Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частині для автомобілів
Очікувана вартість
322 886,04 UAH
UA-2025-03-28-000718-a 0cdb7754935b45ab89952d37b36120aa
Спрощена закупівля    Період уточнень
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Іванов Роман Леонідович

+380462942126 A_1624@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1624
Код ЄДРПОУ: 26615791
Місцезнаходження: Україна , Чернігівська обл., Чернігів,
Контактна особа: Іванов Роман Леонідович
+380462942126
A_1624@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 09:02
Очікувана вартість: 322 886,04 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 228,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
231 одиниця
Додаток 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2025
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 робочих днів з дати надання Постачальником Замовнику належним чином, визначеним правовими актами, оформлених документів на поставлений Товар, в тому числі видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений гербовою печаткою, який підтверджує одержання Товару та рахунку-фактури Пiсляоплата 10 Робочі 100
Дата подання заявки Післяоплата Одноразова поставка 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2025 08:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 08:57
Оголошення.docx
28 березня 2025 08:57
Додаток 3 (Проект договору).docx
28 березня 2025 08:57
Додаток 1 (Вимоги до кваліфікації учасника).docx
28 березня 2025 08:57
Додаток 4 (Цінова пропозиція).docx
28 березня 2025 08:57
Додаток 2 (Технічни вимоги).docx