Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 979 857,00 UAH
UA-2025-03-26-008939-a ● 688457e8a6654d3a8cafb168914b5e7f
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 38624322 |
Вебсайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10006, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
Контактна особа: |
Сергій ЗАКУСИЛО +380412423859 s.zakusilo@dsns.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:04 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:04 |
Очікувана вартість: | 2 979 857,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 798,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження електронним цифровим/кваліфікованим електронним підписом банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу (протоколу, наказу, доручення, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі –14 899,28 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше строку дії тендерної пропозиції Учасника — 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, або пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції відхиляються Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області код ЄДРПОУ: 38624322; - розрахунковий рахунок: UA 398201720355199003000085309; - назва валюти, у якій надається Гарантія: гривня, код валюти 980 (UAH); - Банк: Державна казначейська служба України у м. Києві МФО 820172. Усі витрати пов’язані з наданням тендерного забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14899.28 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10006, Україна, Житомирська область, Житомирський район, місто Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в) проміжними платежами в міру виконання робіт по мірі надходження коштів Замовнику з державного бюджету. Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику протягом 2 днів після виконання робіт. Замовник зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 7 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів Замовником. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток № 3 до тендерної документації - немає закінчення
Дата подання: 02 квітня 2025 18:14
Дата відповіді: 04 квітня 2025 00:13
Переможці процедури закупівлі-нерезиденти надають документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, за
Відповідь: Додаток 3 до тендерної документації містить закінчення. Останнім абзацом зазначено: "Переможці процедури закупівлі-нерезиденти надають документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, за формами, що передбачені законодавством держав, де вони зареєстровані.". Пропонуємо переглянути додаток 3 за допомогою інших застосунків, або приладів.
яку саме інформацію і з якого реєстру потрібно надати щоб підтвердити, що керівник переможця процедури закупівлі є громадянином України?
Дата подання: 02 квітня 2025 18:33
Дата відповіді: 03 квітня 2025 12:24
Умова ТД "Якщо керівник переможця процедури закупівлі є громадянином України, в такому випадку необхідно надати відповідну підтверджуючу інформацію, що міститься в національних реєстрах України.". Надайте роз'яснення який саме документ і з якого саме реєстру потрібно надати інформацію про те, що керівник переможця процедури закупівлі є громадянином України ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше звернення. Зазначена вимога стосується випадків керівництва особою з громадянством України підприємством-нерезидентом. Такими випадками можуть бути: керівництво філіями або представництвами іноземних компаній в України, українець — директор компанії, зареєстрованої за кордоном, директор українського ТОВ, бенефіціаром якого є іноземна компанія.
В Україні громадянство підтверджується через Єдиний державний демографічний реєстр (ЄДДР). Цей реєстр містить дані про громадян України, зокрема:
Паспорт громадянина України (ID-картка);
Закордонний паспорт.
Єдиний державний демографічний реєстр (ЄДДР) функціонує відповідно до Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" від 20 листопада 2012 року № 5492-VI. Цей закон визначає порядок формування, ведення та використання Реєстру, а також перелік документів, які він охоплює.
В Україні громадянство підтверджується через Єдиний державний демографічний реєстр (ЄДДР). Цей реєстр містить дані про громадян України, зокрема:
Паспорт громадянина України (ID-картка);
Закордонний паспорт.
Єдиний державний демографічний реєстр (ЄДДР) функціонує відповідно до Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" від 20 листопада 2012 року № 5492-VI. Цей закон визначає порядок формування, ведення та використання Реєстру, а також перелік документів, які він охоплює.
стосовно ліцензій
Дата подання: 04 квітня 2025 19:11
Дата відповіді: 06 квітня 2025 12:48
Шановний Замовнику надайте будь ласка роз’яснення:
В Додатку 4 до тендерної документації “Технічне завдання” Вами вказаний такий вид робіт як: - дерев'яні конструкції даху захистити від гниття та згорання препаратом ДСА-2, який має сертифіка відповідності діючим нормам України;
Обробка дерев’яних конструкцій даху вогнезахисним засобом є видом робіт, який підпадає під обов’язкове ліцензування, роз’ясніть будь ласка чи потрібно надавати Ліцензію на виконання даного виду робіт чи надання сертифікату відповідності діючим нормам України буде достатньо?
В Розділі ІІІ тендерної документації п. 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції прописана наступна вимога про надання в складі пропозиції:
“- довідку (або лист або інформацію тощо ) у довільній форми, в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України.
Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі) (згідно додатку 4)”
Конкретизуйте будь ласка вимогу потрібно надати просто довідку з переліком документів дозвільного характеру чи учасник має завантажити скановані копії цих документів? Чи можливо Ви маєте на увазі і довідку і копії документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику, дякуємо за ваше звернення. Відповідні зміни будуть внесені до додатку 4 до тендерної документації.
Сертифікація діяльності
Дата подання: 05 квітня 2025 13:48
Дата відповіді: 06 квітня 2025 12:50
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію, ми звернули увагу на ряд вимог, які учасники не зможуть виконати і подати свою тендерну пропозицію. Це призведе до негативних результатів тендеру, внаслідок чого Ви не зможете вчасно забезпечити проведення капітального ремонту покрівлі пожежного депо.
В додатках 4 та 6 до тендерної документації вимагається надання копії діючого сертифікату ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління (менеджменту) якості у сфері.
Слід зазначити, що ISO 9001 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може випускати ПРОДУКЦІЮ на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. В Україні аналогом цього стандарту є ДСТУ ISO 9001:2015. Робота за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість НА ВИРОБНИЦТВІ. Це мінімізує ризик отримання ПРОДУКЦІЇ невідповідної якості та перетворює роботу з поліпшення якості на фундамент виробничого процесу.
Таким чином, вимога в тендерних документаціях про наявність сертифікату ISO 9001:2015 є досить актуальною, але саме при закупівлі Товару.
Враховуючи те, що видом даного предмета закупівлі є роботи, наявність або відсутність в учасника сертифікату ISO 9001:2015 жодним чином не вплине на якість їх виконання. Отже, у торгах зможуть пройти лише ті учасники, які мають сертифікат ISO 9001:2015, що не стосується даного предмета закупівлі, тим самим не дасть можливість перемогти іншим учасникам, які мають належну матеріальну базу, кваліфікованих робітників та великий досвід якісного виконання договорів підряду і запропонують нижчу ціну.
Просимо Вас із розумінням віднестись до нашого звернення та виключити вищевказані вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику, дякуємо за ваше запитання. У зв’язку з необхідністю забезпечення високої якості виконання робіт з капітального ремонту, а також відповідно до принципів Закону України "Про публічні закупівлі", замовником встановлено вимогу про наявність у учасників сертифіката ISO 9001:2015.
Ця вимога є обґрунтованою з наступних причин:
1. Гарантія якості процесів та результатів:
Сертифікат ISO 9001:2015 підтверджує, що учасник має впроваджену і сертифіковану систему управління якістю, яка забезпечує контроль на всіх етапах реалізації проєкту.
2. Управління ризиками та запобігання дефектам:
Виконання капітального ремонту потребує чітко організованих процесів. ISO 9001:2015 передбачає механізми виявлення та усунення ризиків до їх реалізації, що знижує імовірність порушень строків або якості.
3. Підтвердження кваліфікації учасника:
Наявність сертифіката є непрямим доказом наявності в учасника відповідного досвіду, ресурсів і організаційної спроможності для виконання договору.
4. Відповідність міжнародній практиці:
Застосування стандартів ISO відповідає європейським та міжнародним вимогам у сфері будівництва та закупівель.
Встановлення даної вимоги не є дискримінаційним, оскільки всі потенційні учасники мають рівні можливості для отримання відповідного сертифіката.
Також звертаємо увагу на те, що додатком 4 до тендерної документації передбачено можливість надання учасником копії діючого сертифікату ISO 9001:2015 або іншого документу, що підтверджує ефективність системи управління якістю.
Ця вимога є обґрунтованою з наступних причин:
1. Гарантія якості процесів та результатів:
Сертифікат ISO 9001:2015 підтверджує, що учасник має впроваджену і сертифіковану систему управління якістю, яка забезпечує контроль на всіх етапах реалізації проєкту.
2. Управління ризиками та запобігання дефектам:
Виконання капітального ремонту потребує чітко організованих процесів. ISO 9001:2015 передбачає механізми виявлення та усунення ризиків до їх реалізації, що знижує імовірність порушень строків або якості.
3. Підтвердження кваліфікації учасника:
Наявність сертифіката є непрямим доказом наявності в учасника відповідного досвіду, ресурсів і організаційної спроможності для виконання договору.
4. Відповідність міжнародній практиці:
Застосування стандартів ISO відповідає європейським та міжнародним вимогам у сфері будівництва та закупівель.
Встановлення даної вимоги не є дискримінаційним, оскільки всі потенційні учасники мають рівні можливості для отримання відповідного сертифіката.
Також звертаємо увагу на те, що додатком 4 до тендерної документації передбачено можливість надання учасником копії діючого сертифікату ISO 9001:2015 або іншого документу, що підтверджує ефективність системи управління якістю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-26-008939-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД", Код ЄДРПОУ:42613505
Дата подання: 23 квітня 2025 18:30
стосовно скасування рішення Замовника
Заперечуємо, що до визнання переможцем процедури закупівлі учасника – Приватне підприємство “Компанія СПЕЦРЕМБУД” з причини невідповідності їх пропозиції вимогам Замовника, а саме:
в Додаток 4 до тендерної документації (нов редакція від 06.04.2025) “ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ”
(технічна специфікація) на закупівлю робіт Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)” Замовником визначено розрахунок вартості робіт по о’бєкту, а саме зазначено, що підрядник при розрахунку має включити в суму вартості робіт кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Учасником ПП “Компанія СПЕЦРЕМБУД” надано розрахунок кошторисної вартості робіт, який розрахований невірно. Під час аналізу кошторису нами було виявлено порушення, так як суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами було розраховано терміном на один місяць, при цьому учасником надано календарний графік виконання робіт в якому визначений термін виконання - 5 (п’ять) місяців. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва, розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами залежить від тривалості виконання робіт, а отже мав би бути розрахований, виходячи з терміну в п’ять місяців, згідно наданого календарного графіку.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо розглянути нашу вимогу, встановити порушення допущене учасником ПП “Компанія СПЕЦРЕМБУД” та дискваліфікувати його пропозицію через невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів, в іншому випадку ми будемо змушені звертатись до Антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
в Додаток 4 до тендерної документації (нов редакція від 06.04.2025) “ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ”
(технічна специфікація) на закупівлю робіт Капітальний ремонт покрівлі пождепо на чотири виїзди (основна будівля) ГУ ДСНС України в Житомирській області за адресою: м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, 67-б (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)” Замовником визначено розрахунок вартості робіт по о’бєкту, а саме зазначено, що підрядник при розрахунку має включити в суму вартості робіт кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Учасником ПП “Компанія СПЕЦРЕМБУД” надано розрахунок кошторисної вартості робіт, який розрахований невірно. Під час аналізу кошторису нами було виявлено порушення, так як суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами було розраховано терміном на один місяць, при цьому учасником надано календарний графік виконання робіт в якому визначений термін виконання - 5 (п’ять) місяців. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва, розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами залежить від тривалості виконання робіт, а отже мав би бути розрахований, виходячи з терміну в п’ять місяців, згідно наданого календарного графіку.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо розглянути нашу вимогу, встановити порушення допущене учасником ПП “Компанія СПЕЦРЕМБУД” та дискваліфікувати його пропозицію через невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів, в іншому випадку ми будемо змушені звертатись до Антимонопольного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2025 15:27
Шановний Учаснику, подана тендерна пропозиція учасника ПП “Компанія СПЕЦРЕМБУД” містить усі документи, передбачені тендерною документацією, у тому числі кошторисну документацію, яка включає необхідні витрати, пов’язані з виконанням робіт, матеріалами, механізмами та технікою.
1. Щодо врахування інфляційних процесів — зазначаємо, що тендерна документація передбачала вимогу щодо врахування таких витрат у складі договірної ціни. Водночас, вимога щодо розподілу інфляційної складової по місяцях виконання робіт не була деталізована як обов’язкова умова, і її невідображення не призводить до невідповідності пропозиції вимогам документації.
2. Згідно з чинним законодавством, замовник не має повноважень самостійно трактувати економічні розрахунки учасника як помилкові, якщо це не підтверджено чіткими порушеннями вимог тендерної документації. У пропозиції ПП “Компанія СПЕЦРЕМБУД” не виявлено ознак арифметичних помилок або відхилень від установлених технічних вимог.
У зв’язку з викладеним, вимога про дискваліфікацію тендерної пропозиції ПП “Компанія СПЕЦРЕМБУД” не підлягає задоволенню.
1. Щодо врахування інфляційних процесів — зазначаємо, що тендерна документація передбачала вимогу щодо врахування таких витрат у складі договірної ціни. Водночас, вимога щодо розподілу інфляційної складової по місяцях виконання робіт не була деталізована як обов’язкова умова, і її невідображення не призводить до невідповідності пропозиції вимогам документації.
2. Згідно з чинним законодавством, замовник не має повноважень самостійно трактувати економічні розрахунки учасника як помилкові, якщо це не підтверджено чіткими порушеннями вимог тендерної документації. У пропозиції ПП “Компанія СПЕЦРЕМБУД” не виявлено ознак арифметичних помилок або відхилень від установлених технічних вимог.
У зв’язку з викладеним, вимога про дискваліфікацію тендерної пропозиції ПП “Компанія СПЕЦРЕМБУД” не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. |
2 708 331,71
UAH з ПДВ
|
2 708 331,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
2 978 113,20
UAH з ПДВ
|
2 878 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП АМАРАНТ |
2 958 721,04
UAH з ПДВ
|
2 928 922,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
2 957 770,00
UAH з ПДВ
|
2 957 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. #36859404 |
Переможець |
2 708 331,71
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2025 14:36
|