Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)
Очікувана вартість
35 600 000,00 UAH
UA-2025-03-27-009111-a ● 5d9c3bc49ad843449c92bb17aecfa756
Спрощена закупівля
Період уточнень
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк" |
Код ЄДРПОУ: | 00032129 |
Вебсайт: | http://www.oschadbank.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Контактна особа: |
Андрій Кравченко +380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 23:59 |
Очікувана вартість: | 35 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Госпітальна 12 г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2026
ДК 021:2015: 79341000-6 — Рекламні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 16:04 |
ТД prozorro.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо
Дата подання: 28 березня 2025 11:36
Дата відповіді: 31 березня 2025 10:49
Доброго дня, колеги, винакає питання, щодо частоти контакту в місцях де вона прописана для сукупності каналів. Якщо у нас є Інструмент 1 з 1000 показів і частотою 2,5 і другий з 2000 показами і частотою 2,5, то можна напевно стверджувати, що ми отримали 3000 показів з частотою контактою понад необхідних в ТЗ 2,2. Чи інша методологія виконання КРІ? Уточніть, будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до даної процедури закупівлі!
По суті питання повідомляємо, що в Технічному завданні надано розписані інструменти в охоплюючих кампаніях і по кожному має бути витримана частота на тиждень не менше, ніж зазначено в Технічному завданні в медіапланах. Тоді й загальна частота буде витримана.
По суті питання повідомляємо, що в Технічному завданні надано розписані інструменти в охоплюючих кампаніях і по кожному має бути витримана частота на тиждень не менше, ніж зазначено в Технічному завданні в медіапланах. Тоді й загальна частота буде витримана.
Кваліфікаційні критерії до учасників
Дата подання: 31 березня 2025 18:47
Вітаю.
Маю уточнення по кваліфікаційним критеріям до учасників закупівлі:
1. П.5.2. Чи є вимоги до посад персоналу?
2. П.5.3. "Довідка про фактичне виконання Договорів, що є аналогічним предмету закупівлі" - чи є вимоги до року Договорів та чи вистачить надання тільки Актів приймання?
3. П.5.24. "Діючий Сертифікат Facebook Blueprint" - наразі вже Меta видає сертифікати під іншою назвою "Meta Certification" ви саме їх маєте на увазі?
4. П. 5.25. "Budget Facebook Marketing Partner" не є наразі офіційно визнаним або загальновживаним у контексті маркетингових послуг Meta (раніше Facebook). Можливо, ви маєте на увазі Meta Business Partners (Meta Media Certified Company, Meta Creative Strategy Certified Company... https://www.credly.com/organizations/facebook-blueprint/badges )
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення про заповнення додатків
Дата подання: 01 квітня 2025 13:26
Вітаю, колеги.
Патання, стосовно заповнення таблиць:
Потрібно заповнити таблиці з Додаток № 1 документації та таблиці МЕДІАПЛАНИ (Таблиця 1) також потрібно заповнювати.
Чи потрібно нам розділяти все помісячно чи достатньо буде загальних даних з розрізом по напрямкам та інструментам?
Дякую за відповідь
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро