Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Вебсайт: | https://podil.kyivcity.gov.ua/content/kp-keruyucha-kompaniya-z-obslugovuvannya-zhytlovogo-fondu-podilskogo-rayonu--m-kyieva.html |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОРИВА, будинок 36 |
Контактна особа: |
Яна Римська-Лищенко +380674863317 39609111t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 780 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 904,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77120000-7: Послуги з компостування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих Виконавцем послуг, на поточний рахунок Виконавця, згідно Акту наданих послуг, підписаного Сторонами, у строк 30-ти робочих днів з моменту підписання. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:14 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Умови укладання договору про закупівлю:
Умови укладання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | лоту |
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №11 до тендерної документації або у формі грошових коштів (у разі встановлення такої вимоги відповідно до додатку №11 до тендерної документації) у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії визначаються додатком №11 до цієї тендерної документації, що є її складовою та відповідно до умов цієї тендерної документації. У разі встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів згідно з додатком №11 до тендерної документації, підтвердження надання такого забезпечення надається до моменту укладання договору про закупівлю шляхом завантаження через електронну систему закупівель у вигляді скан-копії платіжної інструкції з відміткою банка платника про виконання оплати або SWIFT-повідомлення про переказ коштів. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору здійснюються учасником або відшкодовуються за рахунок коштів учасника. |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №11 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. |
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №11 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. |
27 березня 2025 18:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 18:14 |
ТД Послуги з вивезення опалого листя.pdf | |
27 березня 2025 18:14 |
Проєкт Договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Шматченко Костянтин Валерійович" |
756 000,00
UAH з ПДВ
|
756 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП "Шматченко Костянтин Валерійович"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Форма забезпечення
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Довідка учасника в довільній формі
Підтверджую
Довідка мат-тех частина.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі
Підтверджую
Довідка працівники.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі
Підтверджую
Аналогічний договір.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Шматченко Костянтин Валерійович" #3566311371 |
Переможець |
756 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 18:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Довідка мат-тех частина» довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій відсутня інформація про рік випуску транспортних засобів, зазначених у довідці про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.1 п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власних та/або орендованих транспортних засобів, які будуть використовуватися під час надання послуг, із зазначенням: назви, марки, року випуску, кількості (не менше 2-х), реквізитів документа, що підтверджує приналежність (серія, №, дата свідоцтва про реєстрацію, або № та дата договору оренди тощо). 4. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Довідка мат-тех частина» в які зазначає Договір транспорно-експедиторського обслуговування № 05/01-2024 від 29 січня 2024 року та не надає сам документ. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.2 п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати на автотранспорт зазначений в довідці відповідно до вимог п.1.1 в складі тендерної пропозиції: - копію(ї) свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного засобу, а за відсутності в учасника власного спеціального автотранспорту - надати копію(ї) договору(ів) оренди автотранспорту, діючих на період надання послуг. - поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. - копію(ї) свідоцтв(а) (або інший документ) про технічний огляд на кожну одиницю техніки зазначеної в довідці відповідно до п. 1.1. 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника, завантажено файл «Довідка працівники.pdf» на підтвердження трудових взаємовідносин, надані договори підряду, у яких сплив термін дії. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної докумкнтації для підтвердження інформації наведеної у довідці про наявність кваліфікованих працівників, учасник має надати - скановану копію з оригіналу / або скановану копію наказу(ів) про призначення працівників або трудові книжки (першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки), або цивільно-правові/або господарські договори; 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати скановану копію з оригіналу / або скановану копію наказу(ів) про призначення працівників або трудові книжки (першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки), або цивільно-правові/або господарські договори. 10. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не завантажив поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та копію(ї) свідоцтв(а) (або інший документ) про технічний огляд на кожну одиницю техніки зазначеної в довідці відповідно до п. 1.1. 11. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.2. Додатку №1 до ТД учасник, на автотранспорт зазначений в довідці відповідно до вимог п.1.1, в складі тендерної пропозиції повинен надати: - поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. - копію(ї) свідоцтв(а) (або інший документ) про технічний огляд на кожну одиницю техніки зазначеної в довідці відповідно до п. 1.1. 12. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та копію(ї) свідоцтв(а) (або інший документ) про технічний огляд на кожну одиницю техніки зазначеної в довідці відповідно до п. 1.1. 13. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Аналогічний договір.pdf». У зазначеному файлі міститься Довідка про наявність підтверджуючого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якому не вказано контактні дані контрагента. 14. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 3.1 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 15. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Довідка повинна містити найменування та код ЄДРПОУ контрагента/замовника, реквізити договору (номер, дата укладення, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт), контактні дані контрагента. 16. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Аналогічний договір.pdf». У зазначеному файлі міститься Довідка про наявність підтверджуючого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якому вказано реквізити аналогічного договору, але підтведжуючого документу, а саме Договір №10-25 від 10.10.2024 року та підтверджуючі документи про виконання договору учасником не надано,. 17. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 3.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 18. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 3.2. Копію вищезазначаного аналогічного договору, інформація про який зазначена у п. 3.1. Примітка: Аналогічним договором вважається договір виконаний у повному обсязі у період 2022 - 2024 років щодо надання послуг, що є предметом закупівлі за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» у повному обсязі. На підтвердження виконання аналогічного договору надається (ються) акт (-и) наданих послуг, що свідчить (-ать) про повне виконання договору (ів), в якому (их) повинен (ні) бути зазначений(і) номер та дата наданого (их) аналогічного (их)договору(ів) відповідно до п.3.2. 19. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт та послуг. 20. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт та послуг)» Розділу ІII. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 21. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт та послуг): У разі закупівлі робіт або послуг учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 квітня 2025 11:15
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ФОП "Шматченко Костянтин Валерійович" #3566311371 |
756 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |