Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук Lenovo V15 G4 IRU Business Black (83A1006NRA)
Очікувана вартість
486 000,00 UAH
UA-2025-03-27-003952-a ● a24008e8471b4b22832a6e4e6811bea4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4355 |
Код ЄДРПОУ: | 26632832 |
Місцезнаходження: | 50037, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Перлинна, 8 |
Контактна особа: |
Пасічніченко Сергій Анатолійович +380637095567 sergii.pasichnichenko@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 11:17 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 11:17 |
Очікувана вартість: | 486 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Закупівля Товару відбувається згідно підпункті 2 пункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».
Закупівля Товару відбувається згідно підпункті 2 пункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
Ноутбук Lenovo V15 G4 IRU Business Black (83A1006NRA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, м. Ізюм
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2025
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату товару не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару, а у разі відсутності коштів на рахунку військової частини для проведення відповідних видатків, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту їх надходження. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Підписання договору | Строк поставки Товару за попередньою домовленістю сторін, але не пізніше 15 травня 2025 року. | Одноразова поставка | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 11:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 11:26 |
Оголошення Ноутбуки.docx | |
27 березня 2025 11:26 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
27 березня 2025 11:26 |
Додаток _2 Вимоги до учасника та перелік документів_ що надаються.docx | |
27 березня 2025 11:26 |
Додаток _3 Форма цінової пропозиції.docx | |
27 березня 2025 11:26 |
Додаток _4 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
27 березня 2025 11:26 |
Додаток _1 Технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про гарантійний лист
Дата подання: 27 березня 2025 11:53
Дата відповіді: 27 березня 2025 15:38
Шановний, замовнику. Для того, щоб забезпечити себе від недоброчесних постачальників, та контробандного товару ви вимагаєте: " 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі, що товар, який пропонується учасником до постачання, є оригінальним та офіційно ввезеним на територію України, а також зобов’язується поставити товар, в повному обсязі відповідно до вимог документації та у визначені договором терміни.
Лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення), що оприлюднений в електронній системі закупівель, а також найменування предмету закупівлі та найменування Замовника відповідно до тендерної документації." Ми з повагою ставимося до такої вашої вимоги. Нажаль така вимога не може забезпечити вас від контрабандної продукції. Останнім часом на ринку, особливо в державних закупівляїх значно збільшилася кількість недоброчесних учасників з товаром, який має аномально низьку вартість. Єдиним поясненням такої ціни є те, що така продукція не пройшла митне очищення, за неї не сплачені податки та сбори. Забезпечити себе від таких постачальників з такою продукцією може тільки і лише лист від виробника, або офіційного дистриб'ютора в якому підтверджено постачання продукції, її кількість, забов'язання виробника по гарантійному ремонту, підтвердження того, що кожну одиницю товару можна зареєструвати на офіційному сайті виробника і подовжити гарантійний термін до місяців і більше. Шановний замовнику, додайте вимогу про лист від виробника, чи офіційного дистриб'ютора. Захистіть себе від недоброчесних постачальників та контрабандної продукції. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за надану інформацію та турботу. Ми приймемо до уваги Ваші поради при проведенні наступних закупівель. Також наші фахівці будуть більш ретельно перевіряти кожну одиницю товару на наявність гарантії та офіційного ввезення на територію України за допомогою офіційного сайту виробника в Україні шляхом перевірки серійного номера кожної моделі. В разі виявлення неофіційно ввезеного товару, обов'язково будуть прийняті відповідні рішення. Гарного дня !
Дякуємо за надану інформацію та турботу. Ми приймемо до уваги Ваші поради при проведенні наступних закупівель. Також наші фахівці будуть більш ретельно перевіряти кожну одиницю товару на наявність гарантії та офіційного ввезення на територію України за допомогою офіційного сайту виробника в Україні шляхом перевірки серійного номера кожної моделі. В разі виявлення неофіційно ввезеного товару, обов'язково будуть прийняті відповідні рішення. Гарного дня !
недоброчесний постачальник, який прохав внести зміни
Дата подання: 30 березня 2025 15:47
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:58
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за інформацію.
недоброчесний постачальник, який прохав внести зміни
Дата подання: 30 березня 2025 15:48
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:58
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! так званий лист від офісних працівників на ставці порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за інформацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-27-003952-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА", Код ЄДРПОУ:45119322
Дата подання: 09 квітня 2025 18:18
1
Варто порахувати ціну на ноутбуки Lenovo V15 G4 IRU Business
Black (83A1006NRA) в загальному доступі, щоб зрозуміти, що оригінал очікувати не доведеться, до вас прийдуть ноутбуки вже вскриті та з новими наліпками, які будуть відрізнитись від оригінальних. Ця відома схема, коли пропонується один ноутбук по документах все відповідає, купляєтсья інший – базовий. Комплектується ОЗУ, замінюється ССД, встановлюється операційна система, друкуються на термопринтері нові наліпки, заводські знімаються. По даній схемі відкрити ердр 12024040000000784 за тендером https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-17-004209-a
Розгорнути
Згорнути
Black (83A1006NRA) в загальному доступі, щоб зрозуміти, що оригінал очікувати не доведеться, до вас прийдуть ноутбуки вже вскриті та з новими наліпками, які будуть відрізнитись від оригінальних. Ця відома схема, коли пропонується один ноутбук по документах все відповідає, купляєтсья інший – базовий. Комплектується ОЗУ, замінюється ССД, встановлюється операційна система, друкуються на термопринтері нові наліпки, заводські знімаються. По даній схемі відкрити ердр 12024040000000784 за тендером https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-17-004209-a
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2025 13:18
Шановний Учаснику!
Дякуємо за надану інформацію. Кожна одиниця товару буде максимально ретельно перевірена нашими фахівцями під час приймання на відповідність технічним характеристикам. Замовник не має підстав для відхилення Учасника на даному етапі закупівлі без наявності документально підтверджених фактів.
Дякуємо за надану інформацію. Кожна одиниця товару буде максимально ретельно перевірена нашими фахівцями під час приймання на відповідність технічним характеристикам. Замовник не має підстав для відхилення Учасника на даному етапі закупівлі без наявності документально підтверджених фактів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОДНАР ГЕННАДІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
451 296,00
UAH з ПДВ
|
441 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" |
444 441,60
UAH з ПДВ
|
444 441,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" |
456 796,80
UAH з ПДВ
|
451 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНІ РІШЕННЯ ПЛЮС" |
484 380,00
UAH з ПДВ
|
484 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОДНАР ГЕННАДІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2751316311 |
Переможець |
441 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 11:38
|
Договір _85 від 17.04.2025.pdf | укладений |
17 квітня 2025 11:31
|