Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста, буряк (Код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи) (Капуста: ДК 03221410-3 Капуста качанна) (Буряк: ДК 03221111-7 Буряк)
Очікувана вартість
19 500,00 UAH
UA-2025-03-28-005644-a 12940934598e4c61a37a5d5ed9d5fb90
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антосієв Сергій

380969128911 s_antos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 01994155
Місцезнаходження: 08704, Україна , Київська обл., Обухів, вул.Каштанова, будинок 52
Контактна особа: Антосієв Сергій
380969128911
s_antos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


При укладенні Договору Постачальник надає наступні документи:
- копію оригіналів експлуатаційного дозволу на потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з ст. ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
- Поставка (передача) товару здійснюється транспортом Продавця (спеціально обладнаним транспортом Продавця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
- Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажно – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження вчасних обов'язкових медичних оглядів(за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного, медична довідка щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013р.);
- Продукти приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Продукція повинна постачатися у пакуванні з відповідним маркуванням. На кожній одиниці фасування або на ярлику, який кріпиться до упаковки, повинне бути маркування, згідно з Законом № 771/97-ВР та Законом № 2639-VIII;
- Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
- З метою підтвердження впровадження та застосування на підприємстві процедур сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів Продавець має надати скановану копію сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі;
- Копію звіту про функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) або іншого документу, виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано Продавцю сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) (іншим незалежним суб’єктом, аудит третьої сторони).
- Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему екологічного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограм
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, Обухів, вул. Каштанова, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кілограм
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, Обухів, вул. Каштанова, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

28 березня 2025 12:26
Проект Договору про закупівлю_овочі.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Строк достигання Можливі значення:
  • пізньостигла
  • Товарний сорт Можливі значення:
  • перший
  • Відповідність ДСТУ 7037 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товарний сорт Можливі значення:
  • перший
  • Діаметр коренеплоду Можливі значення:
  • 5-10 см
  • Відповідність ДСТУ 7033 Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 08:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "САВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ " 18 600,00
    UAH з ПДВ
    18 600,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "ТРЕЙД АЛЬЯНС УКРАЇНА" 19 002,00
    UAH з ПДВ
    19 002,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    30 березня 2025 12:21
    Електронний підпис
    30 березня 2025 12:21
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7037 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товарний сорт перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Строк достигання пізньостигла
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7033 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр коренеплоду 5-10 см
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товарний сорт перший

    Публічні документи

    30 березня 2025 22:20
    Електронний підпис
    30 березня 2025 22:20
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7037 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товарний сорт перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Строк достигання пізньостигла
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7033 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр коренеплоду 5-10 см
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товарний сорт перший

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "САВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
    #3194110053
    Переможець 18 600,00
    UAH з ПДВ
    02 квітня 2025 09:11

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 02 квітня 2025 09:11

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "САВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
    #3194110053
    18 600,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    08 квітня 2025 11:40
    Договір Савченко 387.pdf укладений
    08 квітня 2025 11:38