Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби
Очікувана вартість
92 127,95 UAH
UA-2025-03-26-009947-a ● ef2e703c61a945a7abb06ea67ce2b67b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВ Сумитеплоенерго |
Код ЄДРПОУ: | 33698892 |
Вебсайт: | https://teplo.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Друга Залізнична, 10 |
Контактна особа: |
Клочко Юлія Вікторівна +380958542316 klockoula12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 92 127,95 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 921,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 одиниця
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Друга Залізнична буд. 10. м. Суми. вул. Лебединська буд 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | В якості попередньої оплати ПОКУПЕЦЬ перераховує ПОСТАЧАЛЬНИКУ 50 % від ціни вартості Товару (партії Товару) протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок у розмірі 50% від вартості Товару (партії Товару) здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 15:39 |
ТД_.docx | |
28 березня 2025 15:39 |
ДОДАТОК 3 до тендерної документації(4).docx | |
28 березня 2025 15:39 |
ДОДАТОК 2 до тендерної документації зі змінами (1).docx | |
28 березня 2025 15:39 |
Перелік змін.pdf | |
26 березня 2025 15:33 |
ДОДАТОК 1.1 до тендерної документації(2).docx | |
26 березня 2025 15:33 |
ДОДАТОК 1.2 до тендерної документації.docx |
28 березня 2025 15:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2025 15:39 |
ТД_.docx
|
|||
28 березня 2025 15:39 |
ДОДАТОК 3 до тендерної документації(4).docx
|
|||
28 березня 2025 15:39 |
ДОДАТОК 2 до тендерної документації зі змінами (1).docx
|
|||
28 березня 2025 15:39 |
Перелік змін.pdf
|
|||
26 березня 2025 15:33 |
ДОДАТОК 1.1 до тендерної документації(2).docx
|
|||
26 березня 2025 15:33 |
ДОДАТОК 1.2 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних характеристик
Дата подання: 28 березня 2025 10:55
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:19
Шановний Замовнику! Тендерна документації містить вимоги до фізико-хімічних показників предмету закупівлі, проте для деяких із товарів вказані Вами технічні вимоги є некоректними. Зокрема, вимоги щодо фізико-хімічних показників грунтовки глибокого проникнення та Водно-дисперсійного пігментного концентрату заявлені не дуже коректними та потребують невеликих змін. Коригування необхідні задля приведення вимог у відповідност і до специфіки товару та дозволить прийняти Участь якомога більшій кількості Учасників у закупівлі з товарами-еквівалентами, що дозволить дотриматись принципу максимальної ефективності та економії коштів. Зокрема, оскільки грунтовка глибокого проникнення призначена для можливості глибоко проникати в матеріал і зміцнювати його, масова частка нелетких речовин вказана Вами зависока і не дозволяє грунтовці виконувати зазначену функцію, просимо відкоригувати і вказати хоча б не менше 0,9. Щодо пігментного концентрату для вказаного виду продукції і можливості запропонувати еквіваленти на ринку технічні параметри відповідно до специфіки товару масової частки просимо збільшити до 35, в'язкість до 25000, а густину до 1,3. Сподіваємось на Ваше розуміння і просимо внести відповідні необхідні зміни до тендерної документації. Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни внесено до Тендерної Документації
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 12:58
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:19
Пунктами 4.1 та 4.3 зазначена вимога щодо відповідності товару ДСТУ та ГОСТ.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. ГОСТ на лакофарбову продукцію скасований, Замовник не може визначати вимогу щодо відповідності товару ГОСТу. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
4.1. Товар повинен відповідати характеристикам, які визначені у специфікації, вимогам стандартів, технічних умов, та/або інших нормативних документів, передбачених чинним законодавством України, а також відповідним затвердженим діючим ТУ України, для виду Товару, що виготовляється та\або постачається за цим Договором, що підтверджується відповідним свідоцтвом (паспортом якості). тощо.
4.3. Приймання Товару за кількістю та наявністю явних недоліків здійснюється у місці призначення, після перевірки ПОКУПЦЕМ:
- наявності документів, визначених п. 4.7. цього Договору;
- відповідності технічним вимогам для даного виду Товару та вимогам нормативно-технічної документації виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни внесено до Тендерної Документації
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 14:27
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:20
Пунктом 5.1. зазначено, що ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує, що Товар не має і не буде мати дефектів на період 12 (дванадцяти) місяців з дня введення в експлуатацію та за умови, що Товар використовується, згідно з його цільовим призначенням, яке визначене у документах на Товар, наданих ПОСТАЧАЛЬНИКОМ відповідно п. 4.7. Договору. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
5.1. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує, що Товар не має і не буде мати дефектів протягом строку придатності товару визначеного виробником та за умови, що Товар використовується, згідно з його
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни внесено до Тендерної Документації
проєет
Дата подання: 28 березня 2025 14:28
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:25
Пунктом 5.1. зазначено, що ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує, що Товар не має і не буде мати дефектів на період 12 (дванадцяти) місяців з дня введення в експлуатацію та за умови, що Товар використовується, згідно з його цільовим призначенням, яке визначене у документах на Товар, наданих ПОСТАЧАЛЬНИКОМ відповідно п. 4.7. Договору. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
5.1. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує, що Товар не має і не буде мати дефектів протягом строку придатності товару визначеного виробником та за умови, що Товар використовується, згідно з його цільовим призначенням, яке визначене у документах на Товар, наданих ПОСТАЧАЛЬНИКОМ відповідно п. 4.7. Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни внесено до Тендерної Документації
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 14:32
Дата відповіді: 31 березня 2025 09:08
Пунктом 6.2. зазначено,що У разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ строків поставки Товару, а також за недотримання строків, визначених для заміни неякісного Товару, ПОКУПЕЦЬ має право вимагати від ПОСТАЧАЛЬНИКА сплати неустойки у розмірі 0,3 % від ціни Договору за кожний день затримки виконання зобов’язання та відшкодування збитків, завданих ПОСТАЧАЛЬНИКОМ неналежним виконанням умов цього Договору.
Умови договору мають базуватись на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкція вказана у пункті 6.2. договору є дуже великою, що в деяких випадках може значно перевищувати розмір потенціально заподіяній шкоді Замовнику. Обсяг зобов’язань Постачальника значно перевищує обсяг зобов’язань у Замовника за договором, окрім цього у Постачальника відсутні механізми захисту своїх прав за договором. Положення Постачальника за договором є вразливим та обмеженим у правах, а великий розмір санкції до того ж ще і пригнічує становище Постачальника. Враховуючи вище викладене, прошу привести розмір санкцій вказаний у пункті 6.2. у відповідність до принципів розумності та справедливості. Пропоную викласти у наступній редакції:
У разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ строків поставки Товару, а також за недотримання строків, визначених для заміни неякісного Товару, ПОКУПЕЦЬ має право вимагати від ПОСТАЧАЛЬНИКА сплати неустойки у розмірі 0,1 % від суми непоставленого товару за кожний день затримки виконання зобов’язання та відшкодування збитків, завданих ПОСТАЧАЛЬНИКОМ неналежним виконанням умов цього Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші пропозиції розглянуті. Повідомляємо, що Тендерна Документація складена на підставі діючих нормативно правових актів. Зміни вноситися не будуть.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 14:35
Дата відповіді: 31 березня 2025 09:09
Пунктом 9.6. зазначено, що Сторони визнають що Договір укладається у період дії воєнного стану, який введений Указом Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022 року.
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо пункт в редакції, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти пункт 9.6.у наступній редакцій:
Сторони визнають що Договір укладається у період дії воєнного стану, який введений Указом Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022 року. Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші пропозиції розглянуті. Повідомляємо, що Тендерна Документація складена на підставі діючих нормативно правових актів. Зміни вноситися не будуть.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 14:44
Дата відповіді: 31 березня 2025 09:09
Пунктом 4.7. зазначено, що У момент передачі Товару (партії Товару) у місці призначення, ПОСТАЧАЛЬНИК надає ПОКУПЦЮ (його повноважному представнику) оригінали наступних документів:
- рахунок;
- видаткову накладну;
- акт приймання-передачі Товару у 2 (двох) екземплярах;
- свідоцтво (паспорт та/або будь-який інший документ), що підтверджує якість Товару (копію, засвідчена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ), який має містити загальні відомості про Товар, технічні характеристики, дату виготовлення, порядок експлуатації, гарантійний строк (не може бути менший за гарантійний строк зазначений у цьому Договорі) та інше;
- товарно-транспорту накладну;
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Замовник здійснює перевірку якості виготовленого товару та видає засвідчувальний документ,що надається Замовнику при поставці разом з товаром.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Враховуючи вище викладене, прошу підтвердити можливість коригування пункту 4.7. договору, із переможцем закупівлі на єтапі укладання договору, в частині документів, що засвідчують якість товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші пропозиції розглянуті. Повідомляємо, що Тендерна Документація складена на підставі діючих нормативно правових актів. Зміни вноситися не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
84 989,50
UAH
|
84 989,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
84 989,50
UAH
|
07 квітня 2025 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2025 16:25
|
Договір 2104-1.pdf | укладений |
24 квітня 2025 16:18
|