Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 42228027 |
Вебсайт: | http://kazankaoms.mk.sch.in.ua/finansova_zvitnistj/vidomosti_pro_provedennya_zakupivelj_tovariv_robit_poslug_za_derzhavni_koshti/ |
Місцезнаходження: | 56002, Україна , Миколаївська обл., смт Казанка, вул. Миру, буд. 194 |
Контактна особа: |
Наталія Гераськова +380667679995 geraskovan1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2025 19:00 |
Очікувана вартість: | 1 244 086,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 220,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (фізика, хімія). ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів (Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом –‘’Цей крок фінансується Європейським Союзом — UkraineFacility”)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 11:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 11:28 |
ТД Казанківська СР зі змінами.docx | |
01 квітня 2025 11:28 |
ТД Казанківська СР зі змінами.docx | |
01 квітня 2025 11:28 |
Перелік змін від 01.04.2025.docx | |
28 березня 2025 13:51 |
проект договору.docx |
01 квітня 2025 11:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2025 11:28 |
ТД Казанківська СР зі змінами.docx
|
|||
01 квітня 2025 11:28 |
ТД Казанківська СР зі змінами.docx
|
|||
01 квітня 2025 11:28 |
Перелік змін від 01.04.2025.docx
|
|||
28 березня 2025 13:51 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000089 ● 722f99f207064e6ea0a276bd31c01d40
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 46-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.04.2025.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.04.2025 № 46-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 7 UA-2025-03-28-007443-a 28.03.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-21 16:20:33
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (фізика, хімія) за кодом CPV за ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-007443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 08:15:44
Протокол про розгляд запиту
Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області (Відділ ОМС)
Код ЄДРПОУ_42228027_
ПРОТОКОЛ
24.04.2025
(дата) _с-ще Казанка_
(місце складення) № _136_
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (фізика, хімія). ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів (Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом –‘’Цей крок фінансується Європейським Союзом — UkraineFacility”) (ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів), та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів) .
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів та матеріалів) через електрону систему закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-03-28-007443-a (далі — Закупівля)
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178(далі Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором UA-2025-03-28-007443-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором №UA-M-2025-04-21-000089
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електрону систему закупівель запитувати у замовника поясненні (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та /або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електрону систему закупівель.
21 квітня 2025 року через електрону систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення щодо закупівлі наступного змісту
Запит про надання пояснень:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на підставі пункту І розділу ІІІ вартість Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме «порівняння ринкових цін». Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних
ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити цінових пропозицій (електронною поштою) офіційним представникам, дилерам, постачальникам аналогічних товарів.
За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції що додаються.
Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладів освіти у навчальному обладнанні. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, а також з дотриманням вимог наказу Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 р. «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Попередній моніторинг цін та товари здійснювався на сайтах https://b-pro.com.ua/ru/index, https://stemclass.com.ua/, https://www.univermagosvity.com/.
2. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відображається на сайті відділу освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області у формі віджету. http://kazankaoms.mk.sch.in.ua/finansova_zvitnistj/vidomosti_pro_provedennya_zakupivelj_tovariv_robit_poslug_za_derzhavni_koshti/
Віджет – це простий і зручний інструмент, за допомогою якого на сайті вашої організації будуть відображатися закупівлі, які ви оголосили в системі Prozorro. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене у формі прикріпленого файлу до плані закупівлі.
3. Код та назва програмної кваліфікації видатків та кредитування місцевих бюджетів:
КПКВК 0611184 - Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» фінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – рішенням Казанківської селищної ради від 28.02.2025р. №11/85/33 на суму 1014400,00 грн.
КПКВК 0611183 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа фінансується – рішенням виконавчого комітету Казанківської селищної ради від 18.04.2025р. № 62 на суму 230000,00 грн.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
У відповідності до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівель, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електрону систему закупівель.
Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель
На запит надаємо такі документи та матеріали:
1) Рішенні сесії Казанківської селищної ради №1185/33від 28.02.2025р. з додатками, що додається;
2) Рішення виконавчого комітету Казанківської селищної ради №62від 18.04.2025р., що додається.
3) Комерційні пропозиції від ФОП Лісовий Сергій Ігорович, ФОП Пришва Михайло Миколайович, ФОП Ружинський Олег Вячеславович.
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, документів та матеріалів щодо проведення відкритих торгів, у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 21 квітня 2025 року № 46-З.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2025 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧЕНКО КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА" |
1 244 000,00
UAH з ПДВ
|
1 244 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧЕНКО КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА" #3284819124 |
Переможець |
1 244 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 08:43
|
ю-91.pdf | укладений |
15 квітня 2025 08:42
|