Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Калоприймачі за кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2023 - 31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу однокомпонентний)
Очікувана вартість
9 400,00 UAH
UA-2025-03-28-004551-a 68624ed6a8f540239fc2d3890fe22842
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Яроменко

+380957786491 yaromenkot@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Балтський центр первинної медико-санітарної допомоги" Балтської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 40196816
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., м. Балта, вул.Госпітальєрів, будинок 26
Контактна особа: Тетяна Яроменко
+380957786491
yaromenkot@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Згідно умов договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Калоприймачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, м.Балта, вул.Госпітальєрів, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної . Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

28 березня 2025 11:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (медичні матеріали).docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Виріб Можливі значення:
  • Калоприймач
  • Прозорість мішка Ні
    Фільтр Так
    Тип пластини Можливі значення:
  • Рівна
  • Оглядове вікно Ні
    Вид мішка Можливі значення:
  • Відкритий (з дренуючим отвором)
  • Тип Можливі значення:
  • Однокомпонентний
  • Бренд Можливі значення:
  • Coloplast
  • Кількість одиниць в упаковці від 30 штука
    Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній) від 75 до 75 міліметр
    Діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній) від 12 міліметр

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 08:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" 8 988,00
    UAH з ПДВ
    8 988,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "СТМ-Фарм" 9 160,23
    UAH з ПДВ
    9 160,23
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    01 квітня 2025 12:55
    Електронний підпис
    01 квітня 2025 12:55
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд Coloplast
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип Однокомпонентний
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид мішка Відкритий (з дренуючим отвором)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Оглядове вікно
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип пластини Рівна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Фільтр Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Прозорість мішка
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Виріб Калоприймач
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній) 12 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній) 75 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість одиниць в упаковці 30 штука

    Публічні документи

    28 березня 2025 16:57
    Електронний підпис
    28 березня 2025 16:57
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд Coloplast
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип Однокомпонентний
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид мішка Відкритий (з дренуючим отвором)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Оглядове вікно
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип пластини Рівна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Фільтр Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Прозорість мішка
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Виріб Калоприймач
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній) 12 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній) 75 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість одиниць в упаковці 30 штука

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ"
    #22064897
    Переможець 8 988,00
    UAH з ПДВ
    02 квітня 2025 10:28

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 02 квітня 2025 10:28

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ"
    #22064897
    8 988,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    08 квітня 2025 11:16
    Електронний підпис укладений
    04 квітня 2025 11:24
    Договір (8988 грн.).pdf укладений
    04 квітня 2025 11:21

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 03 квітня 2025 — 31 грудня 2025
    Сума оплати за договором: 8 988,00
    UAH (в тому числі ПДВ 588,00 UAH)