Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба для стін та стелі
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2025-03-26-013034-a ● 9f1efae825d9478a9dd19668955916ae
Спрощена закупівля
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А 0807 |
Код ЄДРПОУ: | 08081972 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Павло Шестухін +380944706286 tender_a0807@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 13:26 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
Фарба для стін та стелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Львівська область, Самбір
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 травня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2025 12:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2025 12:52 |
04.Додаток 4 Проєкт договору прозорро.docx | |
26 березня 2025 18:29 |
01.Додаток 1 Специфікація-фарба.docx | |
26 березня 2025 18:29 |
02.Додаток 2 Перелік документів.docx | |
26 березня 2025 18:29 |
00.Оголошення-фарба.docx | |
26 березня 2025 18:29 |
03.Додаток 3 Форми документів для подачі в складі пропозиції.docx |
31 березня 2025 12:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2025 12:52 |
04.Додаток 4 Проєкт договору прозорро.docx
|
|||
26 березня 2025 18:29 |
01.Додаток 1 Специфікація-фарба.docx
|
|||
26 березня 2025 18:29 |
02.Додаток 2 Перелік документів.docx
|
|||
26 березня 2025 18:29 |
00.Оголошення-фарба.docx
|
|||
26 березня 2025 18:29 |
03.Додаток 3 Форми документів для подачі в складі пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 15:32
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:55
Пунктом 2.1. зазначено, що Постачальник повинен поставити Замовнику передбачений цим Договором Товар, якість якого відповідає ДСТУ (ГОСТ, ТУ, ISO тощо), в кількості, асортименті, строки і за цінами, зазначеними у Специфікації (Додаток 1), що є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник – прийняти та оплатити такий Товар.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. ГОСТ на лакофарбові матеріали скасований, відповідно Замовник не може визначати якість за ГОСТ. Враховуючи вище зазначене, прошу підтвердити можливість коригування пункту договору та викласти пункт у наступній редакції:
2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику передбачений цим Договором Товар, якість якого відповідає ТУ виробника, в кількості, асортименті, строки і за цінами, зазначеними у Специфікації (Додаток 1), що є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник – прийняти та оплатити такий Товар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник.
Зміни в проєкт договору внесено.
Зміни в проєкт договору внесено.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 15:53
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:55
Пунктами 2.4. зазначено, що гарантійний строк зберігання Товару – починається з дати закінчення приймання Товару відділом контролю якості Постачальника; та пунктом 2.5. зазначено, що гарантійний строк експлуатації Товару – починається з дати оформлення приймально – здавальних документів (Акту приймання – передавання Товару) (Додаток 2).
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали , що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника.Гарантійний строк есплуатації нормативними документами виробника не зазначається, адже це є умовний термін,що залежить від багатьох факторів (дотримання усіх рекомендацій з нанесення фарби виробником, тощо) Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
2.4.Строк придатності Товару – починається з дати виготовлення, відповідно до ТУ виробника.
2.5. видалити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник.
Зміни в проєкт договору внесено.
Зміни в проєкт договору внесено.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 16:02
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:57
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник.
Місце поставки знаходиться далеко від району ведення бойових дій.
В договорі є пункти стосовно форс-мажору, у разі проблемної ситуації знайдемо порозуміння.
Місце поставки знаходиться далеко від району ведення бойових дій.
В договорі є пункти стосовно форс-мажору, у разі проблемної ситуації знайдемо порозуміння.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 16:16
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:58
Пунктом 6.9. зазначено, що Якщо Замовник протягом 12 (дванадцять) місяців з дати поставки Товару (гарантійний строк) не повідомив Постачальника у зазначеній в пункті 6.7. даного Договору формі про неналежну якість, недоліки Товару, претензії щодо якості Товару Постачальника в подальшому не приймаються, не підлягають задоволенню і вважається, що поставлений Товар є належної якості. Гарантійний строк, встановлений у цьому пункті Договору, у будь-якому разі не може бути більшим ніж встановлений для такого Товару його виробником. Якщо для Товару виробником встановлено гарантійний строк менший, ніж вказаний у цьому пункті Договору, то для такого Товару гарантійний строк (строк, протягом якого Замовник може заявити вимоги у зв'язку з недоліками Товару, які приймаються і розглядаються Постачальником) встановлюється у розмірі, визначеному виробником цього Товару. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються за ТУ виробника. На кожен вид товару, виробник визначає різний строк придатності. Технічними умовами виробника, строк придатності товару зазначається з дати виготовлення, відповідно Замовник має право висувати претензії щодо якості товару протягом строку придатності поставленого товару (за умови дотримання правил зберігання). Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
6.9.Якщо Замовник протягом строку придатності товару не повідомив Постачальника у зазначеній в пункті 6.7. даного Договору формі про неналежну якість, недоліки Товару, претензії щодо якості Товару Постачальника в подальшому не приймаються, не підлягають задоволенню і вважається, що поставлений Товар є належної якості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник.
Зміни в проєкт договору внесено.
Зміни в проєкт договору внесено.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 16:19
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:58
Пунктом 9.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили є сертифікат, який видається Торгово-промисловою палатою України або регіональними торгово-промисловими палатами.
ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 9.3. та викласти у наступній редакції:
Доказом виникнення обставин непереборної сили є сертифікат, який видається Торгово-промисловою палатою України або регіональними торгово-промисловими палатами або підтвердження іншим компетентним органом
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник.
Зміни в проєкт договору внесено.
Зміни в проєкт договору внесено.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро