Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2025-03-27-009280-a d3c2668eaaeb40f588390f5536fddd2b
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Руцька Марія Ростиславівна

+380456856098 09001@skvyrska-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сквирська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054961
Вебсайт: http://skvira-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 09001, Україна , Київська обл., місто Сквира, вулиця Карла Болсуновського, 28
Контактна особа: Руцька Марія Ростиславівна
+380456856098
09001@skvyrska-gromada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2025 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 04 квітня 2025 15:31
Очікувана вартість: 1 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 49500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул. Карла Болсуновського,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється за фактом наданих послуг в цілому після підписання Сторонами відповідного акту прийому-передачі наданих послуг, протягом 15-ти банківських днів з дня його підписання Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 16:09

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 49500 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення тендерної пропозиції
Вимоги до документу: Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП або удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженої особи гаранта. Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від початкової вартості тендерної закупівлі, що становить 49 500,00 грн. (Сорок дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку-гаранта про наявність повного грошового покриття (завірена підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, свідчити про забезпечення гарантії повним грошовим покриттям із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках) та виписка з банку-гаранта, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі "PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія

Сума забезпечення: 49500 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення тендерної пропозиції
Вимоги до документу: Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП або удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженої особи гаранта. Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від початкової вартості тендерної закупівлі, що становить 49 500,00 грн. (Сорок дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку-гаранта про наявність повного грошового покриття (завірена підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, свідчити про забезпечення гарантії повним грошовим покриттям із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках) та виписка з банку-гаранта, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі "PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору
Вимоги до документу: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 3 відсотка вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Сквирська міська рада ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04054961; юридична адреса: вул. Карла Болсуновського,28 м. Сквира, Білоцерківський район, Київська область, 09001 банківські реквізити: р/р № ____________________ в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю «Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області» за ДК 021:2015: 71340000-3 «Комплексні інженерні послуги» (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 3 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору
Вимоги до документу: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 3 відсотка вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Сквирська міська рада ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04054961; юридична адреса: вул. Карла Болсуновського,28 м. Сквира, Білоцерківський район, Київська область, 09001 банківські реквізити: р/р № ____________________ в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю «Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області» за ДК 021:2015: 71340000-3 «Комплексні інженерні послуги» (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 3 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору
Вимоги до документу: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 3 відсотка вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Сквирська міська рада ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04054961; юридична адреса: вул. Карла Болсуновського,28 м. Сквира, Білоцерківський район, Київська область, 09001 банківські реквізити: р/р № ____________________ в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю «Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області» за ДК 021:2015: 71340000-3 «Комплексні інженерні послуги» (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 3 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника
28 березня 2025 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 15:08
Зміни.pdf
28 березня 2025 15:08
Тендерна документація НГО (зміни).pdf
28 березня 2025 15:08
Проект Договору.docx
27 березня 2025 17:19
Тендерна документація НГО.pdf
28 березня 2025 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 17:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 15:08
Зміни.pdf
28 березня 2025 15:08
Тендерна документація НГО (зміни).pdf
28 березня 2025 15:08
Проект Договору.docx
27 березня 2025 17:19
Тендерна документація НГО.pdf
27 березня 2025 16:09
Тендерна документація НГО.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-27-009280-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37341797
Дата подання: 31 березня 2025 16:29
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Сквирська міська рада (далі – Замовник торгів) проводить процедуру закупівлі послуг: «ДК 021:2015 - 71340000-3 «Комплексні інженерні послуги» (Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області)». Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Окрім того, частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовником торгів у тендерній документації (зі змінами від 27.03.25), встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь ПЕВП «ЗЕМПРОЕКТ» (далі – Скаржник) у процедурі закупівлі послуг UA-2025-03-27-009280-a. Скаржник не має можливості взяти участь процедури закупівлі у зв’язку із наявними наступними дискримінаційними вимогами у тендерній документації, які суперечать положенням Закону. ЗМІСТ СКАРГИ: 1. Відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатку №3 тендерної документації (далі – ТД), Замовником встановлено наступні вимоги до учасників щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «- для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку за формою відповідно до Таблиці 3 нижче. Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори: - повністю виконаний аналогічний договір за предметом: розроблення технічної документації із землеустрою щодо нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Крім того за таким аналогічним договором учасник має надати у складі тендерної пропозиції відомості про нормативно грошову оцінку земель населених пунктів, що внесені до Державного земельного кадастру та отримані витяги з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць (не менше ніж 1 договір)*.Для підтвердження виконання Учасник процедури закупівлі повинен надати скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій виконаного(их) договору(-ів) (включно з його Додатками, невід’ємними частинами; актом(ами) наданих послуг; листи-відгуки від Замовників, що вказані у довідці; - повністю виконаний аналогічний договір за предметом: виготовлення геоінформаційних інструментів для систематизації та управління даними/виготовлення базових геопросторових даних геоінформаційної системи/створення компонентів геоінформаційної системи – для містобудівного кадастру (не менше ніж 1 договір)*. Крім того за таким аналогічним договором учасник має надати скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії виконаного договору (договорів), вказаного у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору (договорів), актами виконаних робіт/послуг тощо, а також скан оригіналу або належно завіреного листа-відгуку та/або інформаційного листа щодо виконання такого договору (договорів) від замовника (замовників), вказаних у довідці. Замовниками послуг за аналогічними договорами повинні бути органи місцевого самоврядування.» Згідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку Пунктом 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предметом закупівлі є «Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області» Згідно пункту 7 Додатку №1 до ТД, за результатами послуг Виконавець зобовязаний передати для замовника - Технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області Скаржник, як виконавець послуг, що є предметом закупівлі, має наступний досвід із розробки технічної документації з нормативно грошової оцінки земель: - Договір №292 від 07.06.2024 року, який укладено із Теофіпольською селищною радою щодо предмету «Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Теофіпольської селищної ради: село Великий Лазучин, село Малий Лазучин, село Михнівка» (Додаток 1 до Скарги) Пункту 7 Технічне завдання, що є Додатком до Договору №292 від 07.06.2024 року передбачено, що документи і матеріали, що повинні бути представлені за результатами виконаних послуг - Технічні документації нормативної грошової оцінки земель. Отже під час виконання умов договору №292 від 07.06.2024 року Скаржник фактично виконував ідентичні послуги, що є предметом закупівлі Однак, Замовником встановлено дискримінаційну умов за якою учасники також повинні підтвердити досвід виконання договору щодо виготовлення геоінформаційних інструментів для систематизації та управління даними/виготовлення базових геопросторових даних геоінформаційної системи/створення компонентів геоінформаційної системи – для містобудівного кадастру (не менше ніж 1 договір)*, а саме: 1.1. Послуги щодо виготовлення геоінформаційних інструментів для систематизації та управління даними/виготовлення базових геопросторових даних геоінформаційної системи/створення компонентів геоінформаційної системи – для містобудівного кадастру не є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ та такі послуги не передбачені Додатком №1 до ТД. Передбачення вимог щодо підтвердження досвіду виконання тих послугів, які не стосуються предмету закупівлі є нічим іншим, як дискримінацією учаснкиів, які мають виконані договори щодо надання послуг, які закуповуються Замовником торгів. 1.2. Згідно статті 6 ЗУ «Про оцінку земель», суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є фізичні та юридичні особи - розробники документації із землеустрою згідно із Законом України "Про землеустрій" (у частині виконання робіт з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є: -юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; -фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою Тобто участь у закупівлі зможуть взяти лише «спеціалізовані» суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам ст. 26 Закону України «Про землеустрій» У свою чергу, такі послуги як виготовлення геоінформаційних інструментів для систематизації та управління даними/виготовлення базових геопросторових даних геоінформаційної системи/створення компонентів геоінформаційної системи – для містобудівного кадастру, не передбачені Законом України «Про землеустрій» Участь у такій закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які є розробники документації із землеустрою, у розумінні ст. 26 Закону України «Про землеустрій», та які виконували не притаманні таким суб’єктам господарювання послуги, а саме із виготовлення геоінформаційних інструментів для систематизації та управління даними/виготовлення базових геопросторових даних геоінформаційної системи/створення компонентів геоінформаційної системи – для містобудівного кадастру Наявність вищенаведеної дискримінаційної та незаконної вимоги не дає можливість Скаржнику, як виконавцю послуг (розробнику документації із землеустрою), взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності надання послуг із розробки технічної документацій з нормативної грошової оцінки, який є предметом закупівлі. Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів виключити дискримінаційну умову, яка зазначена у пункту 2 розділу 1 Додатку №3, а саме щодо підтвердження досвіду із виготовлення геоінформаційних інструментів для систематизації та управління даними/виготовлення базових геопросторових даних геоінформаційної системи/створення компонентів геоінформаційної системи – для містобудівного кадастру (не менше ніж 1 договір). 2. Відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатку №3 ТД, Замовником встановлено наступні вимоги до учасників щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: «Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, посаду, освіту працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, в тому числі: - не менше одного сертифікованого інженера-землевпорядника; - не менше одного фахівця із геодезичною та/або землевпорядною вищою освітою: - не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем)*.» На підтвердження кваліфікації і досвіду працівників, зазначених в довідці, учасником надаються наступні документи: 1) щодо кожного сертифікованого інженера-землевпорядника, зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника; свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера-землевпорядника (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цими спеціалістами у встановлений законом строк); документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі землеустрою/землевпорядкування. 2) щодо кожного інженера-геоінформатика, зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: документ (диплом) про освіту у сфері геоінформаційних технологій, що підтверджує отримання кваліфікації інженера-геоінформатика. Також в підтвердження наявності працівників, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, на кожну особу зазначену у довідці, мають бути надані: копії документів про освіту, копії наказів про призначення за основним місцем роботи, наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (перша сторінка, сторінка що містить запис про прийняття на роботу, а також наступна за нею). Наявність в учасника зазначених спеціалістів є обов’язковою умовою для належного надання послуг за Договором. Учасник в складі тендерної пропозиції стосовно всіх зазначених в довідці працівників надає податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період, з відповідною відміткою про прийняття. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття. ……..» Скаржник вважає такі вимоги до кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» виключно дискримінаційними, надмірними та такими, що обмежують участь у закупівлі потенційних учасників процедури закупівлі, у тому числі Скаржника, зважаючи на наступне. Предметом закупівлі є «Послуги з розроблення технічної документацій з нормативної грошової оцінки земель Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області» Згідно статті 6 ЗУ «Про оцінку земель», суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є фізичні та юридичні особи - розробники документації із землеустрою згідно із Законом України "Про землеустрій" (у частині виконання робіт з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є: -юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; -фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою Тобто участь у закупівлі зможуть взяти лише «спеціалізовані» суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам ст. 26 Закону України «Про землеустрій», а саме мають за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник Скаржник, як розробник документації із землеустрою, має наступних працівників (Додаток №2 до скарги): - директор (інженер-землевпорядник) - Олефіренко Олексій Сергійович - інженер-землевпорядник - Святина Анастасія Валеріївна - інженер-землевпорядник - Троценко Анна Олегівна Як те вимагається ст. 26 Закону України «Про землеустрій», такі працівники працюють у Скаржника за основним місцем роботи. Однак, Замовником встановлено імперативну норму, що потенційні учасники процедури закупівлі зобов’язані надати: - інформацію про наявність за основним місцем роботи «фахівця із геодезичною та/або землевпорядною вищою освітою» та «інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем)»; - копії наказів про призначення за основним місцем роботи, наказів про прийняття на роботу (вступ на посаду) та трудові книжки (перша сторінка, сторінка що містить запис про прийняття на роботу, а також наступна за нею) вищезгаданих працівників; - податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період, з відповідною відміткою про прийняття у якому вказано вищезгадані працівники Чинне законодавство не передбачає для розробників документації із землеустрою, а саме виготовлення технічної документації із нормативно грошової оцінки земельних ділянок, залучення таких працівників як «фахівця із геодезичною та/або землевпорядною вищою освітою» та «інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем)» Частиною 3 статті 7 ЗУ «Про оцінку земель» Розробниками технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок є особи, які згідно із Законом України "Про землеустрій" мають право на здійснення діяльності у сфері землеустрою. Відповідність технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок положенням нормативно-технічних документів, норм і правил засвідчується сертифікованим інженером-землевпорядником. Отже фактичну розробнику технічної документації із нормативно грошової оцінки земельних ділянок та підтвердження її відповідності положенням нормативно-технічних документів, норм і правил здійснює сертифікований інженер-землевпорядник. Встановлення Замонвиком вимоги щодо залучення до надання послуг «- не менше одного фахівця із геодезичною та/або землевпорядною вищою освітою» та «не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем)» є нічим іншим, як прямою дискримінацією потенційних учасників процдеруи закупівлі, оскільки залучення таких працівників до надання послуг, що є предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавством. Більше того Замовник вимагає, щоб такі працівники були працевлаштовані в Учасника за основним місцем роботи, що є також незаконною вимогою, оскільки у будь якого суб’єкту господарювання є право здійснювати залучення працівників/надавачів послуг/ виконавців на інших підставах, що не заборонено законом: договір цивільно правового характеру, сумісництво, договір надання послуг, тощо. Сукупна наявність вищенаведених дискримінаційних та незаконних вимог не дає можливість Скаржнику, як виконавцю послуг (розробнику документації із землеустрою), взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності надання послуг із розробки технічної документацій з нормативної грошової оцінки, який є предметом закупівлі. Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів виключити дискримінаційні умови, яка зазначені у пункту 2 розділу 1 Додатку №3 ТД, а саме: «Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, посаду, освіту працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, в тому числі: - не менше одного сертифікованого інженера-землевпорядника; - не менше одного фахівця із геодезичною та/або землевпорядною вищою освітою: - не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем)*.» На підтвердження кваліфікації і досвіду працівників, зазначених в довідці, учасником надаються наступні документи: 1) щодо кожного сертифікованого інженера-землевпорядника, зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника; свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера-землевпорядника (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цими спеціалістами у встановлений законом строк); документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі землеустрою/землевпорядкування. 2) щодо кожного інженера-геоінформатика, зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: документ (диплом) про освіту у сфері геоінформаційних технологій, що підтверджує отримання кваліфікації інженера-геоінформатика. Також в підтвердження наявності працівників, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, на кожну особу зазначену у довідці, мають бути надані: копії документів про освіту, копії наказів про призначення за основним місцем роботи, наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (перша сторінка, сторінка що містить запис про прийняття на роботу, а також наступна за нею). Наявність в учасника зазначених спеціалістів є обов’язковою умовою для належного надання послуг за Договором. Учасник в складі тендерної пропозиції стосовно всіх зазначених в довідці працівників надає податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період, з відповідною відміткою про прийняття. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття. 3. Відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатку №3 ТД, Замовником встановлено наступні вимоги до учасників щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: «- наявність автомобільних транспортних засобів.; - наявність не менше 1 (одного) транспортного засобу для надання послуг. На підтвердження даної вимоги Учасник надає свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) та правовстановлюючі документи згідно законодавства про майнові права (згідно Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України тощо).» Згідно частини 1 статті 177 Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ), Об’єктами цивільних прав є речі, гроші, цінні папери, цифрові речі, майнові права, роботи та послуги, результати інтелектуальної, творчої діяльності, інформація, а також інші матеріальні та нематеріальні блага. Частиною 2 ст. 656 ЦКУ передбачено, що предметом договору купівлі-продажу можуть бути майнові права. До договору купівлі-продажу майнових прав застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не випливає із змісту або характеру цих прав Частиною 1 статті 145 Господарського Кодексу України, Майновий стан суб'єкта господарювання визначається сукупністю належних йому майнових прав та майнових зобов'язань, що відображається у бухгалтерському обліку його господарської діяльності відповідно до вимог закону. Отже встановивши умову щодо надання «правовстановлюючі документи, згідно законодавства про майнові права (згідно Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України тощо)» Замовник торгів вимагає від учасників надання підтвердження наявності у власності учасника автомобільного транспортного засобу, тобто учасник повинен мати майнові права на такий автомобільний транспортний засіб. Скаржник має можливість залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, автомобільний транспортний засіб «автомобіль (транспортний засіб) марки VOLKSWAGEN, модель – TOUAREG». Такий автомобільний транспортний засіб використовується Скаржником на підставі договору оренди № 4353-2 від «06» січня 2025 року (Додаток №3 до скарги) Встановивши вимогу, що такий автомобільний транспортний засіб повинен виключно належати на праві власності Учаснику, Замовник повністю нехтує положеннями чинного законодавства, а саме можливістю залучення учасниками майна на підставі правочинів по користуванню майном (оренда, позика, тощо) Участь у такій закупівлі можуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які мають у власності автомобільний транспортний засіб, що є дискримінаційним по відношенню до тих Учасників, які використовують таке обладнання на підставі договорів оренди/позички/тощо. Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів виключити дискримінаційну умову, яка зазначена у пункту 2 розділу 1 Додатку №3, та/або привести положення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства в частині правових підстав залучення автомобільного транспортного засобу (на підставі права власності або користування). ОБГРУНТУВАННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА ТА ПІДСТАВ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ Права Скаржника порушені тим, що Замовником торгів було допущено Закону та Особливостей в частині встановлення дискримінаційних вимог у ТД, які суперечать принципам публічних закупівель. Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону передбачено, що Закупівлі здійснюються за такими принципом - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Не усунення таких дискримінаційних положень не дає можливості взяти участь у процедурі закупівлі Скаржника за умови повної відповідності останнього вимоги щодо можливості поставки товару, який є предметом закупівлі. Підставою для подання скарги являється порушення прав на участь у процедурі закупівлі Скаржника Замовником торгів, в частині встановлення дискримінаційних вимог. Документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, містяться у додатку до Скарги. Порядок оскарження процедур закупівлі визначений пунктах 55 – 67 Особливостей та ст. 18 Закону. Враховуючи вищевказане, керуючись Особливостями та ст.18 Закону ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Сквирська міська рада внести зміни до тендерної документації у частині усунення дискримінаційних положень, які наведені у даній Скарзі. Додатки: 1) Договір №292 від 07.06.2024 року 2) Інформація щодо працівників Олефіренко О.С., Святина А.В., Троценко А.О. 3) Договір оренди № 4353-2 від «06» січня 2025 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Очікується

Документи подані скаржником

31 березня 2025 16:26
СКАРГА UA-2025-03-27-009280-a.docx
31 березня 2025 16:26
СКАРГА UA-2025-03-27-009280-a_0001.pdf
31 березня 2025 16:26
СКАРГА UA-2025-03-27-009280-a_0001.pdf.p7s
31 березня 2025 16:27
Електронний підпис