Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 18310000-5 «Спідня білизна» (комплект термобілизни)
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2025-03-27-010646-a ● e0c96fe2fe7f4058b8317db1edea5678
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Служби безпеки України в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 20001645 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Вікторія Слабчук +380993083284 slabchuk.vika@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 15:53 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 15:53 |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 комплект
ДК 021:2015: 18310000-5 «Спідня білизна» (комплект термобілизни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється Замовником лише за фактично отриманий Товар протягом 5-ти робочих днів з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій, після пред’явлення Постачальником підписаного Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 17:13 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
27 березня 2025 17:13 |
Додаток №4. Договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-27-010646-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кривенець Олександр Віталійович, Код ЄДРПОУ:3199707393
Дата подання: 09 квітня 2025 15:08
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Кривенець
Скарга подається на неправомірне відхилення моєї пропозиції у процедурі спрощеної закупівлі. Відхилення було здійснено без об'єктивних підстав, оскільки моя пропозиція відповідає вимогам оголошення, а виявлені незначні недоліки можуть бути усунені відповідно до ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Прошу скасувати рішення про відхилення та продовжити розгляд моєї пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2025 11:20
Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля «ДК 021:2015: 18310000-5 «Спідня білизна» (комплект термобілизни)» проводилась згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11.11.2022 №1275, про що вказано у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, відповідно до абзацу шостого та сьомого п. 8 Постанови №1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції встановлено відсутність документа на підтвердження технічних, якісних вимог до предмета закупівлі, а саме: довідки в довільній формі з інформацією про назву товару, технічні характеристики, товаровиробника та країну походження, передбачену вимогами додатку №1 до Оголошення «Технічні та якісні вимоги».
На підставі вищенаведеного, відповідно до пункту 43 Особливостей, учаснику не надається 24 години на виправлення невідповідностей.
Враховуючи те, що дана закупівля є спрощеною, згідно з вимогами п.1 частини 13 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі» у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам щодо предмета спрощеної закупівлі, вона підлягає відхиленню.
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля «ДК 021:2015: 18310000-5 «Спідня білизна» (комплект термобілизни)» проводилась згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11.11.2022 №1275, про що вказано у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, відповідно до абзацу шостого та сьомого п. 8 Постанови №1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції встановлено відсутність документа на підтвердження технічних, якісних вимог до предмета закупівлі, а саме: довідки в довільній формі з інформацією про назву товару, технічні характеристики, товаровиробника та країну походження, передбачену вимогами додатку №1 до Оголошення «Технічні та якісні вимоги».
На підставі вищенаведеного, відповідно до пункту 43 Особливостей, учаснику не надається 24 години на виправлення невідповідностей.
Враховуючи те, що дана закупівля є спрощеною, згідно з вимогами п.1 частини 13 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі» у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам щодо предмета спрощеної закупівлі, вона підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2025-03-27-010646-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кривенець Олександр Віталійович, Код ЄДРПОУ:3199707393
Дата подання: 10 квітня 2025 12:22
Оскарження рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Кривенець Олександр Віталійович
Прошу переглянути прийняте рішення та надати письмову відповідь щодо виявлених порушень у процедурі проведення електронної закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-27-010646-a та пояснити неправомірність дій щодо укладання договору з учасником закупівлі що має грубі порушення та підстави для відхилення його кандидатури щодо проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 10 квітня 2025 14:05
Причина: Повторний перегляд умов і попередньої відповіді на скаргу
Номер вимоги: UA-2025-03-27-010646-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кривенець Олександр Віталійович, Код ЄДРПОУ:3199707393
Дата подання: 10 квітня 2025 12:19
Оскарження рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Кривенець Олександр Віталійович
Прошу переглянути прийняте рішення та надати письмову відповідь щодо виявлених порушень у процедурі проведення електронної закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-27-010646-a та пояснити неправомірність дій щодо укладання договору з учасником закупівлі що має грубі порушення та підстави для відхилення його кандидатури щодо проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 10 квітня 2025 14:04
Причина: Повторний перегляд умов і попередньої відповіді на скаргу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кривенець Олександр Віталійович |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Скаут Тактікал |
316 200,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дягілєв Сергій Володимирович |
338 000,00
UAH з ПДВ
|
316 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДАЦЕНКО ТАМАРА ІВАНІВНА" |
339 888,00
UAH з ПДВ
|
339 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Кривенець Олександр Віталійович #3199707393 |
Відхилено |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 11:16
|
|
ТОВ Скаут Тактікал #45887609 |
Переможець |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 17:26
|
Договір №96 від 15.04.2025 року.pdf | укладений |
15 квітня 2025 17:25
|