Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
1 428,00 UAH
UA-2025-03-26-012641-a 6e290e15de1c478fb6dcbc53813550ea
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фекліна Світлана Олександрівна

380442932407 feklinasveta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 березня 2025

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 17
Контактна особа: Фекліна Світлана Олександрівна
380442932407
feklinasveta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відповідно до “Порядку формування та використання електронного каталогу”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822. Технічні, якісні та кількісні характеристики товару - згідно умов Договору та СПЕЦИФІКАЦІЇ. Строк поставки (передачі) Товару: протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати укладання Договору. Поставка Товару, кількість та найменування якого зазначена у Специфікації, здійснюється однією партією одночасно і не підлягає поділу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Глюкометр GlucoDr.auto A AGM4000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з моменту поставки Товару (окремої партії). Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

26 березня 2025 17:25
Проект договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Діапазон допустимих вимірювань, ммоль/л Можливі значення:
  • 1.1-33.3
  • Сигнал про високий рівень цукру Можливі значення:
  • Так
  • Ні
  • Кодування Можливі значення:
  • Автокодування
  • Калібрування Можливі значення:
  • По плазмі
  • Бренд Можливі значення:
  • AGM4000
  • Модель Можливі значення:
  • AGM4000
  • Сигнал про низький рівень цукру Можливі значення:
  • Так
  • Ні
  • Середній результат Можливі значення:
  • 1
  • 7
  • 14
  • 30
  • 60
  • 90
  • Метод виміру Можливі значення:
  • Електрохімічний
  • Виробник Можливі значення:
  • All Medicus
  • Індикатор гіпоглікемії Можливі значення:
  • Так
  • Ні
  • Час заміру від 5 секунда
    Пам'ять (кількість вимірювань) від 500
    Обсяг краплі крові, мкл від 0.5

    Інформація про відміну

    Торги відмінено
    Причина відміни
    відсутність пропозицій