Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2025-03-28-008882-a ● 2c70e80262c54d73b1e818f17b01a2aa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Прокопець Оксана Валентинівна 380443650320 stoksana_80@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 13:29 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 13:29 |
Очікувана вартість: | 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
156 штука
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 квітня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом зарахування на поточний рахунок «Постачальника». Замовник зобов’язаний сплатити за поставлений Товар протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання. Днем оплати вважається день зарахування коштів на поточний рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником після отримання фінансування на свій рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ДКСУ. Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 02 квітня 2025 17:07
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:45
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!
У складі продуктового набору, серед іншого, міститься продукт – вино червоне кагор, 0,75л. Даний продукт відноситься до міцних алкогольних напоїв (кріплене вино), вміст спирту, в середньому близько 16% , залежно від виробника. Відповідно до норм ЗУ № 3817-IX «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 18 червня 2024 року, стаття 16. «Основні вимоги до оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями
1. Оптова торгівля на території України алкогольними напоями здійснюється за наявності у суб’єкта господарювання ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім випадків, встановлених цією статтею».
Відповідно прийняти участь у даній закупівлі, не порушуючи законодавство, можуть лише учасники, які мають ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями (за даними порталу Дія, адміністративний збір за видачу такої ліцензії складає 500000,00), що значно обмежує коло учасників тендерної закупівлі і є порушенням ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом заміни червоного вина кагор на напої, які не потребують ліцензування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ШАНОВНИЙ ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИК! На сьогоднішній день безліч постачальників мають ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями. Наявність у певних суб’єктів господарювання ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями жодним чином не дискримінує інших суб’єктів господарювання які даної ліцензії не мають, наявність та бажання отримання ліцензії залежить лише від самого суб’єкта господарювання. Як приклад: ліцензію на будівельну діяльність теж має не кожен суб’єкт господарювання, це теж порушення ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» при оголошенні будівельних робіт? Отже, Замовник жодним чином не порушив ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Зважаючи на стислі терміни (набори придбаваються до Великодня для вшанування та привітання сімей загиблих військовослужбовців учасників бойових дій АТО, ООС, повномасштабної війни в Україні загиблого героя Небесної сотні) та в зв’язку з безпідставними зауваженнями (які можуть затягнути процес закупівлі), до тендерної документації будуть внесені зміни.
Зважаючи на стислі терміни (набори придбаваються до Великодня для вшанування та привітання сімей загиблих військовослужбовців учасників бойових дій АТО, ООС, повномасштабної війни в Україні загиблого героя Небесної сотні) та в зв’язку з безпідставними зауваженнями (які можуть затягнути процес закупівлі), до тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Нужненко Дмитро Володимирович" |
340 080,00
UAH з ПДВ
|
179 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" |
288 990,00
UAH з ПДВ
|
229 319,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Нужненко Дмитро Володимирович" #3117118530 |
Переможець |
179 400,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 10:54
|
Дог 82.pdf | укладений |
15 квітня 2025 10:54
|