Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штори блекаут
Очікувана вартість
395 064,00 UAH
UA-2025-03-27-003675-a b5cf2795562a4ce2bc6f198d91587c4d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петров Віктор Олегович

380444831564
380954189597
vdaberezniaka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Воєнна академія імені Євгенія Березняка
Код ЄДРПОУ: 14303342
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Петров Віктор Олегович
380444831564,380954189597
vdaberezniaka@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2025 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 07 квітня 2025 15:11
Початок аукціону: 07 квітня 2025 15:11
Очікувана вартість: 395 064,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 950,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штука
Штори блекаут 215*300 з тесьмою прозорою 65 мм в комплекті з посиленим алюмінієвим Т-профілем з комплектацією, бігунками для Т-профіля, гачками з розрахунку на всі вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2025
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
8 штука
Штори блекаут 300*600 з двох частин з тесьмою прозорою 65 мм в комплекті з посиленим алюмінієвим Т-профілем з комплектацією, бігунками для Т-профіля, гачками з розрахунку на всі вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2025
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-27-003675-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3655010652
Дата подання: 15 квітня 2025 21:33
Замовник в порушення Закону визначив пропозицію Переможцем.
"Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо."
Закон не дозволяє виправляти технічні характеристики товару. Замовник прямо порушує Закон.
ДАСУ відмінить закупівлю через зазначені порушення та зобов'яже розірвати Договір - як УО буде розраховуватись із відміненим Переможцем за виготовлений товар за Договором? Це вже буде особиста проблема УО.
Також, це порушення тягне за собою штраф від 1500 до 3000 НОМ для УО.
Суд може винести рішення про неповну службову відповідність і визнати проведення закупівлі з порушенням Закону.
А суд буде. Адвокат вже працює.
(Почему - понятно. Зачем?)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2025 14:26
Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашої вимоги, у відповідь повідомляємо про таке.
Дана закупівля здійснюється державним замовником на виконання норм Закону України “Про оборонні закупівлі” відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості).
Відповідно до положень п.8 Особливостей дана закупівля здійснюється у порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”(далі – Закон).
Водночас положеннями п.8 Особливостей встановлено, зокрема:
абзац 6, у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
абзац 7, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Тож, існує чітке тлумачення, згідно з яким невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, що стосуються технічної специфікації, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни сутності пропозиції учасника, зокрема найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до цього, замовник не має права надавати учаснику 24 години на виправлення, якщо таке виправлення призведе до зміни зазначених параметрів предмета закупівлі.
Надані учасником Технічні характеристики товару повністю відповідають вимогам Додатку 3 до Оголошення, а також надано гарантійний лист, що підтверджує повну відповідність товару цим вимогам. Замовник не надавав учаснику можливості виправляти будь-які невідповідності в технічних характеристиках товару, оскільки це суперечить вищезазначеному чинному законодавству.
Учаснику було надано можливість виправити формальні невідповідності у його ціновій пропозиції шляхом уточнення найменування товару. Це стало можливим з огляду на те, що раніше завантажений учасником проєкт Договору та Технічні характеристики товару містили найменування товару відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зазначене виправлення не призводить до зміни технічних характеристик товару та ніяким чином не змінює його.
Тому, рішення про надання учаснику 24 години на виправлення невідповідностей прийнято виключно на підставі, в межах та у спосіб, що передбачений Законом та Особливостями, дотримуючись принципів здійснення оборонних закупівель.
Тож, наразі ми вдячні Вам за участь, однак вимушені повідомити, що
не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Талалай Олександр Миколайович 348 634,00
UAH з ПДВ
339 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ" 375 250,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 357 200,00
UAH з ПДВ
343 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП Геліос" 383 890,00
UAH з ПДВ
346 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 16:40
Електронний підпис
06 квітня 2025 23:42
Електронний підпис
06 квітня 2025 23:42
Електронний підпис
06 квітня 2025 23:42
0.1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
06 квітня 2025 23:42
0.1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 квітня 2025 23:42
3.3 Повноваження.pdf
06 квітня 2025 23:42
0.6 Гарантійний строк.pdf
06 квітня 2025 23:42
4.2 Паспорт та ІПН.pdf
06 квітня 2025 23:42
0.2 Проєкт договору.pdf.p7s
06 квітня 2025 23:42
4.2 Паспорт та ІПН.pdf.p7s
06 квітня 2025 23:42
0.2 Проєкт договору.pdf
06 квітня 2025 23:42
3.3 Повноваження.pdf.p7s
06 квітня 2025 23:42
10.1 Договір поставки BIMG.pdf
06 квітня 2025 23:42
0.6 Гарантійний строк.pdf.p7s

Публічні документи

05 квітня 2025 23:38
Електронний підпис
05 квітня 2025 23:38
Електронний підпис
05 квітня 2025 23:36
2 Аналогічний договір.pdf
05 квітня 2025 23:36
23 Немає Санкцій.pdf
05 квітня 2025 23:36
9 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 квітня 2025 23:36
17 не є громадянином рф.pdf
05 квітня 2025 23:36
3-1 ст 17.pdf
05 квітня 2025 23:36
16 персональні дані.pdf
05 квітня 2025 23:36
1 Повноваження.pdf
05 квітня 2025 23:36
Паспорт Код Підписано.pdf
05 квітня 2025 23:36
_ ДОКУМЕНТИ КЕП.rar

Публічні документи

06 квітня 2025 12:01
Електронний підпис
06 квітня 2025 12:01
Електронний підпис
06 квітня 2025 12:01
Уставні документи.pdf
06 квітня 2025 12:01
довидка, повнов особ.pdf
06 квітня 2025 12:01
ліцензія.pdf
06 квітня 2025 12:01
статут записка.pdf
06 квітня 2025 12:01
сес тканини 1.pdf
06 квітня 2025 12:01
оброб.даних.pdf
06 квітня 2025 12:01
информация про учасн..pdf
06 квітня 2025 12:01
банк. довідки.pdf
06 квітня 2025 12:01
довідка.pdf
06 квітня 2025 12:01
поясн.серт.pdf
06 квітня 2025 12:01
ценова.pdf
06 квітня 2025 12:01
Витяг Тамбулатов.pdf
06 квітня 2025 12:01
сес тканини 2.pdf
06 квітня 2025 12:01
Виписка Тамбулатов.pdf
06 квітня 2025 12:01
захист довкілля.pdf
06 квітня 2025 12:01
тех.ум.pdf
06 квітня 2025 12:01
викон.умов договору.pdf

Публічні документи

06 квітня 2025 19:17
Електронний підпис
06 квітня 2025 19:17
Електронний підпис
06 квітня 2025 19:15
7.9 Витяг 10.03.2025.pdf.p7s
06 квітня 2025 19:15
10 Довідка корупція юр.p7s
06 квітня 2025 19:15
7.9 Витяг 10.03.2025.pdf
06 квітня 2025 19:15
7.6 довідка КОД доступу.pdf
06 квітня 2025 19:15
4 Лист-згода.pdf
06 квітня 2025 19:15
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 квітня 2025 19:15
CEPTIФIIKAT BIДПOBIДHOCTI_В_.pdf
06 квітня 2025 19:15
7 Право підпису.pdf
06 квітня 2025 19:15
7.7 Статут НОВИЙ.pdf.p7s
06 квітня 2025 19:15
Атестат НПП 20.02.2022.pdf
06 квітня 2025 19:15
11 Витяг.p7s
06 квітня 2025 19:15
10 Довідка корупція юр.pdf
06 квітня 2025 19:15
4 Лист-згода.pdf.p7s
06 квітня 2025 19:15
Атестат НПП 20.02.2022.pdf.p7s
06 квітня 2025 19:15
7.7 Статут НОВИЙ.pdf
06 квітня 2025 19:15
7.1 Наказ.pdf
06 квітня 2025 19:15
11 Витяг.p7s.p7s
06 квітня 2025 19:15
CEPTIФIIKAT BIДПOBIДHOCTI_В_.pdf.p7s
06 квітня 2025 19:15
7 Право підпису.pdf.p7s
06 квітня 2025 19:15
11 Витяг.pdf.p7s
06 квітня 2025 19:15
11 Витяг.pdf
06 квітня 2025 19:15
1 Цінова пропозиція.pdf
06 квітня 2025 19:15
7.1 Наказ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Талалай Олександр Миколайович

ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"

ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ВП Геліос"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Талалай Олександр Миколайович
#3014905233
Переможець 339 999,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 09:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 22:57

Вимога про усунення невідповідностей

Вітаю. Прошу виправити недоліки, що були допущені у формуванні цінової пропозиції. Більш того, додайте сертифікат на штори блекаут або довідку що пояснює те, що даний товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Дякую.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Талалай Олександр Миколайович
#3014905233
339 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2025 12:41
Договір № 17-д від 02.05.2025.pdf укладений
02 травня 2025 12:40