Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 45310000-3, Електромонтажні роботи (послуги із створення і побудови нових систем протипожежного захисту (СПЗ) «Нове будівництво систем протипожежного захисту (СПЗ) та системи зовнішнього блискавкозахисту в адміністративних будинках і спорудах МВС України» за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10»)
Очікувана вартість
4 898 416,00 UAH
UA-2025-03-28-001460-a 66d3a17ab84c49a19f6a821630beadac
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Сігалов

+380442561070 o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олег Сігалов
+380442561070
o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 10:00
Очікувана вартість: 4 898 416,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 984,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 146 900 (сто сорок шість тисяч дев’ятсот) грн. 00 коп. Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 146900 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із створення і побудови нових систем протипожежного захисту (СПЗ) «Нове будівництво систем протипожежного захисту (СПЗ) та системи зовнішнього блискавкозахисту в адміністративних будинках і спорудах МВС України» за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2025
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 146 900 (сто сорок шість тисяч дев’ятсот) грн. 00 коп. Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 146900 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо копія платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору, не буде передана Замовнику у зазначені вище строки, це буде розцінюватися Замовником як відмова від підписання договору про закупівлю, а пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення пропозиції не повертається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 0,5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 02 квітня 2025 17:18
Дата відповіді: 03 квітня 2025 09:42
Вимога "-документ (довідка, відомість, розрахунок, тощо у довільній формі) який містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в якому обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такий документ може містити іншу інформацію. (надається за підписом уповноваженої особи Учасника, а також додатково у машинозчитувальному форматі)" Машинозчитувальний формат - це який формат ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) — протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з абзацем другим частини першої статті 41 цього Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій