Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Калоприймач та допоміжні засоби догляду за стомою
Очікувана вартість
31 686,00 UAH
UA-2025-03-27-001804-a ● 0247fed970bf4590b4a15dffcccdfe23
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
27 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГНІВАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"ГНІВАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41877472 |
Місцезнаходження: | 23310, Україна , Вінницька обл., Гнівань, Соборна, 89 |
Контактна особа: |
Колісніченко Наталія 380966965616 ypovnovagena_osoba@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Крайній термін поставки – 30.04.2025 р. включно.
Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо):
Згідно з п. 10 Особливостей, Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Відповідно до п. 11-1. у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю товару на 2025 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників».
Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу.
Згідно статті 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» - кожна частина індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю розробляється за участю та погоджується особою з інвалідністю. Виходячи з вище викладеного, Замовник здійснює закупівлю товару, із посиланням на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам конкретної особи з інвалідністю, для якої Замовник зобов’язаний закупити даний товар. Тому, для дотримання принципів Закону, а також відповідно до індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю, згідно з Додатком 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року №1301 «Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами» (зі змінами), замовником було прийнято рішення провести закупівлю нижче зазначеного товару:
1) 17500 Калоприймач Coloplast Alterna Free №30 – 360 шт;
2) 1907 Абсорбуючий порошок Coloplast Brava 25 г №1 – 6 шт;
3) 2650 Паста герметизуюча Coloplast 60 г №1 – 6 шт.
Розгорнути
Згорнути
Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо):
Згідно з п. 10 Особливостей, Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Відповідно до п. 11-1. у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю товару на 2025 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників».
Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу.
Згідно статті 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» - кожна частина індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю розробляється за участю та погоджується особою з інвалідністю. Виходячи з вище викладеного, Замовник здійснює закупівлю товару, із посиланням на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам конкретної особи з інвалідністю, для якої Замовник зобов’язаний закупити даний товар. Тому, для дотримання принципів Закону, а також відповідно до індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю, згідно з Додатком 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року №1301 «Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами» (зі змінами), замовником було прийнято рішення провести закупівлю нижче зазначеного товару:
1) 17500 Калоприймач Coloplast Alterna Free №30 – 360 шт;
2) 1907 Абсорбуючий порошок Coloplast Brava 25 г №1 – 6 шт;
3) 2650 Паста герметизуюча Coloplast 60 г №1 – 6 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 штука
Калоприймачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23310, Україна, Вінницька область, Гнівань, вул. Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6 штука
Засоби догляду за стомою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23310, Україна, Вінницька область, Гнівань, вул. Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6 штука
Засоби догляду за стомою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23310, Україна, Вінницька область, Гнівань, вул. Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату Товару по факту його поставки на підставі видаткової накладної, що видана Учасником, протягом 30 (тридцяти) календарних днів шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
27 березня 2025 10:31 |
Проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Тип |
Можливі значення:
|
|
Тип пластини |
Можливі значення:
|
|
Вид мішка |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Виріб |
Можливі значення:
|
|
Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній) | від 0 до 75 | міліметр |
Фільтр | Так | |
Діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній) | від 12 | міліметр |
Прозорість мішка | Ні | |
Оглядове вікно | Ні | |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Виріб |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Вага | від 25 до 29 | грам |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Виріб |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Вага | від 60 до 60 | грам |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
31 313,74
UAH з ПДВ
|
31 313,74
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Переможець |
31 313,74
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2025 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 16:40
|
Договір.pdf | укладений |
02 квітня 2025 16:39
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 квітня 2025 10:23
|
31 313,74 UAH | UA968201720344380004000012159 КНП"Гніванський ЦПМСД" |
UA433395002600101045397000001 ТОВ "СТМ-Фарм" |
Оплачений |