Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція, відповідний код ДК 021:2015: 33660000-4 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття (Фентаніл, розчин для ін'єкцій, 0,05 мг/мл, по 2 мл; Натрію оксибутират, розчин для ін'єкцій, 200мг/мл, по 10 мл; Кетамін, розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 2 мл; Діазепам, розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 2 мл)
Очікувана вартість
88 500,00 UAH
UA-2025-03-28-004749-a ● 73b8113ce58a4fdfb77f7799c3329e63
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
28 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994391 |
Місцезнаходження: | 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Алла Рогоча +380950004378 dogovir.vrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Зверніть увагу в договорі на пункт 1.2. (потрібно надати довідку про походження товару)
ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ
Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника.
Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок.
Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору.
3. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ
Строк поставки товару до 31 грудня 2025 року.
Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом 2-х календарних днів.
Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару).
Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1.
Постачальник має забезпечити спеціальні умови зберігання і транспортування продукції, встановлені Виробником, до її передачі Замовнику. Кожна поставка продукції має супроводжуватися датчиками температури, які передаються Замовнику одночасно з передачею продукції. Інформація про спеціальні умови зберігання та/або транспортування продукції повинна бути нанесена на упаковці та/або етикетці, та/або зовнішньому пакуванні, та/або в інструкції із застосування продукції/інструкції для медичного застосування/інструкція про застосування продукції.
Продукція повинна поставлятись у належній тарі та упаковці відповідно до нормативних вимог, діючих стандартів для даного виду продукції, що забезпечує її збереження під час транспортування з урахуванням можливого перевантаження при належному та звичайному поводженні.
Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару.
Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору.
Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
У разі виявлення:
- недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару;
- товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
Розгорнути
Згорнути
ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ
Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника.
Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок.
Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору.
3. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ
Строк поставки товару до 31 грудня 2025 року.
Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом 2-х календарних днів.
Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару).
Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1.
Постачальник має забезпечити спеціальні умови зберігання і транспортування продукції, встановлені Виробником, до її передачі Замовнику. Кожна поставка продукції має супроводжуватися датчиками температури, які передаються Замовнику одночасно з передачею продукції. Інформація про спеціальні умови зберігання та/або транспортування продукції повинна бути нанесена на упаковці та/або етикетці, та/або зовнішньому пакуванні, та/або в інструкції із застосування продукції/інструкції для медичного застосування/інструкція про застосування продукції.
Продукція повинна поставлятись у належній тарі та упаковці відповідно до нормативних вимог, діючих стандартів для даного виду продукції, що забезпечує її збереження під час транспортування з урахуванням можливого перевантаження при належному та звичайному поводженні.
Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару.
Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору.
Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
У разі виявлення:
- недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару;
- товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 штука
Фентаніл, розчин для ін'єкцій, 0,05 мг/мл, по 2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
МНН: fentanyl
300 штука
Натрію оксибутират, розчин для ін'єкцій, 200мг/мл, по 10 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
МНН: Sodium oxybate
20 штука
Кетамін, розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
МНН: Ketamine
300 штука
Діазепам, розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
МНН: Diazepam
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
28 березня 2025 11:47 |
Проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно МНН |
Можливі значення:
|
|
Об'єм | 2 | мілілітр |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Об'єм |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно МНН |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Об'єм |
Можливі значення:
|
|
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно МНН |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно МНН |
Можливі значення:
|
|
Об'єм | 2 | мілілітр |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 07:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" |
57 951,20
UAH з ПДВ
|
57 951,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" #40477029 |
Переможець |
57 951,20
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2025 15:07
|
Дог_122_ТОВ Діаліз Медик.pdf | укладений |
04 квітня 2025 15:06
|