ЗВІТ

про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
UA-2025-03-27-008489-a


Дата договору/документа: 03 квітня 2025 00:00
Номер договору/документа, що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): 210
Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 01984228
Місцезнаходження замовника: 82200 , Україна, Львівська обл., Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
Ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДР або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 45329706
Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону: 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Україна, 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул.Ярослава Мудрого, будинок 79а
Вид предмета закупівлі: Товари
Назва предмета закупівлі: Камери морозильні,Холодильники,Холодильники,Камери морозильні
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади

Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів, робіт чи послуг Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг Одиниця виміру Ціна за одиницю
Камери морозильні 1 штука 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 по 30 квітня 2025 штука 6000 UAH
Холодильники 1 штука 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 по 30 квітня 2025 штука 12000 UAH
Холодильники 1 штука 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 по 30 квітня 2025 штука 21000 UAH
Камери морозильні 1 штука 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 по 30 квітня 2025 штука 96000 UAH

Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 30 банківських днів з дати отримання товару. Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку у зв’язку з невчасним фінансуванням тощо, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 15-ти банківських днів з дня надходження коштів на рахунок підприємства. Замовник оплачує товар згідно з накладними, відповідно до поступлень з місцевого бюджету на відповідний КЕКВ 2610, 3210. Строк поставки товару: до 30 квітня 2025 року. Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з моменту замовлення. При поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару. Місце поставки (передачі) товарів : 82200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Розвантаження Товару на склад Замовника здійснюється силами та за рахунок Постачальника. Постачальник несе відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки. Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною.
Ціна договору: 135 000,00 UAH з ПДВ
Строк виконання договору: від 03 квітня 2025
до 31 грудня 2025
Джерело фінансування закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 136200 UAH

Ідентифікатор договору UA-2025-03-27-008489-a-b1