Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання, прасування постільної білизни
Очікувана вартість
1 176 000,00 UAH
UA-2025-03-27-003631-a ea96f96ff0354a409b0dc65fa1ee82b7
Відкриті торги з особливостями    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984624
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Марина Кощеєва
+380675634136
marina.koscheeva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2025 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2025 01:00
Початок аукціону: 22 квітня 2025 11:21
Очікувана вартість: 1 176 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії )із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 10 Додатку № 1 до тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Реквізити для оформлення забезпечення гарантії виконання тендерної пропозиції: Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 16» Дніпровської міської ради; 49049, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19; Код ЄДРПОУ: 01984624 IBAN UA 263052990000026008050504357, в АТ КБ «ПриватБанк» МФО 305299 Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 N 2628. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (2%) від очікуваної вартості закупівлі: 23520,00 грн. (двадцять три тисячі п’ятсот двадцять гривень 00 копійок). Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим Оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі складає 23520,00 грн., із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком- гарантом та принципалом. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком - гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком - гарантом та принципалом. У разі внесення Замовником змін до тендерної документації в період подання пропозицій, банківська гарантія Учасника повинна містити посилання на тендерну документацію зі змінами. У випадку неподання забезпечення тендерної пропозиції, такі пропозиції Учасника відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного Бюджету, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії/заяву, учасник обов’язково має надати такий договір/заяву разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 10 цього Розділу.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 23520 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 кілограм
Послуги з прання, прасування постільної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Космічна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2025
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами Акту наданих послуг. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 11:53
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 11:53
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 11:53
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Дата архівування: 16 квітня 2025 11:53
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 11:53
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Дата архівування: 16 квітня 2025 11:53
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 11:53
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Дата архівування: 16 квітня 2025 11:53
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2025 11:53
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Дата архівування: 16 квітня 2025 11:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 11:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії )із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 10 Додатку № 1 до тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Реквізити для оформлення забезпечення гарантії виконання тендерної пропозиції: Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 16» Дніпровської міської ради; 49049, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19; Код ЄДРПОУ: 01984624 IBAN UA 263052990000026008050504357, в АТ КБ «ПриватБанк» МФО 305299 Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 N 2628. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (2%) від очікуваної вартості закупівлі: 23520,00 грн. (двадцять три тисячі п’ятсот двадцять гривень 00 копійок). Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим Оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі складає 23520,00 грн., із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком- гарантом та принципалом. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком - гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком - гарантом та принципалом. У разі внесення Замовником змін до тендерної документації в період подання пропозицій, банківська гарантія Учасника повинна містити посилання на тендерну документацію зі змінами. У випадку неподання забезпечення тендерної пропозиції, такі пропозиції Учасника відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного Бюджету, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії/заяву, учасник обов’язково має надати такий договір/заяву разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 10 цього Розділу.

Сума забезпечення: 23520 UAH
Форма підтвердження: документ
16 квітня 2025 11:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2025 11:53
Перелік змін (додаток 2).docx
16 квітня 2025 11:53
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
16 квітня 2025 11:53
Титул НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
16 квітня 2025 11:53
ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ .docx
16 квітня 2025 11:53
Додаток 6 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
27 березня 2025 11:16
ТД з О.docx
27 березня 2025 11:15
Оголошення.pdf
27 березня 2025 11:15
Титул.pdf
27 березня 2025 11:15
ТД з О.docx
16 квітня 2025 11:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 11:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 11:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2025 11:53
Перелік змін (додаток 2).docx
16 квітня 2025 11:53
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
16 квітня 2025 11:53
Титул НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
16 квітня 2025 11:53
ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ .docx
16 квітня 2025 11:53
Додаток 6 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
27 березня 2025 11:16
ТД з О.docx
27 березня 2025 11:15
Оголошення.pdf
27 березня 2025 11:15
Титул.pdf
27 березня 2025 11:15
ТД з О.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-27-003631-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА, Код ЄДРПОУ:2939106901
Дата подання: 31 березня 2025 20:18
Скарга
Органу оскарження: Антимонопольному комітету України Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження та його місце проживання (місцезнаходження): ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА (надалі – Скаржник) ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ, М.ДНІПРО, ПРОСПЕКТ СЛОБОЖАНСЬКИЙ, БУДИНОК 113, КВАРТИРА 24 Код ЄДРПОУ: 2939106901 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., М. ДНІПРО, ПРОСП. БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, БУД. 19 Код ЄДРПОУ: 01984624 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2025-03-27-003631-a Послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015 – 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (надалі – Процедура закупівлі) С К А Р Г А щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі Відповідно до Закону України "Про публічні Закупівлі" (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме: 1. Щодо витягу з державного реєстру речових прав з цільовим призначенням приміщення - «Пральня». Відповідно до п.3 додатку 2 Документації: Учасник повинен надати наступні документи: 3 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 3.1. На підтвердження наявність виробничих приміщень для прання білизни медичних закладів, відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуги, що є предметом закупівлі, Учасник надає Довідку, за Формою 3. 3.2. Для підтвердження цільового призначення приміщення - «Пральня», Учасник надає Витяг з державного реєстру речових прав. У разі оренди виробничих потужностей, Учасник повинен надати скан-копію діючого договору оренди/суборенди з актом приймання-передачі, дійсного до кінця 2025 року та Витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця. 3.3. Учасник повинен надати копії видаткових накладних або інших документів, які зазначені в Довідці та підтверджують наявність у Учасника відповідної матеріально-технічної бази та обладнання. У разі оренди обладнання – надати діючий до кінця 2025 року договір оренди та акт приймання-передачі обладнання, зазначеного в Довідці. 3.4. Надати скан-копію технічного свідоцтва/паспорта на транспорт, зазначений у Довідці. У разі оренди транспортного засобу, Учасник повинен надати договір-оренди та акт-приймання транспортного засобу* Скаржник має в наявності приміщення пральні для пранні білизни медичних закладів за адресою Дніпропетровська область, Дніпровський район, сел. Слобожанське, вул. Слобожанська, 23А, що підтверджується договором оренди № 297 від 27.12.2024 року та додається до скарги. Крім того, відповідно до п. 1.4. цільове призначення приміщення за договором - «Пральня» для прання білизни медичних закладів. Також, Скаржник отримав від орендодавця свідоцтво про право власності на нерухоме майно Серія САС №156164 та витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно Серія ССК №639674, відомості з державного реєстру прав власності на нерухоме майно, які додаються до скарги. Відповідно до вказаних документів тип обʼєкта: гаражні бокси та побутові приміщення. Таким чином, у Скаржника в наявності спеціально виділена пральня, проте він не має витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня». У звʼязку з цим, Скаржник звернувся із запитом до орендодавця за договором - Приватного акціонерного товариства «Аграрно-виробничого підприємства «Содружество» з проханням надати витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня», а у разі неможливості надання такого документу з підтвердженням цільового призначення «Пральня» – змінити цільове призначення приміщення на «Пральня» та надати оновлені документи відповідно до встановлених вимог Документації. Копія листа-запиту №1ЛЗ від 29.03.2025 року додається до скарги. У відповідь була отримана відмова надати таких документ, також, було відмовлено в процедурі зміни цільового призначення. Копія скріншоту додається. Отже, учасник може якісно виконати умови договору, проте позбавлений прийняти участі в закупівлі через те, що не може надати витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня». Вказані вимоги розраховані на тих учасників, які мають витяг з державного реєстру речових прав, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня», що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації. 2. Щодо умов Документації, які не узгоджуються між собою. Відповідно до п. 8 додатку 1 Документації: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: … Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Наголошуємо на тому, що у пункті 3 цього Розділу відсутні Застереження щодо випадків коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Натомість, такі вимоги передбачені саме в 9 додатку 1 Документації. Отже, вимоги документації не узгоджуються між собою, на підтвердження додаємо тендерну документацію. Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом узгодження умов Документації між собою. 3. Щодо умов, які не узгоджуються з вимогами чинного законодавства. Відповідно до п. 2 додатку 3 Документації: Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю. У випадку, якщо переможець процедури закупівлі є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий переможець повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, а також останню затверджену фінансову звітність та статут такого переможця. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю. У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Відповідно до п. 17 Особливостей: Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Тобто, договір про закупівлі може бути укладеним і на 15 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідні документи також можуть надаватися в цей день. Особливостями не передбачено обов'язку надавати документи за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, на підтвердження додаємо о скарги Закон та Особливості. Більше того, Замовник самостійно розширює перелік підстав для відхилення встановлюючи скорочений строк для надання таких документів, всупереч вимогам п. 44 Особливостей. Отже, вищенаведена вимога Документації не узгоджується з вимогами Особливостей в цій частині. Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом узгодження умов Документації з умовами Особливостей. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів полягає в незаконних та дискримінаційних вимогах, через які Скаржник не може прийняти участь в закупівлі. Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, – П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за Процедурою закупівлі та привести вимоги Документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Копія договору № 297 від 27.12.2024 року на 4 арк; 2. Копія свідоцтва про право власності на нерухоме майно Серія САС №156164 на 2 арк; 3. Копія витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно Серія ССК №639674 на 2 арк; 4. Копія відомостей з державного реєстру прав власності на нерухоме майно на 1 арк; 5. Копія листа-запиту №1ЛЗ від 29.03.2025 року на 1 арк; 6. Копія тендерної документації на 46 арк; 7. Копія Особливостей на 68 арк; 8. Копія скріншоту відправки листа- запиту на 1 арк; 9. Копія скріншоту відповіді на 1 арк. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕП Світлана ОЛІЙНИК
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2025 17:48
Рішення від 02.04.2025 № 5132.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2025 17:48
Рішення від 09.04.2025 № 5642.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2025 19:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Виконати рішення Комісії уповноваженою особою щодо внесення змін до Тендерної документації у відкритих торгах на закупівлю послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, № UA-2025-03-27-003631-a. 2. Оприлюднити інформацію уповноваженою особою щодо внесення змін до Тендерної документації у відкритих торгах на закупівлю послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, № UA-2025-03-27-003631-a. 3. Затвердити нову редакцію тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, № UA-2025-03-27-003631-a, та перелік змін, що вносяться в окремому документі. 4. Оприлюднити нову редакцію тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, № UA-2025-03-27-003631-a та перелік змін, що вносяться в окремому документі протягом одного дня з дати прийняття даного рішення та продовжити в електронній системі закупівель, а саме ― в Оголошенні про проведення відкритих торгів, до 21.04.2024 01:00.
Дата виконання рішення замовником: 16 квітня 2025 11:56
Номер скарги: UA-2025-03-27-003631-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА, Код ЄДРПОУ:2939106901
Дата подання: 17 квітня 2025 22:15
Скарга
Органу оскарження: Антимонопольному комітету України Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження та його місце проживання (місцезнаходження): ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА (надалі – Скаржник) ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ, М.ДНІПРО, ПРОСПЕКТ СЛОБОЖАНСЬКИЙ, БУДИНОК 113, КВАРТИРА 24 Код ЄДРПОУ: 2939106901 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., М. ДНІПРО, ПРОСП. БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, БУД. 19 Код ЄДРПОУ: 01984624 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2025-03-27-003631-a Послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015 – 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (надалі – Процедура закупівлі) С К А Р Г А щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі Відповідно до Закону України "Про публічні Закупівлі" (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме: 1. Щодо наявності конкретного обладнання та окремих характеристик. Відповідно до пп. 3.3. п. 3 додатку 2 до тендерної документації: Для підтвердження наявності обладнання, учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або договору/договорів оренди обладнання (договір повинен бути чинний на дату подання пропозицій), або інші документи, які підтверджують наявність обладнання у вигляді пральних машин із завантаженням білизни не менше ніж 200 кг на годину; сушильних барабанів із завантаженням не менше ніж 100 кг на годину; прасувального каландру; прасувального пресу та іншого відповідного обладнання (надати копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі). Скаржник має в наявності наступне обладнання та документи, які підтверджують його наявність: - промислова пральна машина UY 280 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021); - машина сушильна промислова UU075 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021); - машина прасувальна FCU 1664/320 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021); - машина пральна промислова ELEKTROLUX W3 – 2шт. (Видаткова накладна №10/1 від 10.01.2023); - промислова пральна машина UY240 (Видаткова накладна №58 від 15.08.2024); - дозуюча станція SEKO SMART PLUS P, 6 перистальтичних насосів 15л/год з селектором формул (Видаткова накладна №58 від 15.08.2024); - пральна машина барʼєрного типу Micle professional WS 5243 EL (Видаткова накладна №15 від 24.09.2024); - машина сушильна промислова UDR680 (Видаткова накладна №32 від 25.02.2025). Вказаного обладнання достатньо для вчасного та якісного виконання умов договору, проте воно не відповідає надмірним вимогам Документації. По-перше, Скаржник не має саме прасувального каландру та прасувального пресу. Функцію такого обладнання, в тому числі прасування, виконує машина прасувальна FCU 1664/320, що фактично є прасувальним каландром, проте така назва не відповідає назві, яку встановлено умовами Документації. Зауважимо, що однієї одиниці такого обладнання достатньо для виконання умов договору. По-друге, загальна сукупність завантаження пральних машин білизною не менше ніж 200 кг є надмірною, через те, що вимогами Документації не встановлено порядку розрахунку такого завантаження. Зокрема, процес прання має цикли, які можуть складатися з різного проміжку часу, наприклад 10, 20, 30 хвилин, або 1, 2 чи більше годин. Крім того, відповідно до п. 1.1. додатку 4 до тендерної документації: постільна білизна, що здається для прання та прасування, має оброблятися за режимами для білизни III, ІV ступенів забруднення. … Особливості прання мають враховувати те, що білизна медична, забруднена кров’ю та іншими органічними виділеннями. Прання білизни має проводитись при температурі не менше 90 градусів Цельсія, паром, з метою дезінфекції та обеззаражування оброблятись дезінфекційними засобами. За таких умов, один цикл прання буде займати більше 1 години. Якщо брати до уваги саме процес прання з циклом в 1 годину, то сукупне завантаження вищенаведеного обладнання Скаржника становить 88 кг. На думку Скаржника, встановлення завантаження пральних машин білизною не менше, ніж 200 кг на годину відноситься саме до технічних характеристик такого обладнання, а не до процесу прання. Тобто, можна завантажити 200 кг білизни з циклом 2 години, проте в середньому завантаження такого обладнання на 1 годину буде становити 100 кг. Тому встановлення оскаржуваних вимог не є доречним, оскільки визначення вказаної характеристики може призвести до спірних ситуацій на етапі оцінки пропозиції учасників закупівлі. Скаржник має можливість організувати всі технологічні процеси таким чином, щоб вчасно та якісно виконати умови договору, на підтвердження також додаємо договір №116-ВТО від 09.09.2024 року та актами виконаних послуг з відгуком щодо надання аналогічних послуг з 30000 кг білизни. Таким чином, вказані вимоги в частині конкретного завантаження обладнання, а також наявності саме прасувального каландру та прасувального пресу розраховано на учасників, які мають таке обладнання та яке відповідає технічним характеристикам, які встановив Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Враховуючи вищенаведене, зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видаленні їх з Документації. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів полягає в незаконних та дискримінаційних вимогах, через які Скаржник не може прийняти участь в закупівлі. Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, – П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за Процедурою закупівлі та привести вимоги Документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Копія видаткової накладної №284 від 16.06.2021 на 1 арк. 2. Копія видаткової накладної №10/1 від 10.01.2023 на 1 арк. 3. Копія видаткової накладної №58 від 15.08.2024 на 1 арк. 4. Копія видаткової накладної №15 від 24.09.2024 на 1 арк. 5. Копія видаткової накладної №32 від 25.02.2025 на 1 арк. 6. Копія договору №116-ВТО від 09.09.2024 року, акти виконаних послуг та відгук до вказаного договору на 21 арк. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕП Світлана ОЛІЙНИК
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2025 16:17
рішення від 21.04.2025 № 6228.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2025 16:17

Документи подані скаржником

31 березня 2025 13:39
2. ТД з О.docx
31 березня 2025 13:39
3. Особливості.docx
31 березня 2025 13:39
Скарга на умови.docx
31 березня 2025 20:14
Електронний підпис

Документи подані замовником

04 квітня 2025 11:09
Пояснення в АМКУ.docx
04 квітня 2025 11:09
ТД з О.docx
04 квітня 2025 11:09
Пояснення АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

02 квітня 2025 17:48
Рішення від 02.04.2025 № 5132.pdf
11 квітня 2025 19:09
Рішення від 09.04.2025 № 5642.pdf

Документи подані скаржником

17 квітня 2025 19:18
Скарга на умови 2.docx
17 квітня 2025 22:12
Електронний підпис

Документи подані замовником

23 квітня 2025 12:01
Пояснення.pdf
23 квітня 2025 12:01
ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ .docx
23 квітня 2025 12:01
Пояснення.docx
23 квітня 2025 12:01
Титул НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf

Документи Органу Оскарження

21 квітня 2025 16:17
рішення від 21.04.2025 № 6228.pdf