ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритих торгів
UA-2025-03-28-006723-a


Найменування замовника: Департамент освіти Полтавської міської ради
Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 02145725
Місцезнаходження замовника: 36000, Україна, Полтавська область, Poltava, Sobornosti Street, 36
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рудич Оксана Анатоліївна, +380532609554, oksanarudich967@ukr.net
Вид предмета закупівлі: Послуги
Назва предмета закупівлі: Послуги з поточного аварійного ремонту дверей в кабінеті інформатики та запасного виходу в їдальні Супрунівського навчально-виховного комплексу Полтавської міської ради за адресою: вул. Соборна, 5, с. Супрунівка, Полтавського району Полтавської області (ДК 021:2015: 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Послуги з поточного аварійного ремонту дверей в кабінеті інформатики та запасного виходу в їдальні Супрунівського навчально-виховного комплексу Полтавської міської ради за адресою: вул. Соборна, 5, с. Супрунівка, Полтавського району Полтавської області
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
1 послуга 36000, Україна, Полтавська область, с. Супрунівка, вул. Соборна, 5 до 30 червня 2025

Умови оплати:
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг Виконавцем на підставі акта здачі-приймання наданих послуг протягом 90 календарних днів з дня отримання такого Акту Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником бюджетних коштів на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Очікувана вартість предмета закупівлі: 108 921,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 089,22 UAH
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): відсутня
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2025 13:24
Мова тендерної пропозиції: Мова тендерної пропозиції
Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 0,00 UAH
Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): відсутній
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 05 квітня 2025 13:24
Дата та час проведення електронного аукціону: відсутній
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні