Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
1 154 160,00 UAH
UA-2025-03-26-010541-a ● 44328db5cd2140128b42e7c4b0c64763
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Софія Зеленська +380445863505 zelenska@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 14:13 |
Очікувана вартість: | 1 154 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 541,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50313000-2 Заміна картриджів і туб з тонером (без вартості самих картриджів і туб з тонером) та тестування копіювально-розмножувальної техніки після заміни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Відновлення картриджів (заправка тонером, очищення ємності для відпрацьованого тонера, заміна складових картриджа: зарядних та магнітних валів, фотобарабанів, чіпів, ракелів тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Тестування та визначення несправності копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Ремонт або заміна несправних деталей та вузлів (без вартості самих деталей та вузлів) копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Заміна деталей і вузлів, що відпрацювали свій ресурс (без вартості самих деталей та вузлів) у копіювально-розмножувальній техніці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Тестування обладнання після виконання ремонту або заміни деталей чи вузлів копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Профілактичні послуги з очищення внутрішніх вузлів від електростатичного пилу, відпрацьованого тонеру, тонеру, що осипався, змащення механічних вузлів, очищення оптики, регулювання параметрів копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Інструктаж персоналу Замовника з питань експлуатації копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Надання рекомендацій щодо вчасної заміни швидкозношуваних деталей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Формування звітів використання витратних матеріалів, запчастин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Надання рекомендацій щодо поповнення складу витратних матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Загрузка паперу в лотки поверхових апаратів А3-формату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Загрузка паперу в лотки поверхових апаратів А4-формату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Налаштування ПЗ для авторизованого друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Формування звіту хто скільки друкував, сканував, копіював
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Транспортування поверхових принтерів по м. Києву (перевезення у інші офіси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
50313000-2 Інші послуги з обслуговування копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Михайлівська, 12 (центральний офіс), вул. Шолуденка, 1 та інші адреси, за якими може бути розміщена копіювально-розмножувальна та інша техніка Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за належним чином надані Послуги здійснюються Замовником щомісячно у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на банківський рахунок Виконавця, визначений у цьому Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами відповідного щомісячного акту наданих послуг та отримання Замовником оригіналу відповідного рахунку-фактури. Строк надання Послуг: протягом 12 місяців з дати укладення цього Договору. Обсяг послуг зазначений в Додатку 1 тендерної документації. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. У разі прийняття рішення про виявлення критеріїв високого ризику пов’язаності, викладених в п. 2 Розділу VII “Перевірка наявності ознак пов’язаності учасників закупівлі” тендерної документації, переможець процедури закупівлі разом з Договором укладає з замовником додаткову угоду до нього (Додаток 6 тендерної документації). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2025 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 15:49 |
Опитувальник ЮО.xls | |
26 березня 2025 15:49 |
Опитувальник ФО.xls | |
26 березня 2025 15:49 |
ТД_послуги з ТО і ремонту КРТ.pdf | |
26 березня 2025 15:49 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 березня 2025 14:59
Дата відповіді: 31 березня 2025 13:25
Добрий день.
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
На вимогу Замовника до Учасника щодо надання у складі пропозиції:«Скан-копії довідки в довільній формі на ім’я Замовника від офіційного представника виробника обладнання в Україні, що встановлено у Замовника та наведено у Додатку 1 цієї тендерної документації (таблиця 1, поз.1-4 та 12), про наявність в учасника або організації, яка фактично по договору з учасником буде здійснювати сервісне обслуговування копіювальнорозмножувальної техніки, сервісного центру в Україні, для виконання сервісного обслуговування копіювальнорозмножувальної техніки в Україні. У довідці повинно бути зазначено про приналежність сервісного центру учасника або організації (вказати назву), яка фактично по договору з учасником буде здійснювати сервісне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки.» також «Скан-копії сертифікатів працівників, виданих виробником обладнання або офіційним представником в Україні, яке знаходиться у Замовника та наведено у таблиці 1 Додатку 1 (позиції 1-4 та 12), що підтверджують наявність сертифікованих співробітників учасника або організації, яка фактично по договору з учасником буде здійснювати сервісне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки (не менше одного сертифікованого працівника на кожну модель обладнання по позиціям 1-4 та 12)» повідомляємо наступне:
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не довідками і сертифікатами від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказані вимоги є дискримінаційними і суперечать положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлені вимоги обмежують коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Звертаємо вашу увагу на те, що оригінальні витратні матеріали (картриджі) виробництва компанії Xerox призначені для одноразового (до вироблення свого ресурсу) використання. Вони не підлягають заправленню, відновленню та іншим діям, спрямованим на їх подальше (після вироблення свого ресурсу) використання у друкованій техніці, виробленій компанією Xerox.
Вимагаємо виключити зазначені дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Пунктом 48 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості) встановлено, що у разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). На виконання цієї вимоги, відповідно п.3 Додатку 2 та пп.1-2 Додатку 3 тендерної документації Замовником встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Кваліфікація фахівців Учасника, або організації, яка фактично по договору з Учасником буде здійснювати сервісне обслуговування обладнання, що наведене в переліку до тендерної документації, є необхідною умовою Замовника для надання відповідних послуг, з огляду на те що:
1) обладнання має значну вартість, та є критичним для поточної виробничо-господарської діяльності Замовника;
2) частина обладнання перебуває на гарантії виробника або потребує кваліфікованого після гарантійного обслуговування;
3) не кваліфіковане обслуговування може призвести до неефективного використання витратних матеріалів;
4) наслідки не кваліфікованого обслуговування можуть позначитися після завершення договірних відносин з Учасником (через 12 місяців).
Основним підтвердженням кваліфікації фахівців з обслуговування конкретних моделей копіювально-розмножувальної техніки, є проходження ними цільового навчання, яке підтверджується відповідними дипломами/сертифікатами.
Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим п.3 Додатку 2 та у пп.1-2 Додатку 3 тендерної документації, учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, що передбачено абз.2 ч.3 ст.16 Закону. Перелік документів, які має надати учасник для підтвердження наявності договірних відносин з таким/такими субпідрядником (-ами)/співвиконавцем (-ями) наведені у п.4 Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Пунктом 48 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості) встановлено, що у разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). На виконання цієї вимоги, відповідно п.3 Додатку 2 та пп.1-2 Додатку 3 тендерної документації Замовником встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Кваліфікація фахівців Учасника, або організації, яка фактично по договору з Учасником буде здійснювати сервісне обслуговування обладнання, що наведене в переліку до тендерної документації, є необхідною умовою Замовника для надання відповідних послуг, з огляду на те що:
1) обладнання має значну вартість, та є критичним для поточної виробничо-господарської діяльності Замовника;
2) частина обладнання перебуває на гарантії виробника або потребує кваліфікованого після гарантійного обслуговування;
3) не кваліфіковане обслуговування може призвести до неефективного використання витратних матеріалів;
4) наслідки не кваліфікованого обслуговування можуть позначитися після завершення договірних відносин з Учасником (через 12 місяців).
Основним підтвердженням кваліфікації фахівців з обслуговування конкретних моделей копіювально-розмножувальної техніки, є проходження ними цільового навчання, яке підтверджується відповідними дипломами/сертифікатами.
Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим п.3 Додатку 2 та у пп.1-2 Додатку 3 тендерної документації, учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, що передбачено абз.2 ч.3 ст.16 Закону. Перелік документів, які має надати учасник для підтвердження наявності договірних відносин з таким/такими субпідрядником (-ами)/співвиконавцем (-ями) наведені у п.4 Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро