Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської селищної ради по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Хмельницької області
Очікувана вартість
71 525 764,80 UAH
UA-2025-03-28-006186-a ● d98e678263364a6c8559568df5752670
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Теофіпольська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04405774 |
Вебсайт: | https://teofipol-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 30602, Україна , Хмельницька обл., Теофіполь, Небесна Сотня, 19 |
Контактна особа: |
Репецька Зоя Михайлівна +380975618381 zoya974@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 13:05 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 13:05 |
Очікувана вартість: | 71 525 764,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 357 628,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської селищної ради по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30602, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, селище Теофіполь, вул. Небесної Сотні, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2027
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 12:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 12:50 |
3. ТД ЗОШ 1.docx | |
28 березня 2025 12:50 |
3.1. Додаток 1.docx | |
28 березня 2025 12:50 |
3.1.1. Додаток 1.1 до Додатка 1 до тендерної документації (частина 2).docx | |
28 березня 2025 12:50 |
3.2. Додаток 2.docx | |
28 березня 2025 12:50 |
3.3. Додаток 3 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо сертифікованого інженера в частині кошторисної документації (інженера –проектувальника (кошторисника).
Дата подання: 02 квітня 2025 18:47
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:34
шановний замовник! чи буде відповідати умовам Документації надання учасником договору ЦПХ щодо залучення сертифікованого інженера в частині кошторисної документації (інженера –проектувальника (кошторисника) ?.
Відповідь: Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, у цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників:
- головного інженера;
- виконавця робіт або майстра;
- сертифікованого інженера в частині кошторисної документації (інженера –проектувальника (кошторисника).
Працівники інженерних професій можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом тощо). Таким чином, умовами тендерної документації передбачено залучення працівників у відповідності до норм трудового законодавства, а не договорів цивільно-правового характеру
- головного інженера;
- виконавця робіт або майстра;
- сертифікованого інженера в частині кошторисної документації (інженера –проектувальника (кошторисника).
Працівники інженерних професій можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом тощо). Таким чином, умовами тендерної документації передбачено залучення працівників у відповідності до норм трудового законодавства, а не договорів цивільно-правового характеру
щодо Податкового розрахунку за ІV квартал 2024 року та Звіту із праці за ІV квартал 2024 року.
Дата подання: 02 квітня 2025 18:54
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:34
шановний Замовник! Умова ТД "Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком (витягом з нього) сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.". Чи буде відповідати цій умові надання Податкового розрахунку чи Звіту і з праці за 2025 рік? Вважаємо, що учасник має право надавати інформацію щодо працівників, які прийняті на роботу у 2025 році. Просимо внести відповідні зміни у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (відповідь на запит 111/2017), Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості не менше 15 осіб, необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проєкту організації будівництва. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком (витягом з нього) сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості не менше 15 осіб, необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проєкту організації будівництва. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком (витягом з нього) сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогіного (аналогічних) договорів.
Дата подання: 06 квітня 2025 21:45
Дата відповіді: 08 квітня 2025 18:14
Додатком 1 до Тендерної документації визначено кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”. Замовником вимагається надання копії аналогічних договорів (не менше двох), сума виконання аналогічних договорів повинна становити не менше 40 млн грн. Просимо надати роз’яснення, чи повинні дані договори бути повністю виконаним чи достатньо для підтвердження даного кваліфікаційного критерію надання договорів, що знаходяться на виконанні. Також просимо роз’яснити, сума виконання аналогічних договорів, яка повинна становити не менше 40 мільйонів гривень зазначена Замовником сумарно обох (двох) договорів чи кожного окремо. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації вимагається підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель, при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічними договорами (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі (СС2).
Сума виконання аналогічних договорів повинна становити не менше 40 млн грн.
Під останнім слід розуміти загальну суму виконання аналогічних договорів, тобто вартість виконаних аналогічних договорів сумується.
Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель, при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічними договорами (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі (СС2).
Сума виконання аналогічних договорів повинна становити не менше 40 млн грн.
Під останнім слід розуміти загальну суму виконання аналогічних договорів, тобто вартість виконаних аналогічних договорів сумується.
Аналогічний договір
Дата подання: 08 квітня 2025 19:26
Дата відповіді: 11 квітня 2025 14:55
Вами у Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що
1) відгуки до наданих у складі тендерної пропозиції договорів, виданих Замовниками будівництва не раніше дати оголошення даних торгів, зазначенням інформації про якість та своєчасність виконання умов договору, наявність чи відсутність зауважень, суму виконання аналогічних договорів, клас наслідків об’єкта будівництва. У разі, якщо учасник є субпідрядником згідно наданого аналогічного договору, відгук надається саме від Замовника будівництва, а не генерального підрядника.
Яким чином Ви обґрунтовуєте необхідність надання відгуку саме виданих Замовниками будівництва не раніше дати оголошення даних торгів адже якщо відгук був виданий до оголошення торгів то на, впливає видача відгуку саме після оголошення торгів?
У разі надання аналогічних договорів саме генпідрядник виступає замовником виконання робіт перед субпідрядником і тому важаємо, що видача відгуку про виконання робіт за договором повинна відбуватись саме генпідрядником, а не Замовником з яким укладено договір з генпідрядником. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації у цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником встановлена вимога щодо отримання актуального відгуку від замовника будівництва, адже саме він володіє усією інформацією щодо якості виконаних будівельних робіт. Генеральний підрядник не експлуатує об’єкт будівництва та може не знати про недоліки, які з’явилися після завершення будівництва. Крім того, у разі надання відгуку без прив’язки до дати, може бути наданий відгук по роботах по яких після його видачі у замовника виникли претензії як до генпідрядника так і субпідрядника.
Фінансова звітність
Дата подання: 08 квітня 2025 19:44
Дата відповіді: 11 квітня 2025 14:55
Вами у пункті 13 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що
13. Учасник закупівлі повинен підтвердити обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2024 рік в обсязі не менше 30 млн грн (на підтвердження надати звітність за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом).
Для чого Замовником встановлена дана вимога якщо у пункті 1.3. Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”
Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2024 рік повинен становити не менше 40 млн грн. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 рік підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1);
- Звітом про фінансові результати (форма №2);
- Звітом про рух грошових коштів (форма №3).
Згідно статті 16 Закону Замовником може вимагається тільки фінансова звітність підприємства, просимо внести зміни до документації та привезти її у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації підтвердження обсягу виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2024 не є кваліфікаційним критерієм і не стосується критерію «Наявність фінансової спроможності. Це є окремою вимогою, яка включена до тендерної документації на підставі ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закпівлі».
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 квітня 2025 19:58
Дата відповіді: 11 квітня 2025 14:55
Дискримінаційна вимога щодо надання акту огляду об’єкту, що встановлена у пункті 14 додатку № 1 до тендерної документації. Згідно пункту 14 додатку №1 тендерної документації, Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «14. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.»
Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту, за підписом відповідальними особами зі сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати акт обстеження об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. За таких умов, вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель.
Звертаємо увагу, що аналогічні вимоги були визнані колегією Антимонопольного комітету України дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. У відповідності до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, а саме: Рішення АМКУ №5252-р/пк-пз від 28.07.2022; Рішення АМКУ №3768-р/пк-пз від 23.02.2022, Рішення №12090-р/пк-пз від 03.08.2023, Рішення №8798-р/пк-пз від 15.06.2023, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону.
Виходячи із вищевикладеного та з метою усунення дискримінаційних вимог просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу про надання Акту огляду об’єкта.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до постанови Першого апеляційного адміністративного суду від 03 квітня 2025 року у справі №200/7486/24 вимога щодо надання акту обстеження (огляду) об`єкту про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об`єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Умова надання акту обстеження об`єкту будівництва зазначена в тендерній документації у зв`язку з тим, що учасники, здійснивши фактичну оцінку об`ємів необхідних робіт, можуть подати найбільш економічно вигідні пропозиції, що є одним із принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначені п. 2 ч. 1. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, така вимога передбачена Настановою з визначення вартості будівництва.
Умова надання акту обстеження об`єкту будівництва зазначена в тендерній документації у зв`язку з тим, що учасники, здійснивши фактичну оцінку об`ємів необхідних робіт, можуть подати найбільш економічно вигідні пропозиції, що є одним із принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначені п. 2 ч. 1. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, така вимога передбачена Настановою з визначення вартості будівництва.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-28-006186-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВ "АРТЕМЗБУД", Код ЄДРПОУ:42587219
Дата подання: 16 травня 2025 16:17
Дата подання: 16 травня 2025 16:17
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників (неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника)
Документи
Рішення Органу оскарження:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТЕМЗБУД" |
69 278 500,00
UAH з ПДВ
|
69 278 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Компанія "Галеон" |
69 800 000,00
UAH з ПДВ
|
69 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТЕМЗБУД" #42587219 |
Відхилено |
69 278 500,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2025 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2025 16:22
|
ТОВ "Компанія "Галеон" #39120927 |
Очікує рішення |
69 800 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2025 15:26
|