Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
7 891 726,67 UAH
UA-2025-03-27-007554-a ● aed3f3633838437da03a749d3091e9fa
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Печерського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359760 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , м. Київ обл., Залізничне шосе, будинок 61 |
Контактна особа: |
Михайленко Інеса Анатоліївна 380442848648 kp_uzn_pr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 11:16 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 11:16 |
Очікувана вартість: | 7 891 726,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 917,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52000 літр
Дизельне паливо Євро -5 налив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
20000 літр
Дизельне паливо Євро -5 талони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
56000 літр
Бензин А-95- Євро -5 налив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
20000 літр
Бензин А-95- Євро -5 талони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2025 09:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2025 09:14 |
Зміни до тендерної .doc | |
09 квітня 2025 09:13 |
ТД паливо зміни1.docx | |
27 березня 2025 14:39 |
Договір налив талони (3).docx |
09 квітня 2025 09:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 квітня 2025 09:14 |
Зміни до тендерної .doc
|
||||||
09 квітня 2025 09:13 |
ТД паливо зміни1.docx
|
||||||
27 березня 2025 14:39 |
Договір налив талони (3).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 01 квітня 2025 16:01
Дата відповіді: 08 квітня 2025 14:58
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо наявності АЗС ВИКЛЮЧНО в межах Печерського району, а також на відстані не більше 5 км в десятковому форматі з одним знаком після коми:
Додаток 2 Тендерної документації передбачає: «3.2.Схема проїзду від об’єкту, розташованого в м. Києві Печерському районі по вул. Залізничне шосе, 61 до найближчої автозаправної станції (автозаправного комплексу), що пропонується Учасником. На схемі проїзду необхідно зазначити відстань від об’єкту (замовника) до автозаправної станції (автозаправного комплексу) в кілометрах, не більше 5 км, в десятковому форматі з одним знаком після коми.»
«Місце поставки товару:
EXW (м. Київ, АЗС у Печерському районі /АЗК Учасника, вул. Залізничне шосе, 61) – Інкотермс 2010р»
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Наше підприємство планує запропонувати мережу АЗС, яка має АЗС по всій території України, та велику сітку розташування по м. Київ, але не має АЗС саме в Печерському районі міста.
При цьому, за найшвидшою схемою проїзда, найближча АЗС, яку плануємо запропонувати, знаходиться на відстані БІЛЬШЕ 5 км, в десятковому форматі з одним знаком після коми, а саме на відстані 5,2 км від об’єкту Замовника (вул. Залізничне шосе, 61) до автозаправної станції (автозаправного комплексу).
При цьому, відповідної АЗС в безпосередній близькості до Печерського району, але має юридичну адресу Голосіївського району м. Києва.
Звертаємось до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме виключити вимогу щодо:
- Наявності АЗС саме в Печерському районі міста Київ;
- Наявності АЗС на відстані від об’єкту (замовника) до автозаправної станції (автозаправного комплексу) в кілометрах, САМЕ не більше 5 км, в десятковому форматі з одним знаком після коми.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 01 квітня 2025 16:01
Дата відповіді: 08 квітня 2025 15:00
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо наявності талонів зразка учасника (та таких, емітентом яких є безпосередньо учасник).
Додаток 2 Тендерної документації визначає: «4.4.У разі наявності партнерських договорів на обслуговування талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, або зберігачем палива на АЗС/АЗК з оригіналом листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, за ТАЛОНАМИ ЗРАЗКА УЧАСНИКА. Лист повинен бути виданий Учаснику на ім’я КП УЗН Печерського району та Учасника повинен містити вихідний №, дату, ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала на момент подання тендерної пропозиції та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту КП УЗН Печерського району.»
«5.Документи які надаються виключно Учасниками – власниками (емітентів) талонів:
5.1.Оригінал листа від Учасника – власника (емітента) товару (талонів на пальне), з підтвердженням того, що:
- Учасник є власником (емітентом) товару (талонів на пальне);»
Звертаємо увагу, що потенційний учасник НЕ Є ЕМІТЕНТОМ ТАЛОНІВ, при цьому є їх власником.
Плануємо запропонувати здійснювати постачання палива за талонами, емітентом яких є партнерська мережа АЗС, та за якими здійснюється отримання палива в партнерській мережі АЗС.
Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює поняття Талону (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Позначеня на талоні наносить емітент таких талонів.
Наше підприємство планує запропонувати здійснювати відпуск за талонами, емітентом яких є партнерська мережа автозаправних станцій, яка має введений в обіг зразок талонів, емітентом яких є власник мережі автозаправних станцій.
Оскільки тендерна документація містить дискримінаційні умови, та такі що обмежують учасників в праві на участь, звертаємось до Замовника з вимогою усунення обмежуючих умов тендерної документації:
- щодо умови надання листа саме від учасника – «емітента» талонів (потенційний учасник є власником талонів, але не є їх емітентом)
- щодо наявності «талонів зразка учасника» (учасник планує поставити талони, емітентом яких є мережа АЗС)
Потенційний учасник має партнерський договір НЕ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТАЛОНІВ, а купівлі-продажу нафтопродуктів шляхом постачання талонів.
У відповідності до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
З урахуванням норм Цивільного кодексу України, між Суб’єктом оскарження та його партнером (мережею АЗС) було укладено договір, який містить умови, що були визначені між сторонами на момент підписання. Такий договір складено у відповідності до ст.ст. 655-656 ЦКУ, зокрема згідно загальним положення договору купівлі-продажу Товару.
Встановлення Замовником умови щодо наявності партнерського договору саме на обслуговування талонів, тим більше зразка саме учасника (емітовані учасником) – створює обмеження у можливості взяти участь у закупівлі учасникам, які здійснюють постачання Товару (через партнерську мережу АЗС) на підставі укладених договорів купівлі-продажу Товару, при цьому за талонами, емітовані партнером – власником мережі АЗС.
Такі умови тендерної документації не створюють конкурентного середовища та є такими, що порушують принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Звертаємо увагу, що практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України за аналогічною дискримінаційною умовою є позитивною, що свідчить про наявність порушень з боку Замовника при складанні тендерної документації.
За таких умов, орган оскарження приймає рішення про зобов’язання Замовника усунити невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 01 квітня 2025 16:02
Дата відповіді: 08 квітня 2025 14:59
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо підтвердження учасником фінансової спроможність в обсягу річного доходу (виручки) за 2024 рік учасника, яка має становити не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додаток 1 та Додатку 4 Тендерної документації визначає:
«Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
2.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю, а саме: копія балансу та звіту про фінансові результати за 2024 рік.
Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік учасника має становити не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі.»
За практикою Антимонопольного комітету України, вимога в частині наявності у учасника фінансової спроможності в обсязі річного доходу (виручки) за 2024 рік в обсязі не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі, - дискримінаційною та такою, що обмежу учасників та не створює конкурентного середовища.
Очікувана вартість предмету закупівлі складає 7 891 726,67 грн з ПДВ.
Тобто, у закупівлі зможуть приймати участь ВИКЛЮЧНО учасники, які мають обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік не менше 7 812 809,40 грн.
Згідно Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» затвердженого Наказом № 73 від 07.02.2013 року, фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності.
Така вимога тендерної документації є обмежувальною, оскільки якщо потенційний учасник є підприємством, яке не може надати звіт про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати) який має обсяг доходу за 2024 рік САМЕ не менше 7 812 809,40 грн.
Наявність жорстких обмежень в частині фінансової спроможності учасника хоч і може розглядатись як умова, що відповідає нормам ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», але з урахуванням інших дискримінаційних вимог тендерної документації – встановлює неконкурентні умови для учасників ринку постачання палива, а саме:
- Талони зразка учасника (учасник повинен бути емітентом талонів);
- Термін дії таких талонів має складати 2 роки;
- Талони мають бути єдиного зразка, єдиного бренду;
- АЗС у праві власності/оренди або партнерські, при цьому виключно на обслуговування талонів зразка учасника;
- Обмеження в частині відстані до АЗС від об’єкту на вул. Залізничне шосе, 61 виключно до 5 км, при цьому саме на території Печерського району м. Київ;
- Безліч гарантійних листів від власників АЗС (з обмеженням дати видачі таких листів та наявність електронних підписів на кожному з таких листів);
Проаналізувавши вищезазначені умови, а також з урахуванням обмеженості місцезнаходження АЗС (виключно в межах 5 км та виключно в Печерському районі) , - виконати такі умови тендерної документації зможе одна мережа АЗС, що не створює конкурентного середовища для учасників ринку.
Такі умови тендерної документації не створюють конкурентного середовища та є такими, що порушують принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Звертаємо увагу, що практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України за аналогічною дискримінаційною умовою є позитивною, що свідчить про наявність порушень з боку Замовника при складанні тендерної документації.
За таких умов, орган оскарження приймає рішення про зобов’язання Замовника усунити невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 01 квітня 2025 16:02
Дата відповіді: 08 квітня 2025 14:48
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо строку дії талонів на пальне, який повинен становити не менше ніж 2 роки;
Додаток 2 та Додатку 4 Тендерної документації визначає:
«5.1.Оригінал листа від Учасника – власника (емітента) товару (талонів на пальне), з підтвердженням того, що:
талони на пальне, зразки яких надані у складі тендерної пропозиції, мають строк дії з дати їх видачі Замовнику не менше ніж 2 роки;»
«6.4.Оригінал листа від власника (емітента) товару (талонів на пальне), що виданий Учаснику на момент подання тендерної пропозиції, з підтвердженням та гарантією, що зразки талонів, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають строк дії не менше ніж 2 роки.
6.5.Лист – гарантія від Учасника з підтвердженням того, що:
- строк дії талонів на пальне становить не менше ніж 2 роки;»
«3.1.7. Документи, що надаються виключно Учасниками, які здійснюють перепродаж предмету закупівлі (талонів на пальне):
• Оригінал листа від власника (емітента) товару (талонів на пальне), що виданий Учаснику на момент подання тендерної пропозиції, з підтвердженням та гарантією, що зразки талонів, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають строк дії не менше ніж 2 роки.
• Лист – гарантія від Учасника з підтвердженням того, що:
- строк дії талонів на пальне становить не менше ніж 2 роки;»
«• Оригінал листа – гарантії від власника (емітента) талонів, що пропонуються Учасником, з підтвердженням того, що строк дії талонів на пальне становить з дати поставки Учасником Замовнику не менше ніж 2 роки.»
Встановлення вимоги Замовником щодо наявності талонів з терміном дії 2 роки суперечить іншим вимогам тендерної документації, зокрема в частині строку поставки Товару, який закінчується 20 грудня 2025 року.
Також, така умова документації суперечить строку дії договору (п. 10.1. Проєкту договору згідно Додатку 3 ТД), який діє до 31.12.2025 року.
Усталена практика з розгляду скарг органу оскарження вважає таку умову тендерної документації в частині строку дії талонів БІЛЬШЕ строку дії договору про закупівлі – дискримінаційною та такою, що суперечить строку поставки Товару.
Варто звернути увагу, Замовником оголошена закупівля на 2025 рік, чим останній забезпечує свої права на отримання палива протягом строку дії Договору про закупівлі, який згідно Проєкту договору - закінчується 31.12.2025 року. Як і визначає обов’язок Постачальника поставити таке паливо до 31.12.2025 року.
Визначаючи термін дії талонів який є набагато більшим, ніж строк дії Проєкту договору та строк постачання Товару за ним (та згідно умов тендерної документації), Замовник встановлює умови, що не узгоджуються між собою. Більш того, порушують права учасників з огляду на встановлення обов’язку постачання палива ПІСЛЯ закінчення строку дії договору.
Такі умови в частині строк дії талонів, а також забезпечення Замовника зобов’язаннями Постачальника поставляти паливо протягом не тільки 2025 року, але і 2026 року встановлюють суперечність взагалі в нормах цивільного законодавства, зокрема:
Ст. 509 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) передбачає, що Зобов'язанням - є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
2. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 ЦКУ.
Ст. 11 ЦКУ передбачає, що підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є:
1) договори та інші правочини.
П. 1 ст. 530 ЦКУ передбачає Строк (термін) виконання зобов'язання
1. Якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Тобто, зобов’язання Постачальника поставляти Покупцю Товар за кодом ДК 021:2015 09130000-9 “Нафта і дистиляти” наливом та у вигляді паливних талонів діє протягом терміну дії договору (протягом 2025 року), як і обов’яязок Покупця приймати і оплатити Товар в порядку та на умовах договору визначений протягом терміну дії договору (протягом 2025 року).
Встановлення вимоги в частині терміну дії талонів протягом 2 років, а отже - не тільки протягом 2025 року, але і до кінця 2026 року – суперечить умовам договору та загальним поняттям до договору, закріплених у ЦКУ, ГКУ та інших нормативно-правових актах.
На виконання ч. 3 ст. 626 ЦКУ, Договір є двостороннім, якщо правами та обов'язками наділені обидві сторони договору.
Ч. 1 ст. 626 ЦКУ передбачає, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Ч. 1 ст. 628 ЦКУ встановлює, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Оскільки укладення договору передбачає наявність умов, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства, а отже не повинні суперечити іншим умовам, зокрема – терміну дії талонів, вважаємо за необхідно внести зміни до тендерної документації та не встановлювати умови, що не тільки можуть суперечити один одному, а ще й мати наслідком до визнання договору недійсним (нікчемним) у випадку здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник виключиі умову тендерної документації щодо строку дії талонів на пальне.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
6 668 880,00
UAH з ПДВ
|
6 588 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПАТ "УКPНAФТА" |
6 847 440,00
UAH з ПДВ
|
6 667 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" |
7 499 280,00
UAH з ПДВ
|
7 155 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" #43699122 |
Очікує рішення |
6 588 960,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 11:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2025 15:45
|