdf
08 квітня 2025 01:27
Виписка з ЄДР2.pdf
08 квітня 2025 01:27
Витяг з ЄДР розшир.pdf

Публічні документи

07 квітня 2025 10:43
Електронний підпис
07 квітня 2025 10:43
Електронний підпис
07 квітня 2025 10:30
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 квітня 2025 10:30
Договір.pdf
07 квітня 2025 10:30
Витяг (ПДВ).pdf
07 квітня 2025 10:30
Статут.pdf
07 квітня 2025 10:30
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
07 квітня 2025 10:30
Витяг ЄДР.pdf
07 квітня 2025 10:30
Гарантійний лист_.pdf
07 квітня 2025 10:30
Право підпису повне_.pdf
07 квітня 2025 10:30
ВитягНесудимість_180325.pdf
07 квітня 2025 10:30
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 квітня 2025 10:30
Гарантійний лист..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 08:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 13:54

Вимога про усунення невідповідностей

Надати: - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника чи іншої фізичної особи учасника закупівлі, який(а) маючи на те законні повноваження підписав(ла) пропозицію. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа(документ наданий учасником станом на 20.02.2025); - інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (у разі відсутності загального доступу до такого реєстру); (відсутня); - інформаційна довідка від Державної податкової служби (довідка повинна бути чинна на момент розгляду пропозиції учасника) щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів. (відсутня); - сканований оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, який(і) має(ють) необхідні знання та досвід та буде(уть) залученей(і) до закупівлі, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, який(і) має(ють) необхідні знання та досвід П. І. Б Посада Загальний стаж роботи Освіта – До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг (договору підряду) / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, або пояснення про їх відсутність). - Додаток 4 – Розрахунок ціни товару

Документи

14 квітня 2025 08:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 08:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2025 08:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2025 10:47
172-КЕС від 23.04.2025 ФОП Савченко Д.В. Кабель силовий ред..pdf укладений
24 квітня 2025 10:46