Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (процесор, охолоджувач процесора для IBM BladeCenter, мережеві адаптери для IBM BladeCenter, блоки живлення)
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2025-03-27-007982-a ● 7a8cb7015c7540aca6cd3ae06ca6727b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут» |
Код ЄДРПОУ: | 02071180 |
Вебсайт: | https://www.kpi.kharkov.ua/ukr/ |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, ВУЛИЦЯ КИРПИЧОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Раїса Брусова +380577076021 r707@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 57 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
процесор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Кирпичова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
1 штука
охолоджувач процесора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Кирпичова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
2 штука
мережеві адаптери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Кирпичова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 30237135-4 — Мережеві адаптери
2 штука
Блок живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Кирпичова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 30237280-5 — Пристрої електроживлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 14:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 13:58 |
Зміни ТД (нова) 01.04.25 комп.обладн.docx | |
01 квітня 2025 13:58 |
Тендерна_документація_нова_01.04.25 комп_обладнання_2.doc | |
31 березня 2025 09:55 |
Проєкт(нова) Договору Додаток 5.doc | |
28 березня 2025 09:49 |
Проєкт Договору Додаток 5.doc | |
28 березня 2025 09:49 |
Тендерна документація комп.doc |
01 квітня 2025 14:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2025 13:58 |
Зміни ТД (нова) 01.04.25 комп.обладн.docx
|
||||||
01 квітня 2025 13:58 |
Тендерна_документація_нова_01.04.25 комп_обладнання_2.doc
|
||||||
31 березня 2025 09:55 |
Проєкт(нова) Договору Додаток 5.doc
|
||||||
28 березня 2025 09:49 |
Проєкт Договору Додаток 5.doc
|
||||||
28 березня 2025 09:49 |
Тендерна документація комп.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог про новизну товару
Дата подання: 28 березня 2025 11:26
Дата відповіді: 31 березня 2025 09:53
Шановний Замовнику, ці компоненти зняті з виробництва щонайменше 15 років тому, їх в природі нема нових. Тож, прохання вимогу "Товар повинен бути новим, таким що не був у експлуатації, та умови його зберігання не були порушені" замінити на "Товар повинен бути новим або відновленим та умови його зберігання не були порушені". Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику! На підставі Вашого звернення було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та проєкту Договору. Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що строк гарантії на запропоноване обладнання повинен складати не менше 12 місяців з дати приймання товару замовником. Учасник зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару, протягом гарантійного строку. Учасник повинен також врахувати додаткові супутні витрати, пов'язані з поставкою обладнння: витрати на навантаження, розвантаження товару силами учасника, витрати на транспортування до місця поставки, вказаного замовником у тендерній документації, встановлення в існуюче обладнання Замовника на території Замовника у м. Харкові, тестування, налагодження, власними силами та власними коштами. Звертаємо Вашу увагу постачання обладнання за Законом "або еквівалент"
Щодо виправлення помилкових вимог
Дата подання: 31 березня 2025 10:48
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:43
Шановний Замовнику, документ "Зміни ТД та Договору комп.обладн.docx" цілком не відповідає Додатку 2 до Тендерної документації у складі документу "Тендерна документація (нова) комп.doc" та описує вимоги з монтажу телевізорів. Прохання виправити.
Відповідь: Дякую! механічна- технічна помилка буде виправлена у Змінах до тендерної документації
Щодо документів у складі тендерної документації
Дата подання: 31 березня 2025 11:02
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:49
Шановний Замовнику, у складі тендерної документації Вами надано дві пари подібних, але відмінних документів:
Проєкт Договору Додаток 5.doc Проект договору 28.03.2025 09:49
Тендерна документація комп.doc Попередні версії - 28.03.2025 09:49
Тендерна документація (нова) комп.doc - 31.03.2025 09:55
Проєкт(нова) Договору Додаток 5.doc - 31.03.2025 09:55
Прохання видалити зайві.
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! дякую за звернення Новий варіант вказаних Вами документів уже з внесеними Змінами перелік яких оприлюднені
Щодо складу вимог
Дата подання: 31 березня 2025 11:16
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:56
Шановий Замовнику,
У складі Додатку 2 Вами не прибрано вимогу "1. Товар повинен бути новим, таким що не був у експлуатації, та умови його зберігання не були порушені."
Також у складі Додатку 2 Вами зазначено п. 7) Лист від офіційного дистриб‘ютора запропонованого товару на території України, який підтверджує, що цей товар офіційно імпортований в Україну та на нього розповсюджуються гарантійні зобов’язання виробника, який також має містити найменування учасника, номер оголошення про проведення цієї закупівлі в електронній системі закупівель.
В тому справа, що сучасні офіційні дистрибутори виробника IBM BladeCenter H (тобто, корпорації IBM) не уповноважені на продаж обладнання, знятого з виробництва багато років тому і в подальшому проданому Lenovo DCG, а дистрибутори Lenovo DCG також не уповноважені на продаж знятого з виробництва обладнання IBM BladeCenter H, тому задовольнити Вашу вимогу 7) неможливо, тож, прохання її видалити.
Обладнання, яке ми маємо намір Вам запропонувати, частково знаходиться на нашому складі в якості запасних частин, частково має бути поставлено з іноземних складів як відновлене. Гарантійні зобов*язання будуть надані Учасником
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякую за звернення, вимоги до нового товару закупівлі або його еквіваленту (нового),від учасника повинні бути гарантії на пропонований товар
Стосовно змісту листів від замовників аналогічних договорів
Дата подання: 02 квітня 2025 09:36
Дата відповіді: 03 квітня 2025 10:53
Шановний Замовнику, п. 3.2 ст. 2 Додатку 1 Ви визначаєте вимогу щодо надання учасниками копії аналогічного договору. Очевидно, що цей документ містить ціну, строк дії та предмет договору. Водночас п. 3.3. Ви визначаєте вимогу надання листів-відгуків від замовників за аналогічними договорами, які зазначені в п. 3.2., що мають містити ту саму інформацію. Але зазвичай листи-відгуки оформлюються замовниками за їх затвердженими формами та не містять всі умови договору, а лише посилаються на їх номер та дату. Телефон виконавця не завжди може бути таким, що може оприлюднюватись публічно, якщо це, наприклад, режимне підприємство, або ж людина-виконавець може не мати телефону з виходом до публічної мережі. Цю повну запитувану інформацію Ви в будь-якому разі отримаєте зі змісту наданого договору. Отже, прохання п. 3.3. Додатку 1 викласти в редакції: "3.3. Оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у довідці, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, посади, імені та прізвища контактної особи замовника за вказаним договором, номеру телефону підприємства-замовника". Бо інашке дана вимога виглядає як дискримінаційна. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з пунктом 42 Особливостей, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Таким чином, замовник діє відповідно до норм, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, та не вбачає необхідність внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за звернення
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з пунктом 42 Особливостей, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Таким чином, замовник діє відповідно до норм, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, та не вбачає необхідність внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за звернення
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
54 990,00
UAH з ПДВ
|
54 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" #05837085 |
Переможець |
54 990,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 14:41
|
Договір комп.обладн.№66-ХПІ.pdf | укладений |
16 квітня 2025 14:40
|
Договір комп.обладн.№66-ХПІ.html | укладений |
16 квітня 2025 14:40
|