Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Предмет закупівлі товару код ДК 021:2015:15130000-8 М’ясопродукти.
Очікувана вартість
583 692,00 UAH
UA-2025-03-28-008315-a b48b8fa651bf4350a9ce84b849abd4aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Сергійович Бурлуцький

+380442482880 zakupivli3030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23313859
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
Контактна особа: Денис Сергійович Бурлуцький
+380442482880
zakupivli3030@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 07 квітня 2025 12:08
Початок аукціону: 07 квітня 2025 12:08
Очікувана вартість: 583 692,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 836,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), підпункту 2 пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами), статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами). Якість Товару, що поставляється ПРОДАВЦЕМ повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів, ДСТУ 4436:2005 (Ковбаси варені, сосиски, сардельки, хліби м`ясні), ТУ або ТУУ та Технічним вимогам (Додаток № 2 до Договору).

Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), підпункту 2 пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами), статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами).
Якість Товару, що поставляється ПРОДАВЦЕМ повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів, ДСТУ 4436:2005 (Ковбаси варені, сосиски, сардельки, хліби м`ясні), ТУ або ТУУ та Технічним вимогам (Додаток № 2 до Договору).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
Сосиска вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
600 кілограм
Шинка свинина копчено-варена вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
600 кілограм
Грудинка копчено-варена вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2025 14:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 14:24
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx
28 березня 2025 14:24
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx
28 березня 2025 14:24
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.pdf
28 березня 2025 14:24
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.pdf
28 березня 2025 14:24
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 505 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС" 448 188,00
UAH з ПДВ
448 188,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС" 468 972,00
UAH з ПДВ
468 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2025 20:11
Електронний підпис
05 квітня 2025 20:10
39. Додаток 6.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:10
40.Декларація.PDF.p7s
05 квітня 2025 20:10
38. Додаток 5.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:10
35.Гарантійний лист.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:10
37. Додаток 4.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:10
36. Додаток 3.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:10
33. Медичні.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:10
29. Техпаспорт Ман.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
25.Споживча тара.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
23. ІСО 9001 (1).pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
24.СЕРТИФІКАТ 37001.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
19. Гарантійний лист.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
20.45001_2024_2027 (1).pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
18.Довідка про авто.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
21. ІСО 14001 (1).pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
22. ІСО 22000 (1).pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
15. Гаран. лист.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
16. Гарнан.лист.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
14. Гаран.лист.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
13. Дов..pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
12. Довідка.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
17. Гарантійний лист.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
10. Дов. про прац..pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
11. Дов. про ліцензію.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
9. Дов. про довклля.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
1. Паспорт, код ФОП.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
3. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
2. Виписка.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:09
5. Додаток 1.pdf.p7s
05 квітня 2025 20:08
10. Дов. про прац..pdf
05 квітня 2025 20:08
19. Гарантійний лист.pdf
05 квітня 2025 20:08
38. Додаток 5.pdf
05 квітня 2025 20:08
9. Дов. про довклля.pdf
05 квітня 2025 20:08
1. Паспорт, код ФОП.pdf
05 квітня 2025 20:08
21. ІСО 14001 (1).pdf
05 квітня 2025 20:08
35.Гарантійний лист.pdf
05 квітня 2025 20:08
12. Довідка.pdf
05 квітня 2025 20:08
14. Гаран.лист.pdf
05 квітня 2025 20:08
11. Дов. про ліцензію.pdf
05 квітня 2025 20:08
13. Дов..pdf
05 квітня 2025 20:08
2. Виписка.pdf
05 квітня 2025 20:08
15. Гаран. лист.pdf
05 квітня 2025 20:08
16. Гарнан.лист.pdf
05 квітня 2025 20:08
3. Витяг з ЄДР.pdf
05 квітня 2025 20:08
40.Декларація.PDF
05 квітня 2025 20:08
5. Додаток 1.pdf
05 квітня 2025 20:08
25.Споживча тара.pdf
05 квітня 2025 20:08
22. ІСО 22000 (1).pdf
05 квітня 2025 20:08
29. Техпаспорт Ман.pdf
05 квітня 2025 20:08
17. Гарантійний лист.pdf
05 квітня 2025 20:08
39. Додаток 6.pdf
05 квітня 2025 20:08
8. Гарантійний лист (2).pdf
05 квітня 2025 20:08
23. ІСО 9001 (1).pdf
05 квітня 2025 20:08
18.Довідка про авто.pdf
05 квітня 2025 20:08
24.СЕРТИФІКАТ 37001.pdf
05 квітня 2025 20:08
36. Додаток 3.pdf
05 квітня 2025 20:08
37. Додаток 4.pdf
05 квітня 2025 20:08
20.45001_2024_2027 (1).pdf
05 квітня 2025 20:08
33. Медичні.pdf

Публічні документи

16 квітня 2025 14:41
Електронний підпис
16 квітня 2025 14:35
Файл підпису.p7s
16 квітня 2025 14:35
Документи ТОВ.pdf
16 квітня 2025 14:35
Довідки скан.pdf
16 квітня 2025 14:35
Довідка.zip
16 квітня 2025 14:35
Довідка (2).zip
16 квітня 2025 14:35
Витяг (1).pdf
16 квітня 2025 14:35
inform.pdf.p7s
16 квітня 2025 14:35
inform.pdf
16 квітня 2025 14:35
file (1).pdf
12 квітня 2025 09:10
Електронний підпис
12 квітня 2025 09:08
Установчі.pdf
12 квітня 2025 09:08
Трнспорт.pdf
12 квітня 2025 09:08
Лист роз'яснення.pdf
06 квітня 2025 21:16
Електронний підпис
06 квітня 2025 21:16
Електронний підпис
06 квітня 2025 21:15
потужності ПП Южтранс.pdf
06 квітня 2025 21:15
Мед.книжки.pdf
06 квітня 2025 21:15
Акт 1503 ЄПС.pdf
06 квітня 2025 21:15
вих 1.pdf
06 квітня 2025 21:15
Витяг ЄПС по ПДВ.pdf
06 квітня 2025 21:15
Шинка Грудинка.pdf
06 квітня 2025 21:15
ІСО та атестати.pdf
06 квітня 2025 21:15
Сосиска.pdf
06 квітня 2025 21:15
Статут ЄПС.pdf
06 квітня 2025 21:15
Калібрування.pdf
06 квітня 2025 21:15
Машини дезінфекція.pdf
06 квітня 2025 21:15
Рішення#1 ЄПС.pdf
06 квітня 2025 21:15
вих 2.pdf
06 квітня 2025 21:15
Договір з виробником.pdf
06 квітня 2025 21:15
Виписка ЄПС.pdf
06 квітня 2025 21:15
тара.pdf
06 квітня 2025 21:15
Наказ Директор ЄПС.pdf
06 квітня 2025 21:15
Витяг з ЄДР ЄПС 28.01.pdf

Публічні документи

04 квітня 2025 15:28
Електронний підпис
04 квітня 2025 15:28
Електронний підпис
04 квітня 2025 15:26
1. Цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2025 15:26
2 2 Витяг ЄДР.pdf
04 квітня 2025 15:26
15 2 80143 Атестат 14.01.25.pdf
04 квітня 2025 15:26
15 3 80143 Сфера 14.01.25.pdf
04 квітня 2025 15:26
4 Протокол 14 ПТА.pdf
04 квітня 2025 15:26
12 ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС"

ТОВ "ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2590317390
Відхилено 410 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2025 12:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 16:49
ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС"
#45899699
Переможець 448 188,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2025 12:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 14:32

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 135 про прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з організації закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ «09» квітня 2025 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітряних Сил, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: Помічник начальника служби організації закупівель капітан Денис БУРЛУЦЬКИЙ. Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича, РНОКПП 2590317390 спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. 2. Про оприлюднення рішення, щодо розгляду пропозиції ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича. Під час розгляду першого питання порядку денного: 28 березня 2025 року на сайті уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-28-008315-a було опубліковано оголошення, про проведення спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-28-008315-a. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 583 692,00 грн з ПДВ. 07 квітня на сайті уповноваженого органу закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти відбувся електронний аукціон, було подано 3 пропозиції: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 505 000,00 грн. з ПДВ 410 000,00 грн. з ПДВ ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС» 468 972,00 грн. з ПДВ 468 972,00 грн. з ПДВ ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» 448 188,00 грн. з ПДВ 448 188,00 грн. з ПДВ Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерної пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону, що відбувся 07.04.2025 найбільш економічно вигідною ціною в сумі 410 000,00 грн. з ПДВ, було визначено учасника ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича. Розглядається пропозиція ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. За результатом розгляду документів пропозиції ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича, щодо відповідності до оголошення спрощеної закупівлі з додатками, встановлено: 1. Згідно п.п. 9.1. п. 9 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі, учасник мав надати підписаний Учасником Додаток № 3 до оголошення спрощеної закупівлі. Учасник надав такий документ не в повному обсязі, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 2. Згідно п.п. 16.1. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Оригінал або завірену копію декларації виробника або посвідчення про якість або сертифікату якості або сертифікат відповідності. ФОП КОВАЛЬЧУК Сергій Михайлович надав декларацію виробника. Відповідно Закону України від 6 вересня 2005 року № 2809-IV Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини" Декларація виробника повинна містити таку інформацію: 1) назву та адресу виробника; 2) назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту; 3) посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу); 4) дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника; 5) для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень статті 22 цього Закону. ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ – надав декларацію виробника № 3608 в якій відсутній: - контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу; відповідно до положень статті 22 Закону України від 6 вересня 2005 року № 2809-IV Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини"; Відсутній підпис технолога; Невірно зазначений номер і дата Експертного висновка (Експертний висновок № 001124 п/25 від 18.03.2025); Вид упаковки зазначений у декларації виробника № 3608 не відповідає вимогам ДОДАТКУ № 3, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 3. Згідно п.п. 16.1. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати: - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) про відповідність системи екологічного управління вимогам, ДСТУ ISO 14001:2012 (ISO 14001:2015, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) Сертифікату(ів), виданого(них) відповідно стандартів ДСТУ EN ISO/EC 17021-1, на СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ які(ий) відповідає(ють) вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) (ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління щодо протидії корупції. ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат. ФОП КОВАЛЬЧУК Сергій Михайлович надав перелічені вище сертифікати, але не надав атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 4. Згідно п.п. 16.2. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі учасник мав надати Оригінал(и) або нотаріально завірена(і) копія(ї) дійсного експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ має бути виданий на ім’я учасника закупівлі. Учасник надав експлуатаційний дозвіл на ковбасний цех для виробництва харчових продуктів. Однак Учасник не надав рішення про держреєстрацію потужностей на транспортні засоби, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 5. Згідно п.п. 16.8. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі учасник мав надати Довідку з переліком автомобілів ізотермічних або рефрижераторів у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі, та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів. Учасник надав таку довідку, але невірно вказав назву транспортного засобу, техпаспорт якого також завантажив, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 6. Згідно п.п. 16.9. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі учасник мав надати Сканований оригінал протоколу радіаційного контролю транспортного засобу, на визначення потужності поглинутої дози (ШПД) у-випромінювання та щільності потоку (ЩП) В-частинок, що буде задіяний учасником для поставки предмету закупівлі. Однак, ФОП КОВАЛЬЧУК Сергій Михайлович надав такий документ на автомобіль MAN, д/н ВК4094ІС, а на автомобіль MERCEDESBENZ, SPRINTER, д/н ВК5112НО протокол не надано, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 7. Згідно п.п. 16.11 п. 16 Додатку №2 до оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Медична(і) книжка(и) з відміткою про проходження медичного огляду на водія(їв), який(і) буду(уть) задіяний(і) Учасником для доставки товару, що є предметом закупівлі. Учасник надав такі медичні книжки, але дати проходження медогляду прострочені, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича про виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», повідомити ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича про надання наступних документів шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) Додаток № 3 інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (документ підписується учасником з печаткою (при наявності)), згідно п.п. 9.1. п. 9 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 2) Оригінал або завірена копія декларації виробника або посвідчення про якість або сертифікату якості або сертифікат відповідності, згідно п.п. 16.1. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 3) Атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат, згідно п.п. 16.1. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 4) Рішення про держреєстрацію потужностей на транспортні засоби, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, згідно п.п. 16.2. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 5) Довідку з переліком автомобілів ізотермічних або рефрижераторів у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі, та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів, згідно п.п. 16.8. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 6) Сканований оригінал протоколу радіаційного контролю на автомобіль MERCEDESBENZ, SPRINTER, реєстраційний номер ВК5112НО, згідно п.п. 16.9. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 7) Медична(і) книжка(и) з відміткою про проходження медичного огляду на водія(їв), який(і) буду(уть) задіяний(і) Учасником для доставки товару, що є предметом закупівлі з відмітками про проходження медогляду, діючими на теперішний час, згідно п.п. 16.11. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. Уповноважена особа Денис БУРЛУЦЬКИЙ

Документи

11 квітня 2025 12:21
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 142 про прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з організації закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ «11» квітня 2025 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітряних Сил, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: Помічник начальника служби організації закупівель капітан Денис БУРЛУЦЬКИЙ. Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС», ЄДРПОУ 45899699 спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. 2. Про оприлюднення рішення, щодо розгляду пропозиції ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС». Під час розгляду першого питання порядку денного: 28 березня 2025 року на сайті уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-28-008315-a було опубліковано оголошення, про проведення спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-28-008315-a. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 583 692,00 грн з ПДВ. 07 квітня на сайті уповноваженого органу закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти відбувся електронний аукціон, було подано 3 пропозиції: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 505 000,00 грн. з ПДВ 410 000,00 грн. з ПДВ ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» 448 188,00 грн. з ПДВ 448 188,00 грн. з ПДВ ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС» 468 972,00 грн. з ПДВ 468 972,00 грн. з ПДВ Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерної пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону, що відбувся 07.04.2025 найбільш економічно вигідною ціною в сумі 410 000,00 грн. з ПДВ, було визначено учасника ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича. 11 квітня 2025 року уповноваженою особою з організації закупівель товарів, робіт і послуг військової частини 3030 Національної гвардії України прийнято рішення, що оформлено протоколом від 11.04.2025 року № 141 про відхилення пропозиції ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-28-008315-a, щодо предмету закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. Відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Наступним учасником є ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» з пропозицією на суму 448 188,00 грн. з ПДВ. Розглядається пропозиція ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. За результатом розгляду документів пропозиції ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС», щодо відповідності до оголошення спрощеної закупівлі з додатками, встановлено: 1. Згідно п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Оригінал або завірену копію наказу про призначення та оригінал або завірену копію(ї) протоколу(ів) загальних зборів учасників або рішення засновника або довіреність (доручення), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договорів (для юридичних осіб). Учасник надав Рішення про призначення директора, Статут та виписку з ЄДР. Однак в Статуті немає повноважень директора на укладання договору, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 2. Згідно п.п. 16.8; 16.5; 16.9; 16.10 п. 16 Учасник в складі пропозиції надає довідку з переліком автомобілів, а також Сканований оригінал сертифікату калібрування реєстратора температури, виданого на учасника або перевізника, що буде задіяний учасником для поставки предмету закупівлі та Сканований оригінал договору, який дійсний на момент подання пропозиції, на проведення санітарної та дезінфекційної обробки автотранспортного(их) засобу(ів), що буде задіяний Учасником для доставки товару, що є предметом закупівлі, та сканований оригінал акту(ів) прийому-здачі робіт або довідки(ок) про санобробку автотранспортного(их) засобу(ів)а також Сканований оригінал протоколу радіаційного контролю транспортного засобу, на визначення потужності поглинутої дози (ШПД) у-випромінювання та щільності потоку (ЩП) В-частинок, що буде задіяний учасником для поставки предмету закупівлі. ТОВ «ЄВРОПОСТАЧ» надав довідку з переліком 4 автомобілів (д/н АЕ9798ХК, д/н АЕ8026ХМ, д/н АЕ6259ІМ, д/н АЕ8026ХМ) а сертифікати калібрування реєстратора температури, договір на дезінфекцію транспорту та протоколи радіаційного контролю тільки на 2 автомобіля (д/н АЕ9798ХК, д/н АЕ8026ХМ), чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» про виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», повідомити ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» про надання наступних документів шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) Протокол загальних зборів або рішення одноосібного засновника про надання директору ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» повноважень для укладання договору, згідно п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 2) Довідку з переліком автомобілів ізотермічних або рефрижераторів на 2 автомобіля (д/н АЕ9798ХК, д/н АЕ8026ХМ), або сертифікати калібрування реєстратора температури, договір на дезінфекцію транспорту та протоколи радіаційного контролю на ще 2 автомобіля (АЕ6259ІМ, АЕ8026ХМ), яких Учасник не надав, згідно п.п. 16.5; 16.8; 16.9; 16.10 п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. Уповноважена особа Денис БУРЛУЦЬКИЙ

Документи

15 квітня 2025 12:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2025 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС"
#45899699
448 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2025 12:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2025 16:54
Договір № 220 від 17.04.2025.pdf укладений
17 квітня 2025 16:53