Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вулиці Івана Кожедуба в м. Біла Церква Київської області (ремонт дорожнього полотна) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
430 527,85 UAH
UA-2025-03-28-003814-a ● f094107212664297bf84fcf4bd42e469
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 430 527,85 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 155,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бут викладені іншою мовою.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою
Розгорнути
Згорнути
У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бут викладені іншою мовою.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулиці Івана Кожедуба в м. Біла Церква Київської області (ремонт дорожнього полотна) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Івана Кожедуба
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт/наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг форми КБ-2в, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 11:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 11:15 |
ТД з особливостями ШВИ Кожедуба.doc | |
28 березня 2025 11:15 |
Проєкт договору ШВИ Івана Кожедуба.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
акт огляду
Дата подання: 03 квітня 2025 10:40
Дата відповіді: 05 квітня 2025 16:16
Добрий день! Шановний Замовнику, відповідно до Додаток № 3 До тендерної документації: «Задля максимально точного розрахунку цінової пропозиції Учасник обов’язково має оглянути об’єкт Замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника.
Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акту про огляд об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога тендерної документації щодо надання Акту огляду об’єкту ні в якій мірі не направлена на дискримінацію учасників, а тим більш не несе у собі корупційні ризики.
Замовник закупівлі, в силу того, що тендерна документація містить лише «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вважає доцільним саме відвідування об’єкта потенційним учасником закупівлі з метою уникнення в подальшому питань щодо надання послуг учасником закупівлі, якого буде визнано переможцем за його найбільш вигідною пропозицією. Під час відвідування об’єкту і ознайомлення з його особливостями, потенційний учасник матиме змогу ознайомитися з реальним станом об’єкту та отримати відповіді на всі питання щодо умов виконання договору надання послуг за даною закупівлею. А у разі виявлення будь яких недоліків у запланованому обсязі робіт, потенційний учасник може звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. Також під час огляду об’єкту потенційний учасник має змогу оцінити власну спроможність надати послуги у визначені замовником строки.
Окрім того, огляд об’єкта в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій та не суперечить вимогам чинного законодавства та жодним чином не містить корупційної складової.
Задля отримання акту обстеження об’єкту потенційний Учасник може звернутись до Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, тел. (0456)39-94-82, 09100, Київська область, м. Біла Церква, вул. А.Шептицького, 2, Електронна адреса: djkg@bc-rada.gov.ua в робочі години: понеділок -четвер 8:00-17:00, пятниця 8:00- 15:45, обідня перерва 13:00-13:45.
Детально вивчивши умови Вашого звернення, Замовник не вважає за необхідне видалення із оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимоги щодо відвідування об’єкта та надання акту огляду об’єкту.
Замовник закупівлі, в силу того, що тендерна документація містить лише «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вважає доцільним саме відвідування об’єкта потенційним учасником закупівлі з метою уникнення в подальшому питань щодо надання послуг учасником закупівлі, якого буде визнано переможцем за його найбільш вигідною пропозицією. Під час відвідування об’єкту і ознайомлення з його особливостями, потенційний учасник матиме змогу ознайомитися з реальним станом об’єкту та отримати відповіді на всі питання щодо умов виконання договору надання послуг за даною закупівлею. А у разі виявлення будь яких недоліків у запланованому обсязі робіт, потенційний учасник може звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. Також під час огляду об’єкту потенційний учасник має змогу оцінити власну спроможність надати послуги у визначені замовником строки.
Окрім того, огляд об’єкта в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій та не суперечить вимогам чинного законодавства та жодним чином не містить корупційної складової.
Задля отримання акту обстеження об’єкту потенційний Учасник може звернутись до Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, тел. (0456)39-94-82, 09100, Київська область, м. Біла Церква, вул. А.Шептицького, 2, Електронна адреса: djkg@bc-rada.gov.ua в робочі години: понеділок -четвер 8:00-17:00, пятниця 8:00- 15:45, обідня перерва 13:00-13:45.
Детально вивчивши умови Вашого звернення, Замовник не вважає за необхідне видалення із оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимоги щодо відвідування об’єкта та надання акту огляду об’єкту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИННИК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
416 268,05
UAH з ПДВ
|
416 268,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИННИК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3597308110 |
Переможець |
416 268,05
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 14:25
|