Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Очікувана вартість
99 750,00 UAH
UA-2025-03-27-007575-a d5c714c744774d8f8702d2bcf195e1ff
Спрощена закупівля    Період уточнень
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2025 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2025 14:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2025 14:35
Очікувана вартість: 99 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Код ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
665 штука
Заправка та відновлення картриджів Canon 725 до лазерних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100
Підписання договору Повторювана поставка 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2025 17:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 17:46
оголошення спрощені закупівлі зі змінами.docx
27 березня 2025 14:30
Договор_послуги (5).docx
31 березня 2025 17:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 15:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 17:46
оголошення спрощені закупівлі зі змінами.docx
27 березня 2025 14:30
оголошення спрощені закупівлі (10).docx
27 березня 2025 14:30
Договор_послуги (5).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 27 березня 2025 20:19
Дата відповіді: 28 березня 2025 15:57
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в оголошенні спрощеної закупівлі, а саме: У п.9.6.1 Оголошення зазначено, що Учасник має надати «Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші комплектуючі), на підтвердження того що товари є безпечними для застосування за призначенням та оточуючого персоналу». Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. І їх в країні аж один. Наразі наберає обертів практика оскарження в АМКу таких вимог Замовниками, пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни шляхом виключення вищевказаної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до оголошення.
щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 31 березня 2025 17:38
Дата відповіді: 31 березня 2025 17:42
Шановний Замовнику! Вами досі не внесено зміни до оголошення в частині - прибрати дискримінаційну вимогу, а саме надання Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників.
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до оголошення.