Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Наталія Пасічник +380673344480 vdzakypku@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 11:25 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 11:25 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 14:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 14:15 |
ТД.docx | |
28 березня 2025 14:15 |
Додаток 4.docx | |
28 березня 2025 14:15 |
Додаток 6.docx | |
28 березня 2025 14:15 |
Додаток 5.docx | |
28 березня 2025 14:15 |
Додаток 8.docx | |
28 березня 2025 14:15 |
Додаток 7.docx | |
28 березня 2025 14:15 |
Додаток 2.docx | |
28 березня 2025 14:15 |
Додаток 1.docx | |
28 березня 2025 14:15 |
Додаток 3.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 06 травня 2025 15:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000163 ● 0a0d4ec99e7e419dbd9dc37addbf8bbe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 НАКАЗ№ 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 21.04.2025 №18-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-03-28-008068-a 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 17:02:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг «Послуги з чищення каналізаційних колекторів, ДК 021:2015 - 90470000-2 (Послуги чищення каналізаційної мережі та колодязів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-008068-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 10:52:55
Письмові пояснення
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
24 квітня 2025 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Послуги з чищення каналізаційних колекторів, ДК 021:2015 - 90470000-2 (Послуги чищення каналізаційної мережі та колодязів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-008068-a),
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Комунальне підприємство «Луцькводоканал» надає послуги з водопостачання та водовідведення населенню м. Луцьк та приміських сіл.
Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 9 Закону України «Про критичну інфраструктуру» водопостачання та водовідведення належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України.
В зв’язку з цим, в КП «Луцькводоканал» наявна необхідність у забезпеченні безперебійної, безперервної, стійкої та надійної роботи об’єкта критичної інфраструктури КП «Луцькводоканал» за будь-яких умов.
На виконання вимог «Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України», затверджених Наказом Держжитлокомунгоспу України 05.07.95 № 30. згідно яких передбачена необхідність, щорічно промивати систему. Так, відповідно до п.12.3.3. Наказу, профілактичне прочищення мережі проводять за планом з періодичністю, яка встановлюється з урахуванням місцевих умов. Для мережі діаметрами до 500 мм включно періодичність прочистки - не рідше одного разу на рік.
Крім того, в процесі експлуатації на каналізаційні мережі через засміченість різного роду відходами та осадом потребують термінової аварійної промивки мережі з метою недопущення аварій на каналізаційних мереж, оскільки такі наслідки загрожують небезпечними наслідками для населення міста Луцьк та можуть призвести до зупинення водовідведення та водопостачання міста.
Таким чином, з метою належного утримання та обслуговування, відновлення працездатності систем інженерної мережі житлової будівлі, що належать до комунальної власності територіальної громади та перебувають на балансі підприємства, у зв’язку з відсутністю необхідної спецтехніки та персоналу на підприємстві, постала потреба періодичного очищення мережі для відновлення їх працездатності. Вивчивши кон’юнктуру ринку, а також технологічні можливості та виробничі потреби КП «Луцькводоканал», спеціалістами інженерно-технічного складу нашого підприємства згідно наявних потреб, шляхом огляду об’єктів та мереж та проведення необхідних замірів було визначено необхідний обсяг послуг.
На підставі вищезазначеного, з метою закупівлі даних послуг, у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) 28.03.2025р., уповноваженою особою КП «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю послуг: Послуги з чищення каналізаційних колекторів, ДК 021:2015 - 90470000-2 (Послуги чищення каналізаційної мережі та колодязів), по процедурі відкриті торги з особливостями з очікуваною вартістю предмета закупівлі 3 800 000,00 грн. та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro».
При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) уповноважена особа керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання.
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель були встановлені з врахуванням технологічних можливостей підприємства та потреб КП «Луцькводоканал» в закупівлі даного виду послуг, шляхом вивчення кон’юнктури ринку. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій.
Директор Гуменюк В.М.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" |
3 199 050,00
UAH з ПДВ
|
3 199 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ІК Енергозберігаючі технології 2010 |
3 799 926,00
UAH з ПДВ
|
3 799 926,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" #43766338 |
Відхилено |
3 199 050,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 15:59
|
|
ІК Енергозберігаючі технології 2010 #39640167 |
Відхилено |
3 799 926,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2025 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2025 16:24
|