Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електро та акумуляторний ручний інструмент
Очікувана вартість
14 229 520,01 UAH
UA-2025-03-27-002564-a 8f9f28907c8d4660832be21ffa77cc4f
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

133 Відділ закупівель

380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: 133 Відділ закупівель
380952500291
tender133.1@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2025 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2025 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2025 12:00
Очікувана вартість: 14 229 520,01 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 147,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані


Електро та акумуляторний ручний інструмент

42650000-7 (Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1026 штука
Електро та акумуляторний ручний інструмент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2025
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку передоплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму Аванс 20 Календарні 50
Поставка товару остаточний розрахунок 50% вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця Пiсляоплата 20 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Ця гарантія набуває чинності з дати підписання (кінцева дата повинна перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць)
Форма підтвердження: документ
Форма забезпечення
Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава — на вибір учасника.
Форма підтвердження: документ
01 квітня 2025 14:02
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
01 квітня 2025 14:02
КД_електро_акум_інст01.04 ОНОВЛЕНО.docx
27 березня 2025 10:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 10:37
Дог_електро_акум_інст 25.03.docx
01 квітня 2025 14:02
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
01 квітня 2025 14:02
КД_електро_акум_інст01.04 ОНОВЛЕНО.docx
27 березня 2025 10:37
КД_електро_акум_інст25.03.docx
27 березня 2025 10:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 10:37
Дог_електро_акум_інст 25.03.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кращі характеристики
Дата подання: 28 березня 2025 11:43
Дата відповіді: 02 квітня 2025 08:14
В технічних вимогах до тендерної документації, Вами прописано технічні параметри лоту який планується закупати. Чи розглядаєте Ви інструмент в даній закупівлі з кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Добрий день, шановні колеги.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Відповідно до Додатку 3 ми розглядаємо "Еквівалент повинен мати аналогічні (не гірші) технічні характеристики."
Очікуємо на Ваші пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛД ІНВЕСТ" 14 216 654,99
UAH
14 216 654,99
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 15:09
Електронний підпис
10 квітня 2025 15:09
Довідка щодо СЦ_.pdf.p7s
10 квітня 2025 15:09
Довідка щодо СЦ_.pdf
04 квітня 2025 11:33
Електронний підпис
04 квітня 2025 11:33
Електронний підпис
03 квітня 2025 16:45
Електронний підпис
03 квітня 2025 16:45
Електронний підпис
03 квітня 2025 16:45
Наказ 2_директор.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:45
Протокол 02_25.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:45
_структура власності.pdf
03 квітня 2025 16:45
Наказ 2_директор.pdf
03 квітня 2025 16:45
Протокол 1 признач.дир..pdf
03 квітня 2025 16:45
Опис 20.11.24.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:45
Виписка з ЄДР 21.11.2024.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:45
Довідка щодо СЦ.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:45
Статут 21,11,24.pdf
03 квітня 2025 16:45
Довідка щодо СЦ.pdf
03 квітня 2025 16:45
Витяг з ЄДР 03.12.2024.pdf
03 квітня 2025 16:45
Протокол 02_25.pdf
03 квітня 2025 16:45
Фінзвітність 2024.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:45
Протокол №18_11-24.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:45
Витяг з ЄДР 03.12.2024.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:45
Фінзвітність 2024.pdf
03 квітня 2025 16:45
Договір 190-23 від 27.02.2023.pdf
03 квітня 2025 16:45
_Довідка досвід.pdf
03 квітня 2025 16:45
Протокол №18_11-24.pdf
03 квітня 2025 16:45
Статут 21,11,24.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:45
_Довідка досвід.pdf.p7s
03 квітня 2025 16:45
Виписка з ЄДР 21.11.2024.pdf
03 квітня 2025 16:45
Опис 20.11.24.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛД ІНВЕСТ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛД ІНВЕСТ"
#40122168
Переможець 14 216 654,99
UAH
17 квітня 2025 09:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 14:03

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, ТОВ "ЛД ІНВЕСТ" За результатами конкурсу №UA-2025-03-27-002564-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі №UA-2025-03-27-002564-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Електро та акумуляторний ручний інструмент» 1. Невідповідність Відсутня довідка про виконання аналогічних договорів Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 п.2: «Додатково надаються лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, із зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та/або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) та/або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів на суму не менше 10% вартості поданої Учасником пропозиції.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Надані Учасником документи, що підтверджують виконання вказаних у довідці аналогічних договорів дорівнюють сумі що менша 10% вартості поданої Учасником пропозиції. На виконання вимоги учасник повинен надати лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, із зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та/або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) та/або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів на суму не менше 10% вартості поданої Учасником пропозиції. 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази та технологій Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 п.5: «Довідка в довільній формі та/або гарантійний лист за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності), що міститиме підтвердження наявності на території України офіційного (акредитованого) сервісного центру (з обов’язковим зазначенням адреси та контактних даних) по гарантійному обслуговуванню пропонованого Учасником товару» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Надана Учасником довідка не містить підтвердження наявності у вказаному сервісному центрі гарантійного обслуговування пропонованого товару. На виконання вимоги Учасник повинен надати довідку в довільній формі та/або гарантійний лист за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності), що міститиме підтвердження наявності на території України офіційного (акредитованого) сервісного центру (з обов’язковим зазначенням адреси та контактних даних) по гарантійному обслуговуванню пропонованого Учасником товару. 3. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження ціни Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 п.8: «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей У наданій Учасником Конкурсно-ціновій пропозиції, а саме по позиціям 7, 17, 27 сума грн без ПДВ вказано невірно. На виконання вимоги Учасник повинен надати Конкурсно-цінову пропозицію згідно з Додатком 5, приведену у відповідність до результатів аукціону. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 Конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com

Документи

17 квітня 2025 09:13
Електронний підпис
17 квітня 2025 09:13
Рішення ВО №464.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2025 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛД ІНВЕСТ"
#40122168
14 216 654,99
UAH
Документи

Документи

17 квітня 2025 09:13
Електронний підпис
17 квітня 2025 09:13
Рішення ВО №464.docx