Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
сир, код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15540000-5 Сирні продукти
Очікувана вартість
907 660,00 UAH
UA-2025-03-27-001027-a ● 6d1762895b484ffca4f0eebf0dac7756
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
27 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42646834 |
Місцезнаходження: | 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А |
Контактна особа: |
Баранюк Світлана Анатоліївна 380487972737 AVANGARD_OSVITA@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника:
Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А
Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11
Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23
Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів.
Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок.
Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість.
Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару.
При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків.
Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.
Розгорнути
Згорнути
Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А
Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11
Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23
Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів.
Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок.
Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість.
Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару.
При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків.
Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3187 кілограм
Сир кисломолочний 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
835 кілограм
Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
27 березня 2025 09:30 |
проєкт договору_сир.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Масова частка жиру | 9 | відсоток |
Добавки | Ні | |
Відповідність ДСТУ 4554 | Так | |
Безлактозний | Ні | |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Масова частка жиру | від 45 до 45 | відсоток |
Добавки |
Можливі значення:
|
|
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) |
Можливі значення:
|
|
Безлактозний | Ні |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЛАТ-ФУД" |
586 817,52
UAH з ПДВ
|
586 817,52
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП КРЕЧКІВСЬКА ВІОРІКА ВАСИЛІВНА |
720 506,00
UAH з ПДВ
|
720 506,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Швець О.Б. |
807 460,00
UAH з ПДВ
|
807 460,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
815 880,00
UAH з ПДВ
|
815 880,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
833 361,60
UAH з ПДВ
|
833 361,60
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЛАТ-ФУД" #40498541 |
Переможець |
586 817,52
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 09:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 10:02
|
договір сир.pdf | укладений |
02 квітня 2025 10:01
|