Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Калоприймач та допоміжні засоби догляду за стомою
Очікувана вартість
31 686,00 UAH
UA-2025-03-27-001804-a 0247fed970bf4590b4a15dffcccdfe23
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колісніченко Наталія

380966965616 ypovnovagena_osoba@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГНІВАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"ГНІВАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41877472
Місцезнаходження: 23310, Україна , Вінницька обл., Гнівань, Соборна, 89
Контактна особа: Колісніченко Наталія
380966965616
ypovnovagena_osoba@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Крайній термін поставки – 30.04.2025 р. включно.
Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо):
Згідно з п. 10 Особливостей, Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Відповідно до п. 11-1. у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю товару на 2025 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників».
Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу.
Згідно статті 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» - кожна частина індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю розробляється за участю та погоджується особою з інвалідністю. Виходячи з вище викладеного, Замовник здійснює закупівлю товару, із посиланням на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам конкретної особи з інвалідністю, для якої Замовник зобов’язаний закупити даний товар. Тому, для дотримання принципів Закону, а також відповідно до індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю, згідно з Додатком 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року №1301 «Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами» (зі змінами), замовником було прийнято рішення провести закупівлю нижче зазначеного товару:

1) 17500 Калоприймач Coloplast Alterna Free №30 – 360 шт;
2) 1907 Абсорбуючий порошок Coloplast Brava 25 г №1 – 6 шт;
3) 2650 Паста герметизуюча Coloplast 60 г №1 – 6 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 штука
Калоприймачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23310, Україна, Вінницька область, Гнівань, вул. Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6 штука
Засоби догляду за стомою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23310, Україна, Вінницька область, Гнівань, вул. Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6 штука
Засоби догляду за стомою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23310, Україна, Вінницька область, Гнівань, вул. Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату Товару по факту його поставки на підставі видаткової накладної, що видана Учасником, протягом 30 (тридцяти) календарних днів шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 березня 2025 10:31
Проект договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип Можливі значення:
  • Однокомпонентний
  • Тип пластини Можливі значення:
  • Рівна
  • Вид мішка Можливі значення:
  • Відкритий (з дренуючим отвором)
  • Бренд Можливі значення:
  • Coloplast
  • Виріб Можливі значення:
  • Калоприймач
  • Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній) від 0 до 75 міліметр
    Фільтр Так
    Діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній) від 12 міліметр
    Прозорість мішка Ні
    Оглядове вікно Ні
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд Можливі значення:
  • Coloplast
  • Виріб Можливі значення:
  • Абсорбуючий порошок
  • Форма випуску Можливі значення:
  • Порошок
  • Вага від 25 до 29 грам
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд Можливі значення:
  • Coloplast
  • Виріб Можливі значення:
  • Паста герметизуюча
  • Форма випуску Можливі значення:
  • Паста
  • Вага від 60 до 60 грам

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "СТМ-Фарм" 31 313,74
    UAH з ПДВ
    31 313,74
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    28 березня 2025 15:13
    Електронний підпис
    28 березня 2025 15:13
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Оглядове вікно
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Прозорість мішка
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Фільтр Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Виріб Калоприймач
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд Coloplast
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид мішка Відкритий (з дренуючим отвором)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип пластини Рівна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип Однокомпонентний
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній) 12 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній) 75 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Форма випуску Порошок
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Виріб Абсорбуючий порошок
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд Coloplast
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вага 25 грам
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Форма випуску Паста
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Виріб Паста герметизуюча
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд Coloplast
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вага 60 грам

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "СТМ-Фарм"
    #43808856
    Переможець 31 313,74
    UAH з ПДВ
    01 квітня 2025 08:42

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 01 квітня 2025 08:42

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "СТМ-Фарм"
    #43808856
    31 313,74
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    29 квітня 2025 12:04
    Електронний підпис укладений
    02 квітня 2025 16:40
    Договір.pdf укладений
    02 квітня 2025 16:39

    Інформація про платежі за договором

    Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
    Дата Сума Платник Одержувач Статус
    11 квітня 2025 10:23
    31 313,74 UAH UA968201720344380004000012159
    КНП"Гніванський ЦПМСД"
    UA433395002600101045397000001
    ТОВ "СТМ-Фарм"
    Оплачений

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 02 квітня 2025 — 31 грудня 2025
    Сума оплати за договором: 31 313,74
    UAH (в тому числі ПДВ 2 048,56 UAH)